Wat is Doortje een schatje zeg, ik vind haar ook echt wel heel erg leuk!
Arme Pater, wordt z'n voer bijna gejat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jesscavg schreef:Das ook vrij lastig als je 10 min onderweg bent en ze dan gaan vervelen.... ik kan niet alleen naar buiten want dan krijg ik haar het terein echt niet af wat ik ook probeer en er af stappen wil ik eigenlijk liever niet doen, maar als er iemand naast rijd gaat ze wel maar als we dan eenmaal echt buiten zijn loopt ze zo snel dat de andere mij niet bij kunnen houden en zo loop ik dan nog alleen
Bonjoy schreef:Yusraa heeft soms een beetje moeite om van 'huis' weg te gaan. Eerste stukje is ze dan wat trager, maar loopt niet te etteren. Als ze op het einde van haar hengstigheid zit, is het wel een draak buitenBuiten de hormoontjes om is het een heerlijk buitenrij-paard
jesscavg schreef:Bonjoy schreef:Yusraa heeft soms een beetje moeite om van 'huis' weg te gaan. Eerste stukje is ze dan wat trager, maar loopt niet te etteren. Als ze op het einde van haar hengstigheid zit, is het wel een draak buitenBuiten de hormoontjes om is het een heerlijk buitenrij-paard
Naomi verzet dan geen stap meer of ze gaat steeds rondjes draaien achteruit terug het terein op
MirandaFuego schreef:Wat leuk Jes!
Gefeliciteerd met je omaatje!
Ja, er zijn lekkere indische dingen maar ik hou helemaal niet van pittig, zit je per ongeluk van die hete sjit te eten..![]()
Was Mo fanatiek?