Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amyz schreef:Yanour is prachtig!
Morgen verhuizen weweliswaar komen ze op het land te staan maar in elk geval op een stal die ik goed ken en tevreden over was. De mannen kunnen er in elk geval veel leren want het erf is enorm groot en altijd wel iets te beleven. Dus morgen drie jaarlingen laden en de koppige merrie van een goede vriendin
Umoyax was in bunschoten ook zowat niet te laden, leek wel een geit
Mij benieuwen hoe het morgen gaat..
Zitten qua eigen stuk nu wat dingen in t vat dus dat komt wel goed.
Horse_Art schreef:Nickee, van harte welkom hier op het forum!
Yildiz, van harte gefeliciteer met Yanour, wat een knap ventje is het toch!! Gaat hij dit jaar ook nog naar de keuring?
yildiz schreef:Horse_Art schreef:Nickee, van harte welkom hier op het forum!
Yildiz, van harte gefeliciteer met Yanour, wat een knap ventje is het toch!! Gaat hij dit jaar ook nog naar de keuring?
Thanks Michelle! Nope, Nour staat dit jaar lekker met vriendjes in de polder om groot te groeien. Misschien volgend jaar of het jaar daarop gaat meneertje in showtraining. En het lijkt me natuurlijk ook super om straks als hij 2, 3 jaar is te starten in de in hand onderdelen. Gaat Jet nog op show?
En zien we jullie zondag?
Welkom Nickee!
Sieltjuh schreef:Wat een.lief ding die Yanour
Welkom Nickee!
Amy, fijn dat je een plekje hebt zeg!
Druk, druk hierGisteravond naar The Little Mermaid gegaan en straks op naar De Efteling!
Djuun gaat super mef nieuw zadel!! Volgende week ws onze eigen dressuurvariant ophalen!
Barcelano schreef:amyz schreef:Yanour is prachtig!
Morgen verhuizen weweliswaar komen ze op het land te staan maar in elk geval op een stal die ik goed ken en tevreden over was. De mannen kunnen er in elk geval veel leren want het erf is enorm groot en altijd wel iets te beleven. Dus morgen drie jaarlingen laden en de koppige merrie van een goede vriendin
Umoyax was in bunschoten ook zowat niet te laden, leek wel een geit
Mij benieuwen hoe het morgen gaat..
Zitten qua eigen stuk nu wat dingen in t vat dus dat komt wel goed.
Spannend...ben benieuwd.
Hier gaat alles zijn gangetje.
Montoyo zijn we nu verder aam het opleiden tot dressuur paard.
Ik heb in gedachte heerjansdam om ons debuut te maken