[HK] het Arabische sprookjes paard.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sieltjuh

Re: [HK] het Arabische sprookjes paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 21:14

Nou, ben benieuwd Victoria. We gaan ff bekijken welke dag het handigste is :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 21:17

Bonjoy schreef:
Is Sint Oedenrode binnen of buiten? :)

Is een buiten show ;)
Wat het exstra intressant maakt, paarden voelen zich fijner waar door ze eerder aanzet te gaan showen.

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 21:20

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 21:23

Ik had de site idd al gevonden :j

Vind het wel leuk om naar een show te gaan. Ben paar jaar geleden bij Jadem Arabians geweest, maar voor de rest eigenlijk nooit naar een show of wat dan ook geweest :o

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 21:25

Als ik met me paarden gaat wil mijn Entourage nooit heel de dag paarden kijken -O-
Dan willen ze na een aantal uur gewoon laden en naar huis :+

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 21:30

:') Ik heb dat probleem niet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 21:31

Barcelano schreef:
Als ik met me paarden gaat wil mijn Entourage nooit heel de dag paarden kijken -O-

Daarom laat ik me droppen, als het ze niet aanstaat gaan ze toch fietsen :') ;)
Ik vermaak me wel *\o/*

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 21:33

missfcdb schreef:
Barcelano schreef:

Daarom laat ik me droppen, als het ze niet aanstaat gaan ze toch fietsen :') ;)
Ik vermaak me wel *\o/*

Daarom gaat ik sparen voor een veewagentje B rijbewijs :+
Kan me verzorgstertje mee die vind het ook wel leuk denk ik :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 21:44

Haha, zo'n ding wil ik ook wel, maar das een mooie droom voorlopig _O-

Eerst een fiets :')

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 21:45

missfcdb schreef:
Bonjoy schreef:
Is Sint Oedenrode binnen of buiten? :)

Is een buiten show ;)
Wat het exstra intressant maakt, paarden voelen zich fijner waar door ze eerder aanzet te gaan showen.

Ah dank je! Toch maar eens kijken of ik heen ga. Buiten is het leuk foto's maken! :)

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 21:50

Leuk, veel mensen die komen :D ik ben erg benieuwd!

Jeannette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 22:11

Poeh, wat kunnen jullie kletsen.
Ik ga niet naar St Oedenrode dit jaar, voor mij nu even geen dressuur.
Waarschijnlijk ga ik wel naar Alkmaar. lekker om de hoek. ( en wie weet met paard)
Vrachtwagen is ideaal. Ik wil niet anders meer. Maar een handige man is wel een must, anders kost het giga veel geld als er wat aan gedaan moet worden.

myrnaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 22:27

Ik vindt St Oedenrode eigenlijk altijd de mooiste show, denk omdat het buiten is. En zoals eerder gezegt de paarden voelen zich daardoor extra fijn. Ik moet beide dagen maar als ik mocht kiezen zou ik de zondag gaan. Ik denk dat er ook iets meer paarden zijn dan op de zondag maar weet het niet zeker.

Ben wel al zenuwachtig ga mee doe met bestgaand! Hoop dat meneer met rijden met zo braaf is als op de amateur en in z'n box iets meer z'n gemak houdt :') !

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 23:01

Wauw, Ersilia wat een mooie chique bak zeg! Ziet er goed uit! En zo te zien ben je reuze trots haha!

Ik vind fietsen niet héél erg maar ga liever met de auto, wanneer ik weer een auto in mijn bezit heb weet ik wel van mijzelf dat ik deze eigenlijk voor alle km afstanden pak! hihi :) Lopen met of zonder paard vind ik wel leuk, fietsen ging niet zo goed met Jetje, met Cariet doe ik het nog wel eens, maar niet vaak. Jet wou graag had, zag mijzelf al door de lucht vliegen. Nee, bedankt.

Bonjoy, jij woont vlak bij mij in de buurt zie ik nu, grappig! Inderdaad mooi gebied hier he! Zie nu ook dat je in het ziekenhuis werkt, waar als ik dat vragen mag? Ik ben net aangenomen voor een BBL opleiding in Hoogeveen Bethesda ziekenhuis. Volg ook de verpleegkundige MBO opleiding! :)

Ik ga zeker dit jaar weer shows bezoeken, vorig jaar te druk voor gehad, maar nu even tijd vrijmaken. The lowlands cup in Assen (nieuwe locatie, ben benieuwd) ga ik zowieso heen, Raalte onder voorbehoud haha! Verder is het voor mij te ver, helaas. Wat ik erg jammer vind is dat de hengstenkeuring destijds is afgeschaft, had dat te maken met de bezuinigen, te weinig aanmeldingen, hoe dan ook, erg jammer. Vond het schitterend een show met alleen hengsten, zo kon je gelijk een beetje rondsnuffelen naar een geschikte hengst voor je merrie. tuurlijk kan dat nu nog op de shows, maar zo'n hengstenshow vond ik toch bijzonderder. haha!

