Iemand vroeg eens aan mij of ik weleens de.kosten bereken op jaar badis, uhh nee weet dat het niet weinig is
wil het niet.weten grapte ikIk hield.me zelf dan toch zelf voor de gek.
Zo richting stal...Mo wegbrengen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, ben je zelf blij moet iemand dat zonodig weer de grond in boren
moeten we allebei ons paardje even missen.
maar denk dat ik daar dan ook wel bekenden zie. Twijfel twijfel.

. Iemand heeft mij eens gezegd: als je mooie herinneringen wil hebben om op terug te kijken moet je ze eerst maken.
. Helaas is het niet gelukt om me in te schrijven met paard. Dan maar zonder paard. Zijn stamboek papieren lagen nog bij de vorige eigenaar, en die is ze helaas nog steeds kwijt. Mijn paard is dus een 'weesje' op papier
. Ik heb dus wel zijn paspoort van het AVS, maar geen stamboekpapier. Ach, hij blijft gewoon mijn mooie Vossemannetje.
.

lekker kunnen rijden?
heel leuk beest, reed erg lekker
ook nog een sprongetje gedaan maar dat ging wel ff anders dan met Noah
paard springt M, ze nam me toch een reuzensprong! Heerlijk

. In een topic (volgens mij over Horse Event) stond dat je niet zomaar het logo mag gebruiken, maar er is misschien iets af te spreken, om elkaar te herkennen. Ik kijk er echt naar uit, al die mooie paarden. Camera mee, en genieten.
.
Ben weer terug van een heel leuk weekend NK western in Wanroij. Heel trots op m'n zus en Asiyah die het heel goed deden, naast een aantal hoogtepunten ook weer een heleboel leermomentjes. Volgend jaar hopelijk weer! Ik zal nu even bijlezen