[HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Letizia

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 23:05

Of naar Venus en niet van plan om om te keren _O-

Ik ga naar bed :Y)
:Z

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 23:17

Dames jullie moeten ook niet naar de mannen in de paarden sector kijken :+
De vijver is best klein als je naar mannen mannen zoekt ~~}> :=

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 23:23

Hihi ik doe gewoon niet aan mannen :=

Heb overigens ook niks met vossen.... but look how that ended :')

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 23:56

Ik hoef ook geen vent in de paardensector hoor :') Als ie maar respect heeft voor je hobby (lees: levensstijl :') ).
Heb altijd het idee dat veel mannen gillend wegrennen als je zegt dat je een paard hebt :')

DMHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 12:18

Ik ben een stille meelezer( jullie gaan zo hard) en wil toch ff inhaken op het onderwerp mannen :D ik was nooit op zoek naar een paardenman, zag dat helemaal niet zitten dan moest ik me paard delen :o maar toch bij een paardenman terecht gekomen, eigenlijk heb ik toen zijn paard erbij ingepikt :o inmiddels 8 jaar verder en een kleine en nu is er niet meer jou paard, mijn paard, alles is van ons samen, hoewel ik er wel het meeste mee doe en de eindbeslissingen neem.

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 12:18

Mijn man heb ik ontmoet in het bejaardenhuis..
En hij was gelukkig nog jong, zelfs 7 jaar jonger dan ik. :D
Ik ben ook nog steeds heul blij met hem! :))
En ik wordt bijna nooit naast hem wakker want hij staat altijd eerder op.
Hij vond het leuk dat ik een paard had, toen had ik Fuego nog niet.. :x
Maar ik ben blij dat we hetzelfde willen, want zoveel mannen willen niet op 't platteland wonen en beestjes in de tuin. :n

katjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 12:41

die mannen allemaal :)
Ik ben heel blij met mijn kereltje hoewel hij zelf niks met de paarden heeft.
Naja helpt met binnen buiten zetten en water geven daar stopt het dan wel mee.
Wel altijd trouw mee na wedstrijden , shows helpt met de veulens en hij rijd me paardjes altijd netjes overal heen.
Maar je ziet hem niet ff lekker poetsen enz dat is mijn taak zegt hij dan :o
Mag dus zeker niet klagen vorig jaar zijn we na duitsland verhuisd zodat vrouwlief de paarden aan huis kan houden :D

Hoewel ik vannacht wel weer een actie had we hebben nog al een oud huis en ik hoord toch een gekraak van boven komen.
Dan ben ik echt een angsthaas haha mike is net pas terug van ze werk had erg lange dienst.
Ik na boven en ja hoor was de deur na zolder niet goed dicht door boven is het niet geisoleert dus door de toch ging het kleine houte deurtje bewegen wat een muts ben ik ook bijna geen oog dicht gedaan vannacht
Laatst bijgewerkt door katjen op 31-08-13 12:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Roux

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 12:41

Ooowww, een paardenman, bofkont :D
Gelukkig was ie niet bejaard, Miranda :+

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 17:32

Ik zie een discussie over mannen.... ik ben er heilig van overtuigd dat de mijne zich ergens verstopt onder een steen :j :')

Ik heb verder niet bijgelezen, heb nog schrik in mn lijf.
Kwam vandaag op stal Umoyax lekker gaan poetsen en hij stond zo heerlijk rustig.. Ik denk; zal voetjes krabben ook effe meepakken (ik verwaarloos het een beetje :o Hij is ook gewoon braaf bij de smid dus die noodzaak mis ik ook zeg maar...).
Dus zo gezegd zo gedaan. Op het moment dat ik zijn voorbeen aantik om die te vragen realiseer ik me dat hij recht voor zn hooibak staat, én dat hij de laatste tijd de neiging heeft om eerste een soort spaanse pas uit te voeren als ik zn voet vraag. Wat dus ook gebeurde. Probeerde situatie nog te redden door zn knie tegen te houden maar dat motiveerde hem alleen maar tot een nog fanatiekere pas.....met dus als resultaat voet in bak.
Ja, dikke paniek natuurlijk.
In een split second gerealiseerd dat hij zichzelf eruit kon redden en het voor mij alleen maar linke boel was daar dus ik sprong weg, maar Umoyax deed hetzelfde -O-
Voelde me omver gebeukt worden, hoofd een kant op slaan en zag Umoyax paar meter verderop alweer stilstaan dus ik heel gauw paddock uit. Daan zag het gebeuren en kwam al aan gesjeesd al brullend ''zitten!''.
Enorme blauwe plek op mn linkerarm, hele arm doet zeer, dikke lip, zere neus. Danielle zei dat hij me met zn hoeven raakte maar ik bij hoog en laag beweren van niet. Tot ik mn andere schouder voelde branden. Toch maar effe gekeken, schrok me het lamlazarus en ben Umoyax héééél dankbaar.
Heb flink krassen op mn schouderblad, maar óók twee beste krassen in mn nek. Hij heeft me dus duidelijk wél met zn hoeven geraakt en nog in mn nek ook :oo Hij moet echt heel erg zijn best hebben gedaan om zn voeten te organiseren, want als hij dat niet had gedaan vrees ik dat ik er slechter aan toe was geweest...dan had hij vol op mn nek gestaan.
https://sphotos-a-ams.xx.fbcdn.net/hpho ... 2287_n.jpg
Ik moet zeggen dat de foto de krassen geen eer aan doet :') T is er omheen al heel blauw aan het worden en is echt flink dik.
Ook wat opkomende hoofdpijn maar aangezien ik het volgens mij hoorde kraken toen mn hoofd opzij sloeg vind ik dat niet heel vreemd :+

Pfft. Kanjer van een paard. In zn paniek toch zn voeten organiseren en serieuze schade voorkomen. Hij heeft gelukkig alleen een kras op de achterkant van zn knie, wel nare kras maar valt gelukkig reuze mee.
Was echt effe schrikken zeg, verdorie. Heb een hoop meegemaakt maar dit nog nooit :+

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 17:37

jemig Amy wat goed van Umoyax dat hij je heeft proberen te ontwijken! Hoop dat je niet teveel last krijgt.