Jessica, wanneer je met Montoyo naar Raalte komt, ga ik zowieso, wil hem graag in levende lijve zien hoor! Komen we je aanmoedigen! Is Raalte ook buiten?

wat leuk Myrna dat je mee gaat doen met bestgaand, spannend zeg! :)

Nou ik heb inmiddels alles weer bijgelezen en weer bijgekletst, kom net terug van oppassen. Morgen een vroege dienst dus ga nu maar weer eens slapen! Weltrusten allemaal!!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 23:38

Horse_Art schreef:
Wauw, Ersilia wat een mooie chique bak zeg! Ziet er goed uit! En zo te zien ben je reuze trots haha!

Haha, klopt wel een beetje hoor :o Heb er hard voor gespaard en ben er erg blij mee. Eigenlijk totaal tegenaan gelopen, had helemaal geen idee wat een Sirion 2 voor auto was, maar hij rijdt zoveel beter dan mn vorige koekblik. En aangezien ik voor mn werk gemiddeld 250km per week rij, is een beetje comfort toch ook wel fijn :P

Nou, ben heel benieuwd naar Sint-Oedenrode hoor :j

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 06:35

Wat voor werk doe je als zo nieuwsgierig mag zijn? Maar inderdaad, misschien lang gespaard maar nu heb je wel wat moois!

Inmiddels zit ik alweer op de fiets naar mijn werk, klein kwartiertje fietsen. Het is lekker fris dus meteen goed wakker!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 07:38

Ik werk als analist in een medisch laboratorium. Voornamelijk fecesonderzoek :)

Zo, jij was er vroeg bij! Hier regent het trouwens weer pijpenstelen :\

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 08:12

Och ja, had je trouwens ook wel verteld ja haha! Leuk hoor, erg interressant! Ik ben er inderdaad vroeg bij dienst van 7 tot half 4. Hier regent het helaas ook alweer, hopelijk is het vanmiddag eventjes droog zodat ik nog ff kan rijden. :p

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 08:38

Horse_Art schreef:
Bonjoy, jij woont vlak bij mij in de buurt zie ik nu, grappig! Inderdaad mooi gebied hier he! Zie nu ook dat je in het ziekenhuis werkt, waar als ik dat vragen mag? Ik ben net aangenomen voor een BBL opleiding in Hoogeveen Bethesda ziekenhuis. Volg ook de verpleegkundige MBO opleiding! :)

Ja klopt! Wij wandelen vooral in het Bargerveen, maar Schoonebeek heeft ook mooie stukken natuur (En mooie routes om buiten te rijden, leuk voor mijn 'toekomstige' paardje, haha!) Ik werk inderdaad in het RöpckeZweers ziekenhuis (Hardenberg) op de leerafdeling van Interne Neurologie, ben nu net thuis van mijn eerste nachtdienst. Ik ben nu 4ejaars MBO Verpleegkundige :)

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 11:09

Gefeliciteerd met banen en auto's :D Leuk autootje idd die sirion!

Zenuwen beginnen nu wel te komen voor st oedenrode... Umoyax doet alleen nationaal mee maar we zijn er wel het hele weekend :D

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 11:10

Ik hoop dat ik Umoyax nog even kan zien :D ben erg benieuwd naar je paardje.

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 16:19

Wat spannend allemaal zeg Amy, ik wens jullie alvast heel veel succes! heb je hem in training staan?? Hij had toch ook meegedaan in Bunschoten? Hoe had hij het daar gedaan?

Ik wil eigenlijk heel graag eventjes gaan trainen met mijn paardjes, maar bah wat een regen zeg. Hopen dat het snel droog is hoor!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 17:40

Spannend hoor Amy!

Hier is het vanmiddag eigenlijk nog wel mooi geworden. Zit nu in de achtertuin in het zonnetje. Waait alleen wel, hard, maar tussen twee schuttingen geen last van :)

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 18:19

Sieltjuh schreef:
Spannend hoor Amy!

Hier is het vanmiddag eigenlijk nog wel mooi geworden. Zit nu in de achtertuin in het zonnetje. Waait alleen wel, hard, maar tussen twee schuttingen geen last van :)

Dat meen je niet, haha! Hier hele dag al regen, op een gegeven moment leek het op te knappen dus ik Jet opgezadel, waren nog maar net in de bak en ja hoor alles kwam met bakken naar beneden. :') Nu ben ik binnen en gaat hier het zonnetje schijnen. Ik zal eens vragen of iemand hier foto's van mij wil maken deze week btw. :j

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 18:21

Morgen gaan we Mirka laten dekken door Montoyo.
Mevrouw is weer lekker hengstig.
Ze heeft een nette regelmaitge cyclus :+