[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sieltjuh

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 23:58

Naja, ze heeft het pas vandaag gepost, dus wel gewoon toevallig.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 23:58

haha dat was al geplaatst idd

en wat een gewichten! aankomen lijkt me moeilijker dan afvallen. Ik mag wel wat afvallen maar ben er, heel eerlijk, momenteel te lui voor.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 00:00

Djuun vergat gisteren in het bos ook bijna mijn been bij een boom, omdat ze om een plas moest. En de mountainbiker op het ruiterpad liep ze ook bijna omver, maar die mocht daar toch niet komen, dus heb geen excuses aangeboden toen hij nog verder wegzakte in de modder met zn fiets O:)

Sadira

Ja ik postte dat vanmiddag ook in dit topic Ersiel, vandaar :+

Gemeen he, die mensen die gewoon alles kunnen eten :') wil ook!

Sieltjuh

Ow, ik lees vaak op mobiel bij opt werk, dus dan volg ik niet altijd alle linkjes :+
Dan ben ik wel spuit 11 ja _O-

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 00:03

Haha sorry ik kan dat ook.. :=
Maaar de kilo's die ik aankom, zijn zeker niet op een gezonde manier hoor.. Ik vreet echt wat af, al ben ik geen super erge zoetekauw. Alleen gebak en taart gaat er altijd wel in.. Katjaaaa? :))

Ik kreeg vroeger ook regelmatig de vraag of ik anorexia had. Oh verschrikkelijk vond ik het. Toen was ik ook nog eens heel puberig, slungelig, was echt een plank en zonder tietjes ook nog. |o
Nou is het nog niet veel maar agh, ik ben er tevreden mee :D

ITP [ITP] Knappe AV Geisha Khan in herfst sferen!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 09:53

eline :n waarom zo negatief? Vorige keer is ze niet eens bekapt wellicht omdat ze zo uit d'r pepernoot ging? Je smid heeft beide voorvoeten gedaan. Dat is dan toch perfect. Waarschijnlijk gaat het volgende keer een stuk beter.

Baukje: ik zeg bijeenkomen waar Katja is voor taart en gebak :D en koekjes...en candies en en en en en en :D

Afvallen...tsja ik kom maar niet onder de 55, toen ik een maand of drie geleden begon was ik 61,5 veel te zwaar voor mijn zwarte guppy. Wil weer tegen de 50 zitten maar die laatste vijf die doen hun best niet...nou helpen de veel te gezellige weekenden met über chemische Belgische snoep ook niet echt :\

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 10:28

Voorzichtig zijn met jezelf, he Tamara!

Je taart ziet er wel lekker uit hoor, Katja!

Balen, Eline, klinkt wel heel erg als hoe het bij Doortje mis is gegaan. 1x een ongeduldige smid en daarna was het een ramp. Voorvoetjes bekappen gaat prima, maar voor de achterhoeven hebben ze haar verdoofd, omdat het gewoonweg gevaarlijk werd... Met veel oefenen moet dat vast goedkomen!

Vervelend van Geisha, beterschap! Ze ziet er wel goed uit!

Hier is Ely ook weer bloedje-irritant, dus misschien zit het wel in de lucht ja |o

Sterkte met je paps, Nicky!

Ik mag ook nog wel wat kilo's kwijt, maar ach ben er net als Katja eigenlijk te lui voor...

Balen van je been, Baukje :(:)

Gisteren weer even fijn gewerkt met Dosje, ze leert zo snel! Voor haar hoefzweer bezig geweest met commando HO en rustig draven zonder staart op de rug. En dan pakt ze zo fijn op <3
Ely was bloedirritant, alles was eng en ik kon het geduld niet opbrengen...

