Hij was idd gewoon schraal op die andere foto. Hoe kwam dat zo eigenlijk? Vind hem er nu echt goed uit te zien. Misschien idd een beetje te veel buik, maar aangezien hij ook niet bereden wordt, is dat toch moeilijk om eraf te houden
Geen idee hoe dat kwam, denk slecht de winter doorgekomen. Hij kreeg wel voldoende eten etc zeiden ze, maar hij was ook aan t groeien? (Hoewel hij het afgelopen jaar maar 4cm is gegroeid maar ach ). Het belangrijkste vind ik dat hij er nu goed uitziet en dat het niet veel toestanden heeft meegebracht
Idd zonder training is dat begrijpelijk, buikspieren etc heeft ie ook nog niet Het komende half jaar hopelijk een beetje beginnen met wat balkjes lopen enz
Ze is SA in dit geval Hun zijn niet de fokker van Naffie Hoop iig dat hij komende winter lekker in vorm blijft, zal het vanzelf wel merken, de grootste groeispurt heeft ie ook al gehad dus dat scheelt
XD die kop van Set Wat een stelletje varkens zeg hahahahaha Ik zat ff te denken...ik mis Ilya...maar die was er nog niet
Set_Elkol
Geplaatst: 25-10-14 23:29
Ja als ik het zo achteraf zie kan ik me niet voorstellen dat die vrouw Blue zo heeft meegegeven dat was haar aankomst bij ons. Week ervoor bij de bezichtiging was ze schoon maar ze was net in een enorm ranzige weide gezet toen ik haar op ging halen.
Had jij destijds ook niet een topic over de fysieke gesteldheid van Naf geplaatst YamaSaki? Of haal ik je nu door de war met iemand anders?
Was leuk vandaag, mooie paarden gezien En er gezellig Gisteren Shanna op sleeptouw meegenomen, was zo jammer dat het hier heel de dag schijtweer was Dus Djuun alleen in de stal kunnen showen (kunstjes laten zien ) Verder half Walcheren rond gecrossed, het beste er van gemaakt gezien het weer, Zeeland is zo veel leuker met een zonnetje Shan kennis laten maken met boterbabbellaars en bolussen Ersiel schoof aan tegen etenstijd, pizza besteld Daarna bioscoopje gepakt
Dat was ik idd ook Letizia Toen was ik zo blij dat hij zo goed aankwam in gewicht
Hebben jullie zo een rotweer gehad dan? Hier was het prima te doen vandaag Ennuh kunstjes in de stal laten zien is ook leuk Bioscoopje is altijd gezellig!
Haha ja ben toch ook gewoon een Twentsche boeren trien Ken dat niet hoor, maar ziet er errug lekker uit. Jammer van dat weer, hier viel het wel mee maar ik zit dan ook 200 kilometer verderop.
Set_Elkol
Geplaatst: 25-10-14 23:47
mmm bolussen en boterbabbelaars
bedoelt Letizia niet een andere vos die zo slecht aan toe was? Of was day wel Nayif.
Blue was idd wel het lelijke eendje dat in een mooie zwaan veranderd is
Wij hebben vandaag onze kat Loesje moeten laten inslapen, ze was bijna 18 jaar... Ze was al een tijdje blind maar was verder nog goed. Dan heeft ze vanavond een soort aanval gehad en daar niet meer uitgeraakt. Mama heeft haar dan laten inslapen. Het zat er wel aan te komen, maar het blijft kl***...
Ooh ja die idd Kat!! Nu ik het plaatje zie weet ik het weer! Was die uit het zelfde jaargang als Naf?
YamaSaki
Geplaatst: 25-10-14 23:51
Dat is Nasheet idd, die kwam daar ook vandaan Daar heb ik nog pics van dat ze samen stonden toen ik Naf voor het eerst zag Lief ventje ook Nasheet is van 15-9-2011 en Naf is van 22-2-2011 Ze zagen er zo te zien ong hetzelfde uit qua gewichtsverhouding en vetpercentage Alleen is Nas iets kleiner dan Naf
Laatst bijgewerkt door YamaSaki op 25-10-14 23:53, in het totaal 1 keer bewerkt