[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jaleesa89

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 21:20

Oow, das luxe en makkelijk dan.
Heb nog een keer gekeken Kel, ze ziet er echt lekker uit joh :D

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 21:25

Haha ja klopt kat! Haar bovenlijn is in een week echt bizar veranderd. :D
Billen ook wel hoor, zie het aan de heupbotten die minder zichtbaar worden.

Ze glimt inderdaad als een tiet. Ze krijgt elke dag een flinke scheut zonnebloem olie en voelt zich nu goed! Wintervacht heeft ze wel hoor maar vooral op haar hals en benen zie je het. De rest valt mee! Ze heeft natuurlijk al even een deken op omdat ze anders zo opgetrokken stond..

Hier nog een filmpje van zondag. Let niet op de vele mest. Er moest nog gesleept worden en staleigenaar moest naar het ziekenhuis, dus vandaar dat het zo erg was op die plek. Daar verzamelen de paarden zich bij het ophangen van het hooinet := :')

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 21:37

Kat, zo krijg ik dus echt trek in lekkere dingen.... :+
Kel, ze ziet er echt beter uit... :j... Grappig dat ze zo kunnen veranderen he.....
Eline, lastig joh! Misschien inderdaad maar eens kijken voor een ander stalletje... Hoe ver moet je nu rijden om bij Mish te komen? Wel fijn dat de smid in ieder geval iets heeft kunnen doen voor jullie..
Lisa, op welke show gaan we volgend jaar allemaal meeten?
Annika, fijn dat ze het allemaal beter doen... Hoop dat Ely opknapt en zondag ook mee kan...
Esme, ze gaan altijd hard hier, bijna niet bij te houden....
Tam, bummer van je rug, vervelende pijntjes zijn dat!
Tieneke, ziet er super gaaf uit... :j... Hij was ook bij HE...

Net even met Silver in de bak gereden, gelukkig is het alleen nog maar snuffeldag zondag want hij is momenteel echt niet lief.... :(... Wel fijn afgesloten en geprobeerd een filmpje te maken (was alleen en het was donker), zo eens kijken of ik iets kan laten zien...

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 21:44

Jaaaaa! Zien die knappe Silver! *\o/*

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 22:11

Tof dat jullie het leuk hebben gehad op EC. Ik heb af en toe op de stream gekeken :)

Ziet er lekker uit Kat dat taartje :9

Wat rot Eline! Maar idd een wijs besluit. Zou wel balen zijn als je weer moet verhuizen maar als jullie niet fijn staan :(

Jaaa Geisha ziet er echt goed uit! Heb je nog een standfoto?

Goh, zal het in de lucht hangen Baukje? Ik kan Dayem wel achter het behang plakken! Vanavond twee keer uit z'n stal ontsnapt, staart op z'n rug, snurkstand aan en in een zweefdraf het erf over :+

Sorry, lees met jullie mee maar kan even niet de tijd vinden uitgebreid te reageren. Het gaat niet zo goed met m'n papa en op stage is het ontzettend druk....

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 22:14

@Baukje; Het is een half uur rijden in principe met de auto. :j

Jeetje, Kelly, wat ziet je paardje er weer goed uit! Vind het leuk om te zien dat ze toch weer opknapt :D

Oh ben erg benieuwd naar Silver. Hoezo is hij niet lief? :(

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 22:16

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 22:21

Ja uitgelicht echt supercool!
Had ik niet verwacht hahaha, hoorde t vanmiddag van een vriendin die ook bokt heeft :D

Zo dan heb je echt geluk gehad met je auto dat die nog veilig bij de garage aankwam :oo

Fijn dat het weer beter gaat met je dames Annika :j
Ben benieuwd wat de osteo zal vinden bij Ely.

Jammer van die baan Jaleesa :(
Op naar de volgende! :D

Wat zijn jullie allemaal lekker aan het bakken en doen zeg...heb mezelf maar op een doosje bonbons getrakteerd vandaag en een slagroom chocoladetruffel :D
Moet toch een beetje vieren dat ik eindelijk van de 45kg naar de 46kg ben gegaan! :))
Het duurde even 2,5 jaar..kuch kuch... maar ik heb het weer gehaald :o

Wat balen dat het niet helemaal lekker ging met de Mishje Eline :(
Klinkt idd als erg veel in 1x, daar zou ik Naf ook niet rustig doorheen krijgen :n
Wel fijn dat hij rekening met haar houdt en niet gaat pushen om toch nog die achter hoeven ook te doen :)

Beetje pech dus met Geisha, maar iig super dat je vooruitgang in dr ziet :D
Daar doe je het voor :))
Ze loopt idd echt lekker zo op dat filmpje!

