Yildiz toffe foto's!! Jullie zijn echt heel stoer en Khan met zijn lasso
Kat die foto's van Blue, vind haar bijna eng met die ogen Ilya is zijn adorable self weer zie ik wel en ik weet niet wat het is maar ondanks dat ze niet de meest fotogenieke is van de 3 vind ik Set haar hoofd zoveel liefde en tevredenheid uitstralen
Siel we gaan meemaken of der wat mee gedaan word en als je naar de verkeerde instantie/mail hebt gemaild krijg je vanzelf wel weer mail terug. Zijn ze goed in je naar een ander sturen
Dat van die baby, had t nog nie gehoord. Maar de maatschappij is echt steeds verrotter aan het worden heb ik het idee..
Owmyf*ckinggod, hihi vanaf 14 december (dag erna ben ik jarig) hebben wij de sleutel van het appartement in Enschede. Dus inrichten en dan samenwonen!! We gaan daar eerst wonen en van daaruit gaan wij kijken waar we daarna heen willen, want ik wil emigreren naar een warm Europees land. Ik heb nog geen update over de kameel, papieren zijn onderweg. Daar kwam mijn
Haha ja hij kwam erachter dat ie liever niet in Belgie ging wonen, vinnik ook prima want hij had ook nog een woning hier in de buurt. Ik kwam erachter dat Belgie een heel leuk land is maar ik verlang naar een land waar je fijne winters hebt en lekker veel ruimte, tis zowieso handig want dan heb ik ook niet zo last van mijn eczeem (heb ik altijd heel erg in de winter).
Ik vind de kleurencombi van Miranda der touwhalster zo leuk, weet zeker dat het Naf ook super staat zo'n fel kleurtje. Errug he van die huizen. Kan er ook niet echt bij met mijn hoofd hoor, word steeds verder ondergedompeld in zijn wereld en naja dan heb je dat soort dingen
Set_Elkol
Geplaatst: 26-10-14 22:45
ik ben heel erg van de 'saaie' touwhalsters maar marineblauw met beige of zwart met beige?
Oe dat marine blauw is idd ook erg gaaf Welke combi had Miranda ook alweer? Weet alleen nog niet of ik met neus-. kopstuk doe. Hij heeft nu zonder iig en daar reageert hij heel fijn op
Ik vind Set echt zo enorm lief tonen, het is echt zo'n moedertje
Bij vos... vind donkerblauw altijd wel mooi dan...
Jaleesa, gefeliciteerd met de woonst!
Ik ben een 27 minutig filmpje aan het uploaden van in Lier, van Lorenzo. Dat was zoooooo bijzonder!
Heb trouwens een aantal mensen gezien, en zelfs gewuifd en zo, maar niemand, echt NIEMAND, zag mij terug Behalve Lisa d'r vent De show vond ik trouwens hoogstaand. Alleen 12 paarden in de senior championships telkens vond ik wat veel van het goeie...
Die van Miranda staat wel in der topic opstellen met eigengemaakt touwhalster heet het geloof ik, staat wel in der onderschrift. Thank you Tieneke, ben benieuwd naar je filmpje.
gave foto Yildiz, wauw!! lieve slaperige Blue en Set met centenbakkie, daar is Noah ook zo goed in en die kop van Ilya, omg Kat, blauw met beige vind ik het mooiste Jaleesa, gefeliciteerd!!