@roux wat leuk ik ben heeel benieuwd
Mijn paps was zo lief om vanmorgen foto's te maken op concours
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wat loopt ze braaf zeg. 

Iloontjeehh schreef:Leuk Victoria! Ga je Cosimo zelf voorbrengen in de amateur rubriek of doet hij mee bij de hengsten?
ik kom zonder paard kijken.missfcdb schreef:Iloontjeehh schreef:Leuk Victoria! Ga je Cosimo zelf voorbrengen in de amateur rubriek of doet hij mee bij de hengsten?
Nee cosmo gaat nergens heen. Lekker blij op weiik kom zonder paard kijken.
Daarnaast mag Cosmo niet eens meedoen omdat die op een trainingstal staat.
ik kom zonder paard kijken.
[/quote]
maar dat is zo te voelen gelukkig een spier.
Paar Ibuprofens, immodium, fruit eten en morgen weer fit... hoop ik
Iloontjeehh schreef:Aleeneh schreef:Hoe ging het?![]()
![]()
Ze hoort het eigenlijk zelf te vertellen maar ze schrijft hier niet zo veel, het staat wel op facebook
Dus alle credits voor Suus maar:
NEDERLANDS KAMPIOEN DAWRA HUNTER UNDER SADDLE![]()
Wat goed!!

Bij verkoop Bis en koop Umoyax riepen ze ook dat ik er spijt van zou krijgen en was het niet veel duurder etc etc etc.
Mensen wennen er wel aan, lekker laten kletsen en je eigen ding doen hoor!
Liever dan arm met paarden
Ik vermoed wel dat Umoyax toch op mn linkerarm heeft gestaan, zal niet met volle gewicht zijn geweest maar zodra ik de paddock uit was zat er al een blauwe plek en das toch wel héél vlot
Arm doet ook echt flink zeer. Verder zie ik eruit alsof ik gevochten heb (ik zei al; als iemand ernaar vraagt zeg ik gewoon ''hij was groot en woog wel 400 kilo''
) maar het valt allemaal gelukkig echt mee. Neus doet wel nog steeds zeer dus als dat volgende week nog zo is kon er wel eens iets stuk zijn, maar dat zien we dan wel weer.