Dus wij doen het al tijden weer op de ouderwetse manier, wat hij wil...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vooral omdat ik er anders gewoon niet opkom (Kan mijn been door rugproblemen niet recht krijgen) Maar ook voor het behoud van Yus haar rug en het zadel. Heb vorige week een touwhalster+touwteugels voor haar besteld en ben nu aan het rondkijken naar een zadelkast. Shopperdieshop voor het Arabierenbeest
Wil er ook nog een bordeauxrode pad bij, maar die zijn aardig aan de prijs.
ze heeft inderdaad verworpen in het weekend dat ik me zorgen maakte (de twee dagen voor de scan, ik blij dat ik niet drie dagen eerder heb gescand dan had ik nu niks geweten)
maar die is niet zo groot als Mo, eerder 1,54 ongeveer 
betekent Kamal niet kameel?
edit ohnee haha, schoonheid/perfectheid
wat voor spul heb je te koop
Barcelano schreef:![]()
2 outdoor dekens 300 en 0 grams
Hoofdstellen
weinig gebruikt eurostart dekje kobaltblauw
Teddy fleece deken
Met de zijne tijd als ik een merrie erbij koop wil ik toch weer nieuwe dingen![]()
Barcelano schreef:Ik vind Army green ook mooi.
Heb voor Mo voornamelijk navy en kobalt blauw.
Ben van heeel veel dekjes naar 5 dekjes gegaan...scheelt een hoop ruimte![]()
En de dekens waren van Mirka en ik wil voor me nieuwe aanwinst ook net als Mo dekens met uitgesneden hals.
Al kan ik me voorstellen dat als je elke dag fanatiek rijdt dat je er op zich wel snel doorheen gaat. Helemaal als 1 daarvan speciaal voor wedstrijden oid is.
Wel een eindje rijden vanaf Zwolle, maar wel een leuke ervaring zo voor een paar weekjes.
Mogen wij al wat weten, of nog niet?
)
) kennissen met trailer. Spannend he. Moeder van een vriendinnetje van Elise blijkt ook uit Rolde te komen en kent mss zelfs de da daar (is er zelf ook een), kleine wereld