Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TanikaDiddan schreef:Is er iemand geintereseerd voor een rentrainingsdag op duindigt? Het vind eind februari plaats en het is de bedoeling dat er een eigen paard wordt meegenomen.er zal gesproken worden over voeding en training en er wordt geoefend in de paddock en op de baan. Iemand interesse?
TanikaDiddan schreef:19 jan en 16 feb is er een indoor cross bij de Voornruiters in de Meern, ik dacht misschien is het leuk om daar met een paar mensen heen te gaan? Ik ga er waarschijnlijk heen alleen moet ik nog even kijken of ik kan. Maar voor iedereen die geinteressert is, het leek mij wel leuk om daar heen te gaan met wat mensen van hier en dan laten zien hoe goed arabieren wel niet zijn
Tammy_ schreef:TanikaDiddan schreef:19 jan en 16 feb is er een indoor cross bij de Voornruiters in de Meern, ik dacht misschien is het leuk om daar met een paar mensen heen te gaan? Ik ga er waarschijnlijk heen alleen moet ik nog even kijken of ik kan. Maar voor iedereen die geinteressert is, het leek mij wel leuk om daar heen te gaan met wat mensen van hier en dan laten zien hoe goed arabieren wel niet zijn
Het is dat mijn pony geblesseerd is, anders had ik zeker meegedaan met Noah!
yassie14 schreef:hallo ik meld me hier ook met mijn arabier van 7 jaar Tidal van 1.58.
Ik begin dit jaar met wedstrijden al een tijdje een starkaart maar is er nog niet van gekomen.
Heb hem deze vakantie meegenomen naar de bit talentendag van Adelinde Cornellisen en kreeg goed commentaar.
Hij was nog nooit op vreemd terrein geweest maar gedroeg zich super.
Alleen het blauwe zeil op de grond was wel heeel eng Haha
TanikaDiddan schreef:Wat jammer! Wat is er gebeurt? Helaas is mijn paardje op dit moment ook niet in de conditie om te lopenvolgende keer dan maar
En is er nog iemand die zich gaat inschrijven voor de trainingsdag op duindigt? Ik wil wel eens laten zien hoe goed arabieren zijn ;p
TanikaDiddan schreef:Wat jammer! Wat is er gebeurt? Helaas is mijn paardje op dit moment ook niet in de conditie om te lopenvolgende keer dan maar
En is er nog iemand die zich gaat inschrijven voor de trainingsdag op duindigt? Ik wil wel eens laten zien hoe goed arabieren zijn ;p
TessJS schreef:TanikaDiddan schreef:Wat jammer! Wat is er gebeurt? Helaas is mijn paardje op dit moment ook niet in de conditie om te lopenvolgende keer dan maar
wat voor trainingsdag is dat?!