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 17:41

Heb hem nog wel een dikke knuffel gegeven later, vind het echt super van hem.
Ik denk dat ik wel een paar dagen last zal hebben, hoofd voelt ok aan, natuurlijk niet 100% maar geloof iig niet dat ik hersenschudding heb. Ben vooral enorm beurs eigenlijk :+

Tsja, risico van het vak... Was mn eigen schuld natuurlijk ook, houdt je iig alert :=

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 18:42

Jeetje Amy, dat is schrikken!! :o fijn dat het zo goed afgelopen is zeg, had inderdaad veel erger gekund! Lastig van die paarden die met hun voeten maaien bij zo'n commando, da's levensgevaarlijk soms.

Ik doe t makkelijker. Geen gedoe met mannen die wel of niet wat met paarden hebben. Gewoon hoppa, lief meisje dat ook rijdt, veel handiger. :D

Roux

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 20:34

Jee Amy, wat een schrik zeg. Sterkte! :(:)

Paardenmeisje, ook leuk :D

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 21:07

jeej amy wat schrikken zeg....

terug vd keuring super tevreden mijn kleine fame meisje heeft een 1a premie gelopen, mochten nog terug komen voor het kampioenschap hier helaas niet geplaatst maar super blij met de 1a nu is ze officieel ster merrie. Net gauw asal gewassen en nu hop hop naar bed morgen vroeg op concours met truusje

Roux

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 21:11

Gefeliciteerd! Succes morgen *\o/*

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 21:12

dank u :D

Roux

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 22:25

Hebben jullie ook van die zeurkousen in je omgeving, van die mensen die zeggen "zou je dat nou wel doen, weet je wel wat dat kost, hoeveel tijd erin gaat zitten!?!" (Paard) 8)7 _-:(
Krijg er een beetje bozige neigingen van. Duh, ben oud en wijs genoeg hoor. En je dan toch van de wijs laten brengen, grrrrr %)

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 22:27

oooh mag ik even een echo spam....ik kreeg een foto en ik kan niet beschrijven wat voorn band ik heb met 1 van mijn mini merries maar zegt dit misschien genoeg????
Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 22:50

cute Joyce! en Margot ja die ken ik, ik ben dan misschien ook 22 en onverstandig :+ maar vind mijn besluiten zelf altijd erg weloverwogen dus dan is het ook irritant :D

Jeannette

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 22:55

Wat een leuke foto. En dat over paarden dat hoor ik zo vaak. Pfff hoe doe je dat toch met je baan en gezin. Nou gewoon goed organiseren. En alle hobby's kosten geld. Ga eenseen avondje stappen. Wat kost dat wel niet.

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 22:56

Roux schreef:
Hebben jullie ook van die zeurkousen in je omgeving, van die mensen die zeggen "zou je dat nou wel doen, weet je wel wat dat kost, hoeveel tijd erin gaat zitten!?!" (Paard) 8)7 _-:(
Krijg er een beetje bozige neigingen van. Duh, ben oud en wijs genoeg hoor. En je dan toch van de wijs laten brengen, grrrrr %)

Ja, zeker. Ben ooit zo begonnen. Mijn ouders steeds: weet je wat het kost? Je mag het zelf weten, en zelf betalen.
Helaas voor ze is het nooit meer overgegaan := . Mijn eerste paard is ook heel lang (de rest van zijn leven) bij me gebleven :D . Ben nu blij met mijn tweede paard, maar het thuisfront heeft zo iets van, tja.....

Ik ben mijn man in de bioscoop tegengekomen. Hij heeft zijn hobby en ik heb de mijne. Hebben we gelijk goed afgesproken en het werkt uitstekend.

Miranda, wat toevallig dat je de ware in het bejaardenhuis := tegenkwam, dat hoor je ook niet vaak.

Sorry iedereen, maar jullie zijn zo (lekker) actief, het is haast niet meer bij te benen en te lezen.

Amy, wat een vervelend ongeluk, en wat goed dat hij geprobeerd heeft er het beste van te maken.

Wow, mooie foto Joyce. Beelden kunnen zo veel meer zeggen dan woorden. Prachtig die zonneschijn op haar vacht. En, succes morgen.

Roux

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 23:04

Mooi Joyce :D
Ja, ben 41, maar kan me 14 voelen als ze dat weer gaan roepen. En ik heb er goed over nagedacht, ben ook geen impulsief persoon. Kunnen ze niet gewoon een beetje blij zijn mopperdemopper :n

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 23:13

Hier iemand die blij is voor je, hoor. Er zal een paard zijn dat heel blij wordt met jou als baasje. Jullie moeten elkaar alleen nog even tegenkomen, dat is alles. Zo te zien zijn er genoeg kandidaten op de paardenmarkt. :)

Roux

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 23:22

*\o/* *\%/* *\o/* *\%/*
Heb ook te weinig paardenmensen in m'n omgeving, die snappen t tenminste wel :D

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 01:04

Tsja, mijn tante van de week inderdaad ook heel negatief over paardje... Of ik uberhaupt wel op een arabier paste en eigenlijk er vanuit gaan dat het een impulsieve beslissing was en ik er spijt van ging krijgen en weet je wel wat dat kóst??? Best vervelend...