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 10:39

Wij, vrouwen, zijn zowieso never nooit tevreden met wat we wegen. Ik weet wel dat school echt funest is voor je gewicht, wat ben ik vadsig geworden afgelopen anderhalf jaar. Mijn streefgewicht is 65 kilo, dan blijft er tenminste iets van me over in de vorm van boobs en billen. Nog 15 kilo te gaan.
Moet alleen net als Annika en Katja nog de motivatie vinden :+

Ach he Annika, je had tenminste ééntje die meewerkte, wees blij dat ze beide niet zo als Ely deden ;)

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 11:05

Allemaal frisse achterhetbehangplakpaarden hmmm de 2 heertjes zijn ook errug vrolijk en 1 ineens erg knuffelig(ook apart dat is ze nooit haha)
en tsja mijn gewicht denk dat ik een van de weinigen ben die geen klagen heeft ben vanaf mijn 16e al rond de 54 kilo en of ik veel of weinig eet maakt niks uit. en geniet er ook van zolang dat zo blijft

Kelly Geisha begint er steeds beter uit te zien balen van de wond, het filmpje van dubbele longe zijn de tips ook al wel gezegd en haha is ook niet makkelijk filmen longeren tegelijk.
Baukje boefje tis super dat hij weer lekker in zijn vel zit maar beetje om jou denken mag best hoor.
Kat wat krijgt Ilya toch een heerlijk kleurtje erg leuk toch een megatoverbal, Blue word met de dag leuker!
Annika tot 10 tellen en volgende keer met frisse moed weer verdergaan en vooral er blanco ingaan ;)
Eline begrijpelijk dat de hoefsmid de achtervoeten heeft laten zitten voor deze keer aan ongelukken heb je niks, en zelf verder zoveel mogelijk zelf proberen te oefenen zodat ze volgende keer de omgeving ook minder spannend vind, ze is jong en met alle indrukken en het geduld van een oorwurm is ook niet makkelijk herhaling herhaling is dan het beste(en ookal lukt het niet vaak toch elke keer dat je het doet leert ze ervan)
Jaleesa ben heel benieuwd naar de info van je kameel, maar dat ben je zelf ook spannend.
Nicky sterkte met je vader

En ow ow ow Katja komen echt prachtige bakdingen voorbij mjam mjam

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 12:13

Ha Annika we zijn teveel hetzelfde _O-

Het is echt heerlijk weer hier, joepie!

Wauw Reem knuffelig, stiekem drachtig? _O-

Ik kwam deze foto nog tegen, vind zijn ogen zo mooi hier:

Afbeelding

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 13:33

He Nicky, balen van je papa! En stoute Dayem ~~}>
Eline, wat vervelend van Mish zeg! Wel fijn dat de smid meedenkt en ziet wanneer het genoeg is :j
Ersiel en Djuun proberen mountainbikers op het ruiterpad te verzuipen :Y)

Allemaal stoute paarden, jeetje! Laat Noah het maar niet horen, die is tot nu toe erg braaf :j scheelt ook dat hij nooit zo veel omslaat met het weer, en een balloos mannetje is dus minder last van hormonen denk ik :))

Meiden ik voel me een beetje zwaar vergeleken met jullie allemaal :+ Maar ik ben ook wel een stukje langer dan de meesten hier met mijn 1.71m :j Ik eet redelijk gezond, lichaamsbeweging is een stukje minder dan eerst helaas -O- Geen sportschool meer, de tijd die ik daar doorbracht besteed ik nu aan vriendje :') streefgewicht is 65, maar met het op mezelf wonen, het stress-eten ivm school zal ik daar wel een kilootje of 5 boven zitten!
*edit* OF de weegschaal van mn vriend is kapot, OF ik weeg inclusief kleding 64 kilo :roll: zal wel door het spierverval komen denk ik.

