Goedemorgen deze morgen! Ik ben doodmoe heb nergens zin in en moet zo werken, joepie lang leven weekend
nog een cute oude foto van mij, de rechter volgens mij wilde mijn moeder liever een jongetje haha. maar lang haar zou me denk ik niet eens hebben gestaan.
en met mijn eerste pony let vooral op de ouderwetse cap en nutteloze (maar stoere ) staartbandage.
enneh, wanneer gaan we een tweede meeting doen? januari/feb/maart ergens ofzo? mag nu wel wat vaker dan hoe het voor die ene meeting was vind ik, haha.
was voor een andere bokker aan het zoeken op zilvere hoofdstellen, maar kreeg zelf inspiratie. iemand enig idee waar je zulke hoofdstellen kan krijgen?
lijkt me best leuk om voor shoots ofzo in huis te hebben naast het mooie showhalster van Siel. (waarmee ik gauw maar een shoot moet regelen! hoewel Set alweer winterpluis heeft helaas)
wow dat is wel gaaf hoofdstel hebbe hebbe . ik ben voor jan/feb of maart haha ligt eraan wat we gaan doen natuurlijk. Begin april t/m eind juni zit ik in een veulenparadijs dan kan ik evt alleen overdag weg .
Set_Elkol
Geplaatst: 28-09-13 17:14
Ja en dat duurt ook nog zo lang! in de winter lijkt me wel weer gezellig maar dan niet gaan picknicken ofzo er bestaat toch ook Winterefteling? Is alleen niet een heel centrale locatie of Horses on ice, hoewel dat totaal geen Arabieren zijn haha. Of ergens warme chocomel drinken met zn allen mmm
Picknicken in de winter brrrrrrrr . Is tegen die tijd vast wel wat leuks tedoen , kunnen ook evt na het nieuwe jaar wat doen gelijk nieuwjaarborrel in combi met wat
ja dat is zeker zo denk dat we uren met ze alle kunnen praten over naja niks eigenlijk me kerel werd er helemaal gek van in raalte , hij was blij dat de hond mee was
IlonavL
Geplaatst: 28-09-13 17:44
Nou mannen kunnen er ook wat van hoor, praten over voetbal, auto's en trekkers. Dan vind ik paarden toch leuker