Heb nog een keer gekeken Kel, ze ziet er echt lekker uit joh
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

... Grappig dat ze zo kunnen veranderen he.....
... Hij was ook bij HE...
... Wel fijn afgesloten en geprobeerd een filmpje te maken (was alleen en het was donker), zo eens kijken of ik iets kan laten zien... 

.... 

Filmpje is idd wel erg donker 
Lijkt idd zo vanaf het filmpje echt veranderd te zijn!
Vooral de persoonlijke aandacht voor paard en mens vind ik super 
Ik heb twee linkerhanden in de keuken, maar soms heb ik een creatieve uitspatting (wat meestal dan ook mislukt...).
Eerste 25 min ruzie met dr gehad, maar uiteindelijk heel fijn kunnen afsluiten in mn les (ga er altijd ruim op tijd op omdat Djuun goed de tijd nodig heeft om warm te lopen). Maar man, man, kijkerig... En dan 12x ergens langs gaan en de 13e x er van schrikken 
en het halsstrekken en activiteit voor mn been ook. Dus al met al wel goed kunnen afsluiten

... Silver vond namelijk dat hij wel met de andere 2 paarden kon gaan spelen terwijl ik er op zat... En je raad het al; toen was daar het hek...
...

.

Ik zit op dit moment op een gezond gewicht, maar ik wil er eigenlijk nog wel wat meer af
Een 5kg ofzo, maar op dit moment zo ontzettend moeilijk, want mn avonden zitten enorm vol en kom gewoon niet toe aan hardlopen. 
wil er wel serieus wat aan doen. Voordat ik op Mish klim wil ik eigenlijk tien kilo kwijt ofzo
dat was mijn doel/deadline voor mezelf.
) heb ik een ondergewicht gehad, kreeg geregeld de anorexia vraag te horen (alsof dat normaal is om ff te vragen
). Nu trouwens totaal gééééééén problemen meer met aankomen
Weeg nu zo'n 55kg, zou graag ergens tussen de 53 en 54kg willen zitten, maar dat kilootje he 
Heb ook een collega, wat die heel de dag door vreet
Als ik er naar kijk kom ik al 3kg aan
En zij heeft gewoon een super figuur. Ow, en doet niets aan lichaamsbeweging 

De enigste remedie is oefenen, hopelijk lukt dat binnenkort beter