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 14:00

Haha ja als ik ook die gewichten van meiden als Milene en Kelly voorbij zie komen heb ik echt zoiets van wtf 8)7 ?? Ma goed ik ben 1.68 dus ook automatisch zwaarder, als ik daluk samen ga wonen heb ik fitnesstoestellen tot mijn beschikking dus die gaan dan gewoon misbruikt worden :+
Ik heb weer een werk update:
Zaterdag half 11 heb ik een sollicitatiegesprek :D

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 14:08

Fitnesstoestellen, die wil ik ooit als vervanging van de bank voor de tv _O- Yay, sollicitatie! Veel succes alvast :)

Ik ben aan de slag met schoolwerk, had een rapport ingeleverd, ingebonden bij de kantoorwinkel... kreeg ik hem terug van mijn docent, omdat er een aantal belangrijke dingen ontbraken! Blijkt dat ze gewoon de laatste 6 pagina;s niet hebben ingebonden, en die dus ergens bij de printer zijn blijven liggen. Stomme ik heb het ook niet volledig nagekeken, rapport was ergens in de 60 pagina's vol tekst -O- Waren nog een aantal andere kleine dingetjes niet okee, dus daar werk ik nu aan :)

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 14:35

Ach ja, ik weeg momenteel iets over de 70, en ik zou ook prima 60-ish kunnen wegen. Dat is dan ook mijn streven. :j

Spannend, sollicitatie, Jaleesa! Ik ben benieuwd!!

Ach Tammy, wat raar dat die pagina's niet mee ingebonden zijn! -O-

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 14:43

Daar ben je lekker mee Tamara, zijn de eigenaren toevallig Frans? Want t is duidelijk wel met de Franse slag gedaan :')
Heel flauw i know

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 16:24

:oo wow Tam lekker banketstaaf dan!

jeej ik heb leuke filmpjes van vandaag, wanna see?

Ik krijg zoveel complimentjes van wildvreemde Amerikanen oveer Ilya <3 op de Foals 2014 facebook. Me so proud.

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 16:26

*\o/* voor Ilya, kei leuk joh en ik wil ook graag je filmpjes zien :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 16:40

Tof :D oke hier de eerste:

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 16:42

Annika, gaan je meisjes nog weer samen op de paddock of hou je ze apart?

Nicky: sterkte en succes met je vader, wellicht ook mee naar Laarakker als de artsen echt niets kunnen bedenken?

Zaraar was vandaag...anders. Hij heeft nog wat last van z'n nek dus heb z'n overnight sweat om gedaan zodat hij wat warmer blijft, wellicht dat de spierpijn die daar zit dan wat makkelijker weg kan trekken. Verder beweegt hij als een tiet nou, z'n billen gaan er ook echt onder zoals bedoeld <3 hij komt er wel mijn grote sterke held.
Meisjes vandaag ook maar weer gekroeld en gepoetst. Tara gaat de lucht in en word steeds brutaler, gelukkig is er dan nog altijd Tante Prisjes die dat afstraft.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 16:43

Lekker van Zaar Lisa :j en je meisjes gaan dus goed :D

Ik heb hier voor het eerst weer 'gereden', Set vond het leuk! zie bovenstaand filmpje

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 16:58

Hehe Tara word echt een moordwijf, ik weet het nu al en je "grote" paarden doen het goed. Naah wat wil een mens nog meer :D

Ja Kat, ik vind het echt een leuk filmpje, in het begin zie je Ilya ook echt zo denken van "wait for mee!!!"

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 16:58

deze is ook zo lief :+: mijn broekzak-paard

en nog een Setje

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 17:28

filmpjes spelen zo crap af bij mij :( Maar wel fijn dat je meid het weer leuk vond om te hopsen :)

Tara wordt een echte. Ze besloot nog een sprintje door het land te trekken en hoe gruwelijk makkelijk ze schakelt en versnelt is echt waanzinnig om te zien. ze steekt haar kontje eronder en vliegt weg en elke pas is raak en elke pas gaat ze harder...Ben zo benieuwd hoe ze opgroeit

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 17:33

Taartje heeft wel haar bipsjes van mama meegekregen trouwens :)
Afbeelding
Afbeelding

Ongetrainde dikbillen