denk dat jij andere grond hebt, want ik heb dat nog nooit meegemaakt. water gaat door het hooi heen de grond in? Zandgrond. Maakt echt heel veel verschil
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
voer al 13 jaar zo op de grond
lekker hoor! Ik ben ook erg tevreden met mijn plekje, zoveel ruimte, zo'n mooie vlakke weide, zandgrond, bomen, schuilstal. Het enige wat ik nog wil is een vrachtwagen vol met geelwit zand laten storten
en dan een deel voor in de wei waar ze altijd in de schaduw staan, onder de bomen, en ik wil een laag in de schuilstal en voor de schuilstal
... Wij hebben kleigrond, dat is een drama, maar moet zeggen dat de paddock ondanks het feit dat er weleens plassen liggen aardig droog en schoon blijft.. Wij hebben trouwens gewoon 2 pallets met opzetranden in de paddock staan. Van de week maar even een net maken want ze maken er een zooitje van...
...
...

Tammy_ schreef:Wauw zeg, Doortje is echt al groot!! Boefjes, van de muur knagen
Set ziet er goed uit Kat, en lekker gepaneerd met modder
Noah heeft nog steeds een beetje last van mok, baal er zo van! Steeds een beetje een opgelopen beentje als hij van stal komt. En de paddock is een zwembad geworden dus daar wil ik hem ook weer niet de hele ochtend en avond in hebben... lastig allemaal met dit pokkeweer!!
Welkom Jessica (tenminste ik gok dat dat je naam is) en chanelhoii
maar ideaal is het niet. Hij kan wel spelen, maar niet rennen oid
zelfs even los uitgestapt, knappe puppy
Vind het echt een ontzettend leuk paardje. En Ely groeit gestaag verder, ben erg benieuwd wat zij en Scorpio ervan geknutseld hebben!