Ben heel erg benieuwd en duim mee dat Set het dit keer wel goed pakt en blijf dragen...
Annikab
Geplaatst: 30-08-13 20:09
Ik vind het echt per paard verschillen. Met Dos kan ik iedereen wegsturen, die is zo makkelijk. Met Ely zou ik dat niet zo snel doen.
Vandaag is de osteopaat van een stalgenootje voor Ely geweest. Ze bleek inderdaad rechts vast te zitten wat het lichte vluchtgedrag kan verklaren. Wel een beetje nare smaak aan m'n vaste osteopaat overgehouden... Die is 2x zo duur en had Ely eigenlijk helemaal niet mogen behandelen zo vroeg in de dracht
Spannend met Set En Mo paar daagjes weg Kogel geslonken hopen dat t steeds beter gaat
Arabs zijn idd veul te wild, ik neem een tinker (sorry tinkerliefhebbers, al zou ik geld toe krijgen ... ) Tjafar klinkt geweldig voor kids. En hun aanpassingsvermogen is vaak groot ja. Hopelijk toont ie niet teveeeeel humor bij mij
Inderdaad. Ik was altijd erg lyrisch over haar, maar aan de laatste keer dat ze er was heb ik al een nare bijsmaak overgehouden. Ze hoefde maar weinig te doen, was zo klaar en toch volle pond rekenen. En ik vond Ely niet echt beter daarna... Daarvoor was ik juist erg tevreden, zucht...
En die is nog maar 3? Lijkt me elkaar een beetje tegenspreken of niet dan? Ik zou op een jong, onervaren paard, niet graag een onervaren ruiter zetten...
En die is nog maar 3? Lijkt me elkaar een beetje tegenspreken of niet dan? Ik zou op een jong, onervaren paard, niet graag een onervaren ruiter zetten...
Idd
Sieltjuh
Geplaatst: 30-08-13 21:06
Roux schreef:
En met drie al zadelmak, is dat niet te jong voor een grotendeels arabje? Mijn naam is Margot
Hoi Margot
Naja, Djuun is ook met 3 zadelmak gemaakt. Het gaat imo meer om het doorrijden.
Desalniettemin zal het best een braaf en lief paard zijn, dat kan natuurlijk. Maar vraag me af of je met dit paard direct kan opstappen en op buitenrit kan gaan, wat jij graag wilt... Maar met een goed karakter en goede begeleiding kan je heel ver komen denk ik
asal is met 3 zadelmak gemaakt toen de wei op gegaan en met 4 heb ik haar rusig opgepakt gelongeerd met zadele en toen de gekheid eraf was erop gegaan toen heeft ze een dip gehad en is nu 7 en nu eigelijk pas echt klaar voor het werk, het puppy gedrag is eraf en ze staat open voor een goede stevige training of concoursen ze wil nu zo graag werken voor mij lijkt wel een heel ander paard
@set_elkol vind die niets bijzonders hebben als ik dat zo mag zeggen
Set_Elkol
Geplaatst: 30-08-13 21:16
nee ik ook niet maar dat zegt niet dat het geen geschikt paardje is voor Margot. Hoeft ie niet 'bijzonder' voor te zijn. Hij lijkt me wel heel vriendelijk namelijk.