Echt geweldig!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Echt geweldig!!
Helemaal top!!!
Iemand nog tips dit weer op te bouwen?). Vooral achterhand is alles weg, dus doe veel backupoefeningen.
. De Stops waren beetje mijn fout....de bodem is te zwaar voor haar en ik had haar dus moeten helpen door te liften en dat vergat ik dus weer in het heetst van de strijd.
. Maar ach ik vind het al helemaal top dat zo'n rarabier toch mooi in de top 10 staat!
Ter compensatie heb ik haar dan wel 3x ingeschreven
.

Heb nu bijrijdster en die gaat ook heel leuk met haar om, misschien is dat ook wel de reden waarom ze zo lief is
Zal daar ook wel foto's van gaan plaatsen.
Na het reinen afgelopen winter op de reiner van m'n trainster had ik het er wel mee gehad, met het reinen dus. Niet mijn ding. Ben nu Yentl weer aan t oppakken, en alhoewel ze nog laaaaaang niet in conditie is, doet ze erg haar best en betrap ik mezelf erop dat ik t stoppen, begin van de spin, rollback toch wel heeeel leuk vind om weer te doen!!
.
) June op safe gereden. Netjes rondjes gereden, wel bewust (oftewel op safe) weinig verschil qua snelheid op groot en klein, mooie changementen, een keurige rundown met nog aardige stops, ondanks dat de bak nog aardig vochtig en zwaar was. Helaas legde ik mijn buiten been niet aan tijdens het indraaien van de linker spin (tja ....waar zijn die hersencellen als je ze nodig hebt!!
) en ging ze er daardoor niet netjes erin. Dit kost dan al gauw -1 penalty. De totaal score was 66.5!!! Wauw dat heeft June nog nooit gepresteerd tov NRHA judges!! Een persoonlijk record voor June! Uiteindelijk waren we 11e van de 35.
. Score 63. Op zich nog geeneens zo heel erg slecht. Daar werden we 15e vd 24. En had ik zelfs prijs...een sieraad, een ketting. In die rubriek hebben ze soms van die leuke prijsjes.
) En een gezellige avond met een dj die heerlijk Salsa muziek draaide en andere bekende nummers. Een goeie dj dus Nance ging uit der dak en deed weer eens maf puur op glaasje fris.
2400 uur taaide we af, want volgende dag de GREEN.
Wilde al aanspringen in galop terwijl ik er alleen aan dacht, "Doe eens normaal man!"
dus ff een leermomentje
. Dat ging na de spin op x nog eens zo. Daarna week ze nog eens leuk uit op x trekkend naar de uitgang (soort terug reactie van...doe zelf eens normaal man
). Grrr dus ik weer corrigeren en tussen door ook. Jammer van de punten die dat dan extra kost, maar ja zeg....dit moet nou toch eens afgelopen zijn. Dat mag gewoon niet. Doe sociaal
Ook trekken op de rundown. Op video valt het mee, maar ze deed het. Beetje te wakker dus.....Jammer....volgens mij had ik 57.5 punt
...Ja deze jury had werkelijk alles gezien en niets kado gegeven!

) nou zegt ze dan mag jij haar uitstappen.