Haha komt goed, eerst mijn laarzen en hoofdstel maar eens binnen krijgen, heb zelfs niet eens een rijbroek
erg! Haha heb alles destijds weg gedaan. Maar wie weet kan ik binnenkort even een filmpje laten maken. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
erg! Haha heb alles destijds weg gedaan. Maar wie weet kan ik binnenkort even een filmpje laten maken. 
Mag mn moeders gewone fiets wel lenen (die heeft sinds vandaag een nieuwe elektrische), maar vind dat zo'n rotfiets (zwaar!).
Vorige week een auto gekocht, deze week nog een zadel betalen... Ja, denk echt dat die fiets maar ff kan wachten
:

Flink kapot, maar vind dat echt genieten!
Daarom zeg ik ook "als het goed weer is". Hier in Zeeland waait het ook bijna altijd, dus dat maakt fietsen een crime voor me 
).
Met vorige pony úúúren gewandeld (blessurepaard) en met Djuun ook al best behoorlijke wandelingen gemaakt.
Sieltjuh schreef:We (zus en ik) zitten er aan te denken om 1 vd 2 dagen naar Sint-Oedenrode te komen. Welke dag is leuker, de zaterdag of de zondag? Of maakt het weinig uit?
. Gelukkig zijn er in September en Augustus wel shows hier in de buurt, Raalte en Assen geloof ik! Sieltjuh schreef:Beide is voor ons niet te doen, kost wel heel veel benzinecentjes
Maar internationale is leuker? In welk opzicht precies? Mooiere/betere paarden?