De volgende dag rijden we weer terug. 40 Km. Goede training dus voor beide paardjes (en voor ons) haha!
Nu nog hopen dat de weersvoorspellingen beter worden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
yildiz schreef:Oh...lekker zeg! Ben stiekem wel een beetje jaloers! Zou ook met Tie wel eens meerdaagse trektochten willen ondernemen. Ach.., komt misschien nog wel.In ieder geval heel veel plezier en neem aub een camera mee, kunnen wij een beetje meegenieten!
amyz schreef:Ik geloof wel in dat soort dingen, heb wel gekkere dingen meegemaakt
Zaterdag gaan we de paarden verhuizen.. Hoop gedoe gehad op stal waar we nu staan (oa kregen onze paarden geen eten opeens, staan altijd bakjes klaar en die waren nog vol. Volgens hun hadden ze hun voer gehad maar dat kan niet want is bix en Umoyax eet dat niet) en nu moesten we, toen we vroegen hoe dat zat met het voer, eind vd maand wegLeuk joh, binnen 4 dagen een plek vinden voor 3 hengsten
Maar goed. Allemaal weer voor elkaar, gaan naar een stal waar ik eerder al heb gestaan met mn vorige pony en staan daar meer hengsten. Maar pfffft wat een gedoe weer..
Sieltjuh schreef:Fijn hoor Jes! Strakjes gewoon alleen!![]()
Ik hoop er van de week ook nog ff op te kruipen. Dressuurversie van zadel is in bestelling, dus die kunnen we ws vd week ophalen! Heb er weer zo'n zin in
Sieltjuh schreef:Ik ga zaterdag weer lessen met Djuun![]()
Ben heel benieuwd hoe ze van de zomer gaat ontwikkelen ohz. Als het een beetje goed gaat wil ik misschien van het najaar wel onderlinge wedstrijd hier op de manege meerijden. Maar laat ik niet te hard van stapel lopenEerst maar weer eens erop
Sieltjuh schreef:Ik ga zaterdag weer lessen met Djuun![]()
Ben heel benieuwd hoe ze van de zomer gaat ontwikkelen ohz. Als het een beetje goed gaat wil ik misschien van het najaar wel onderlinge wedstrijd hier op de manege meerijden. Maar laat ik niet te hard van stapel lopenEerst maar weer eens erop
Jolindaa schreef:Lekker dat ritje joh! Knappe paardjes van je
Ik heb die hele ruzie niet gelezen, want ik heb daar geen zin in.
Wil even genieten van mijn vrije dag, maar het is zulk ongelofelijk k utweer!
Straks mijn pony's maar even longeren dan. Verder staan ze lekker in de wei te grazen, dus ze zullen me vast niet missen, haha
Jolindaa schreef:Danku! Mensen zijn op bokt echt op oorlogspad hoor. In een ander topic van mij zijn ze ook al bezig... Niet normaal gewoon! Ik ga zo lekker even de stad in. Even kijken of er wat leuks te kopen valt
Sterkte op school!