Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jeannette schreef:Ach Barcelano, de beste stuurlui staan aan wal. Anderen weten het altijd beter. Maar goed dat ze niet bij ons op stal staan of kijken.
Iloontjeehh schreef:Ja Jes dan kom ik toch als aakomend psycholoog om de hoek: het feit dat jij dat al denkt is niet goed. Klinkt ff heel hard nu maar dan kun je er de klok op gelijk zetten dat jij inderdaad spanning op gaat bouwen omdat je er al van te voren mee bezig bent. Dat is ff heel simpel in Jip en Janneke taal gezegd ook waarom stress zoveel met een mens doet. Wij mensen bereiden ons constant voor op een actie die wellicht helemaal niet voorkomt en juist dat voorbereiden geeft stress, anders dan bij dieren die pas actie ondernemen op het moment dat het echt moet (fight or flight) Ik denk dat je gewoon van dat idee af moet dat het jou spanning gaat bezorgen. Is heel makkelijk gezegd en zeker niet makkelijk gedaan maar ik denk dat daar de sleutel ligt. Ik vind je al heel goed bezig en ik weet zeker dat dat laatste stukje ook goed komt!
set_elkol schreef:mooi halster van Day!
ik ben net bij de pony merrie wezen kijken die op nr 1 op mijn lijstje stond, en als iedereen zich aan de afspraken houdt ga ik haar volgende week ophalenze is dus bijna 2 en een enorme kroelkip, nog wel wat onzeker met halsters opvoeding etc maar dat gaat helemaal goedkomen!