Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
daniellekas schreef:Misschien dit iets voor je Roux http://paarden.marktplaza.nl/arabieren/ ... 528985.htm

Annikab schreef:Leuk topic Miranda!
Ja, m'n teugels en beugelriemen vallen wel op hè haha
Ely heeft geen jeuk, maar Dos! Voor de rest gaat het super met beide meisjes, ik mag niet klagen!
Maar bij luis en mijt moet ze toch ook jeukerig zijn als ik eraan zit? Sowieso krijgt ze dit jaar geen deken meer op, haar manen en staart zijn toch al vernield haha. Ik laat in ieder geval de dierenarts naar haar kijken als ze in september weer haar enting krijgt.
Aanstelster, ze kan er wat van hoor, heb ook het idee dat het wel wat samenhangt met cyclus want soms is het totaal geen punt en soms maakt ze er een heel theater van) en ook geen harde manenkam oid. Met die vliegendeken heeft ze helemaal nergens last van, zonder staat ze als een gek om zich heen te meppen voor de vliegjes.
Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet als dit ''klaar'' is en het vocht weg is iig. Zo lang hij me toestaat om te smeren gaat het goed, als iets niet goed werkt oid laat hij dat meteen merken en daar kun je echt niet omheen. T is een fraai project iig
Het spul werkt dus iig
Maar ben natuurlijk bevooroordeeld vanwege het Balaton-bloed 

). En een Corgi zou het zomaar kunnen worden... Tenzij mn moeder via via toch weer met een Västgötaspets thuiskomt 
), maar toch heeeeerlijk ritje gedaan
Lekker zo vlak voor de vakantie
Schaduwen zijn natuurlijk ook heeeel spannend! 
Heb er heel veel da's bij gehad al in de loop der tijd en ze zeggen allemaal wat anders, maar de conclusie blijft steeds ''afwachten''. Scannen hebben ze iig voor nu afgeraden, alleen voordat ik met hem aan de slag ga even van binnen kijken just in case maar dat spreekt natuurlijk voor zich
Maar de een zegt ''hij is nog jong, geef het tijd'', de ander zegt ''wordt nooit meer dun''. Hij heeft er verder ook helemaal geen last van ofzo, niet kreupel of gevoelig of wat dan ook.. Er zit wel beweging in, soms is het dikker soms is het dunner, alleen sinds ik dus mn zelfgebrouwen zalf ben gaan smeren zit er gigantisch veel positieve ontwikkeling in 

En nog klein stukje opgereden met meisje op een hele grote valk, maar die ging me te sloom, dus gevraagd of ze het erg vond als ik voor dr uit ging draven (moesten dezelfde kant op). En dan denkt ze geen twee keer, geen gemiep, niets! Gewoon, hoppa draven en we gaan weer dooooorrr 
Misschien moet ik me maar een puntmuts gaan aanschaffen
Als schaduwen dan het enige zijn...

Barcelano schreef:Ik voel een endurance topper in spe bij Djuun
Hoewel ik zag dat we deze keer een stuk sneller waren dan de vorige keer
Maar qua instelling heeft ze het wel in dr denk ik
Met dr moeder hebben ze het ook wel eens gedaan 
Moest wel lachen, want we kamen wat boomstammen gestapeld tegen, dus eerst stond ze ff stil
dus ik moedig dr aan en loopt ze er zo op af. Ze is zo moedig en onwijs nieuwsgierig gewoon
Misschien was het ook wel eetbaar

. Elise rijdt sinds de lente een keer per week, echte superbeginner dus. Moet eerst op de manege nog stabiele zit en stille handen krijgen, mag al wel uitstappen en poetsen (vooral vlechten
, hou geen haar meer over zo
)