Wauw gave bruidstaart Katja! 8-)

Jammer dat het filmpje zo donker is, maar je ziet iig wel iets :)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 22:44

Baukje, waarom is hij niet lief? := Filmpje is idd wel erg donker :')

Nicky, beterschap voor je vader. Mag ik vragen wat er aan scheelt?

Kelly, ze glimt idd als een spiegel! Ik ben heel benieuwd naar je foto van morgen :j Lijkt idd zo vanaf het filmpje echt veranderd te zijn!
Wel balen van die wondjes zeg. Kunnen er helaas over meepraten al wast bij Djuun gelukkig niet ontstoken. Kan je er geen groene leem op doen, zodat er geen viezigheid in kan komen?

Eline, jeetje wat balen dat ze zo over dr toeren is geraakt zeg, maar zoals je omschrijft lijkt het idd wel te komen omdat het een beetje veel van het goede is bij elkaar. Snap je overweging voor een kleinere stal best wel. Moet persoonlijk zeggen dat ik kleinschalig toch wel errug fijn vind :j Vooral de persoonlijke aandacht voor paard en mens vind ik super :)

Bakken :P Ik heb twee linkerhanden in de keuken, maar soms heb ik een creatieve uitspatting (wat meestal dan ook mislukt...).

Stoute paarden? *schudt handjes*
Vanavond Miss Drakenstijn gereden ^) Eerste 25 min ruzie met dr gehad, maar uiteindelijk heel fijn kunnen afsluiten in mn les (ga er altijd ruim op tijd op omdat Djuun goed de tijd nodig heeft om warm te lopen). Maar man, man, kijkerig... En dan 12x ergens langs gaan en de 13e x er van schrikken :+

Maargoed, de galop ging uiteindelijk fijn :j en het halsstrekken en activiteit voor mn been ook. Dus al met al wel goed kunnen afsluiten :j

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 22:53

Nicky sterkte met je paps :(:)

Denk dat er idd iets in de lucht zit, der ging er hier vanmiddag een door de bak heen :oo

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 22:57

Nicky wat vervelend van je papa, hoop dat het niet te ernstig is

Jij ook al een draakje dus Siel, t zit in de lucht

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 23:01

Join the club Siel :))

Dokters weten het niet. Hij heeft wel een extreem hoge bloeddruk en daar nu waarschijnlijk de gevolgen van maar de dokters hebben dit nog nooit gezien...

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 23:03

Sterkte met je paps, Nicky. Klinkt allemaal erg vervelend, hoop dat ze snel de oorzaak vinden!

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 23:06

Eline, op zich een eindje rijden inderdaad.. Is vaker gaan echt niet haalbaar dan?

Hij is niet lief omdat mijn knie blauw is.... 8-) ... Silver vond namelijk dat hij wel met de andere 2 paarden kon gaan spelen terwijl ik er op zat... En je raad het al; toen was daar het hek... :+
Jammer dat het filmpje zo donker is op Youtube, rechtstreeks vanaf de camera is het niet zo donker..

Siel, volgens mij zit het dan echt in de lucht haha! Fijn dat je verder wel lekker hebt gereden :D...
YS, 46 KG, arme Silver...

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 23:10

Klinkt vervelend Nicky

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 23:13

Nicky, sorry, had je bericht niet gezien! Sterkte, hoop voor jullie dat de oorzaak snel bekend is en er een oplossing komt....

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 23:21

Hopelijk kunnen ze snel iets doen voor je vader Nicky!

Het hangt denk ik echt in de lucht als k t zo lees met al die paardjes :=
Komt vast door t weer...

Smart...hoezo ik 46kg arme Silver? :')

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 23:22

Ah nicky, kl*te zeg. Sterkte! En dayem nog steeds stout dus. Ik dreig altijd net de M van mmmora of met dw M van Marktplaats. Werkt goed bij geish! :D

Ja de standfoto komt morgen. Wilde het vandaag doen maar was zo lang bezig met die wond dat ik vergat de foto te maken en toen zaten haar dekentjes al om :').

