Aaaaah, leuke pics weer Katja! Hij krijgt echt chique kleurtje!
Nope, nooit gezien! Maar nu wel dus! Wel gelijkenis idd maar zeker wel verschillend (gelukkig maar ); Djuun is wat verfijnder in d'r hoofd en Mish heeft prachtige warme kleur en mooi kort hoofd. Ze zijn gewoon beide prachtig!
Ilya is echt een punker zo met die witte maantjes en zn stoere "modder"beentjes
MirandaMalik
Geplaatst: 26-10-14 19:26
Ja, Djuun en Mish lijken wel maar dat komt natuurlijk ook door de kleur! Die kolletjes zijn gespiegeld maar das wel heel frappant. (haha, kwam zommaar ineens op dat woord)
Ilya is zo knap! Ga het topic nog kijken maar ben ondertussen aan het koken..
En met Fu, het is ook two steps forward one step back af en toe natuurlijk, de fiets is nog een beetje te veel gevraagd, hij is immers een heel zacht eitje.
Mishje is idd ook al echt veranderd zeg Eline! Verschil met haar en Nas en Naf is natuurlijk ook wel, dat Mishje een stukje jonger was toen ze verhuisde. Ze was net afgespeend toch? Laatste keer dat ik Nas zag, was hij wat schraal maar niet dun Maar gelukkig zijn ze goed bijgetrokken
Aaaahw wat een snoezig filmpje Yildiz!!
Toch maar niet erover heen gegaan Siel? Hopelijk halen ze dat ding weg, je zal maar aankomen in galop
Gave springpics met Asal!
Miran, iets bij me hebben zoals de leadrope is niet te doen als ik met 2 handen de emmers vast heb Het zijn van die grote flex emmers, dus daar heb ik 2 handen voor nodig Maar de emmer werkte ook prima uiteindelijk. Van de week als ik met dr ga oefenen heb ik uiteraard een leadrope bij me
Pfoe Fu had dus een lekkere bui vandaag...gelukkig kon je daarna wel lekker doorrijden, anders was t helemaal niet leuk geweest Stoute poown...
Fijn dat Ilya zich weer beter lijkt te voelen Katja Zn kleur begint echt goed tevoorschijn te komen
joysjuh1987
Geplaatst: 26-10-14 19:43
@Jildiz dit is zon buikflap speciaal voor springpaarden en ook voor asal geen overbodige luxe lekker qualitytime met je paardjes gehad, heerlijk, dat filmpje super leuk @siel dankje, wat een hindernis zo op het pad, djuun gepikeerd whahah @miranda ja ze gaat fijn op moment, heb het idee dat bij mn vriendin trainen haar goed doet, ze vind het er leuk, veel te zien en te doen en ze heeft nu ook echt zin in de training. Wat een donder is Fu toch buiten @kat gelukkig dat Ilya zich beter voelt, die foto met blue
Heb zojuist de gemeente gemaild voor de boom, geen idee of ik het daar naartoe moest sturen, maar ik heb iig aan mijn plicht als burger voldaan Bedoel, als niemand het meldt...
Overigens rijd je niet zomaar tegen die boom op hoor Ik kwam net om de hoek (net een scherp bochtje, wat je echt niet in galop doet) en toen zag ik hem gelijk en vanaf de andere kant is hij ook niet te missen, want daar zie je hem ruim op tijd aankomen mocht je in galop zitten. Dus in dat geval lag hij wel gunstig.
Denk dat hij vd week met de storm op het ruiterpad terecht is gekomen.
Stiefvader van collega werkt bij de gemeente en volgens mij had zij verteld dat je daar idd voor bij de gemeente moet zijn. Maar het is dus een andere gemeente als waar ik in woon, dus dacht ff te zoeken op de site, maar kon geen duidelijk iets vinden daarover, dus heb maar gewoon naar het algemene email-adres gemaild.