Ik ga naar bed
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Als ie maar respect heeft voor je hobby (lees: levensstijl
).
ik was nooit op zoek naar een paardenman, zag dat helemaal niet zitten dan moest ik me paard delen
maar toch bij een paardenman terecht gekomen, eigenlijk heb ik toen zijn paard erbij ingepikt
inmiddels 8 jaar verder en een kleine en nu is er niet meer jou paard, mijn paard, alles is van ons samen, hoewel ik er wel het meeste mee doe en de eindbeslissingen neem.

Hij is ook gewoon braaf bij de smid dus die noodzaak mis ik ook zeg maar...). 
Hij moet echt heel erg zijn best hebben gedaan om zn voeten te organiseren, want als hij dat niet had gedaan vrees ik dat ik er slechter aan toe was geweest...dan had hij vol op mn nek gestaan.
T is er omheen al heel blauw aan het worden en is echt flink dik. 
fijn dat het zo goed afgelopen is zeg, had inderdaad veel erger gekund! Lastig van die paarden die met hun voeten maaien bij zo'n commando, da's levensgevaarlijk soms.
maar vind mijn besluiten zelf altijd erg weloverwogen dus dan is het ook irritant

Roux schreef:Hebben jullie ook van die zeurkousen in je omgeving, van die mensen die zeggen "zou je dat nou wel doen, weet je wel wat dat kost, hoeveel tijd erin gaat zitten!?!" (Paard)![]()
![]()
Krijg er een beetje bozige neigingen van. Duh, ben oud en wijs genoeg hoor. En je dan toch van de wijs laten brengen, grrrrr
. Mijn eerste paard is ook heel lang (de rest van zijn leven) bij me gebleven
. Ben nu blij met mijn tweede paard, maar het thuisfront heeft zo iets van, tja.....
tegenkwam, dat hoor je ook niet vaak.