Ik zat inderdaad aan groene leem te denken maar durfde het niet omdat dat vocht er uit moet en met sie groene leem wist ik nou niet of dat het niet juist afsluit. Weten jullie dat? Ik weet dat het ontgift enzo maar verder twijfelde ik. Ook omdat ik het er niet zo goed af kan halen. Ik kon op een gegeven moment niet eens meer bukken om er naar te kijken of ze werd al zwaar debiel. Arm ding..

Ja het verbaast me echt, gister en vandaag dacht ik zelf echt WOW ben ik nou gek of knapt ze zo op? Stalgenoten zeiden het ook :j

Haha djuun ook baldadig dus! En silver ook al? Ohh wat zijn ze stout hè! Geisha is wel baldadig hoor maar echt stout niet :D

Yamasaki ik heb ook moeite met aankomen. Afvallen gebeurt bij een scheet die ik los dus dat doe ik ook maar niet dan.. :')
Haha geintje maar ik weeg nu 51 schommel altijd tussen de 49 en 53. Hoe beter ik me voel, hoe zwaarder Ik word. Stom, ik eet niet minder maar val dus wel af bij een wissewasje.

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 23:27

Haha dat heb ik dus ook Kelly!
Als ik even iets heb dan vliegt t er weer af :')
Maar ik ben iig wel stabiel qua gewicht normaal gesproken.
Zit dus ook al de laatste 10 jaar constant tussen de 45 en 47 :)
Ach ik zie er gezond uit en ben geen ribbenkast, heb normale maten dus dat is het belangrijkste!
Die ene kilo die er nu bij is, dat is trouwens puur bil blijkbaar _O-
Wou doodleuk van t weekend een spijkerbroek aandoen (draag k echt nooit), en die kreeg ik dus niet lekker over mn billen heen laat staan dicht :+
Dus maar een broek van mn ma gepakt, maatje 36 :D
Misschien krijg ik eindelijk eens van die vrouwelijke vormen waar mensen over praten :')
Billen...check...buste...kom maar? _O-

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 23:41

Auw Baukje! ^)

Wow, wat een gewichten := Ik zit op dit moment op een gezond gewicht, maar ik wil er eigenlijk nog wel wat meer af :) Een 5kg ofzo, maar op dit moment zo ontzettend moeilijk, want mn avonden zitten enorm vol en kom gewoon niet toe aan hardlopen.
Wil als ik straks gesetteld ben in mn huisje weer vast gaan inplannen en dan kan ik ook meer mijn eigen ding doen qua eten/diëten :)

Hoor wel dat (op een gezonde manier) aankomen trouwens veel moeilijker is dan afvallen.

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 23:49

Ik ben ook van plan om binnenkort eens wat af te gaan vallen :j wil er wel serieus wat aan doen. Voordat ik op Mish klim wil ik eigenlijk tien kilo kwijt ofzo :+ dat was mijn doel/deadline voor mezelf.
Ik begrijp ook dat aankomen best ingewikkeld is. Maar je hoort ook zo vaak van mensen dat ze echt ALLES kunnen eten zonder aan te komen, en als je dan ondergewicht hebt dan is het echt nog een heel gevecht lijkt me om dan iets te vinden wat werkt...

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 23:49

Aankomen is zeker moeilijk als je daar geen aanleg voor hebt, in mijn jongere jaren ( _O- ) heb ik een ondergewicht gehad, kreeg geregeld de anorexia vraag te horen (alsof dat normaal is om ff te vragen :roll: ). Nu trouwens totaal gééééééén problemen meer met aankomen :+ Weeg nu zo'n 55kg, zou graag ergens tussen de 53 en 54kg willen zitten, maar dat kilootje he >;)

Sterkte met je vader Nicky, niet leuk :\

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 23:54

Ja, maar soms is het wel eens oneerlijk hoor Eline :') Heb ook een collega, wat die heel de dag door vreet _O- Als ik er naar kijk kom ik al 3kg aan :') En zij heeft gewoon een super figuur. Ow, en doet niets aan lichaamsbeweging :+

Maar hé, ze zeggen dat je nooit naar een ander moet kijken hè _O-

Nou, we moeten er van de week nog over hebben... Dit verklaard wel waarom we niets meer hebben gehoord van Nasheet!
[LZP] Update na lange afwezigheid

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 23:56

Spuit 11 :')

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 23:58

Balen trouwens van Mish Eline :\ De enigste remedie is oefenen, hopelijk lukt dat binnenkort beter :)

Lekker van je been Baukje, handig he, als ze je even vergeten :=