Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Woogy schreef:Katja, bak prinsesjeEen kennis van mij heeft Heel Holland Bakt gewonnen dit seizoen, echt super leuk, moet de laatste aflevering nog terug kijken maar eerlijk gezegd kijkt het wel veel lekkerder wetende dat hij wint
Spannend Jaleesa
....Heb trek gekregen joh! 
set_elkol schreef:Katja doet de opleiding tot brood en banketbakker Yildiz
Nou idd, wanneer is dat volgende samenzijn?
vond ze echt niet grappig, was al nogal over de zeik en toen was de smid er nog niet eens.
. Na 20 min. Zag ik het wondvocht eruit lopen dus is opzich wel goed. Toch even staleigenaar laten kijken en geprobeerd het vocht er wat uit te drukken maar dat vond ze natuurlijk verschrikkelijk. Ze heeft er echt pijn aan.. 
.
.
en filmpje natuurlijk. 
Voorlopig staat ze hier prima. Het is voor haar namelijk gewoon een superfijne plek daar in die wei. Ze is er echt wel op haar plek, maar om er echt met haar bezig te gaan is het best onhandig. Het grootste probleem is voornamelijk dat ze zo ver van me weg staat dat het niet zo makkelijk is om vaker dan 1 (à 2) keer per week te gaan, en dat ze verder niet in handen komt (bij de vorige stal wel dagelijks). Voordat ze een beetje aan alles gewend is, duurt het dus nog wel even. Uiteraard gaan we oefenen met alles hoor
maar als ze überhaupt maar 1x per week uit de wei komt zal het nog wel een hele poos allemaal spannend blijven voor d'r. Nou ja, komt vast wel goed met de tijd
Gewoon rustig oefenen. Het ging nu ook al weer stukken beter dan de eerste keren.
Heel veel succes daarmee. Fijn dat ze aankomt! Ik ben superbenieuwd naar de foto! 
Maar als je je niet op je plek voelt daar of je vind je paard daar niet op haar plek dan ga je toch gewoon verhuizen, zat stallen rondom Hengelo.
was op stage, ik had verder alleen helpen versieren hoor.