Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ShamalArabs schreef:ze gaat goed, en de beeb ook
ze is alleen ongeduldig, ze verveeld zich denk ik, ze wil aan het werk
Barcelano schreef:ShamalArabs schreef:ze gaat goed, en de beeb ook
ze is alleen ongeduldig, ze verveeld zich denk ik, ze wil aan het werk
Fijn dat het goed gaat......is niet niks bij een paard.
Net Mirka gereden.
Ze blijft onregelmatig...wordt er een beetje moedeloos van.
Moet zeggen dat ik het doorrijden als advies ook dubieus begin te vinden.
Ik snap dat die ijzers een gewenning moet worden...bedoel mij moet je ook niet op naaldhakken laten rennnen![]()
Wat ze niet meer doet en dat is een verbetering met de hoofdkantelen en zich laten vallen.
Ze loopt nu wel dus verder netjes in de aanleuning...
Denk morgen weer effe een bellentje wagen naar de DA
Sieltjuh schreef:Balen Jes!
Djunnah klinkt echt als een doetje bij sommige van jullieDie staat vaak genoeg bij het hek te wachten als je komt (zeker 's avonds, want het is raaaaar als er iemand pas 's avonds kohommmt!
), maar anders kan je gewoon naar dr toe lopen en dr halster aan doen. Of ze nou net voer heeft gekregen of niet.
Je hoort wel eens verhalen van paarden die zich niet laten vangen, nou ik zou een paard er serieus voor weg kunnen doenNiets zo irritant als een paard dat zich niet laat vangen
(of paarden van je stalgenootje die jij naar binnen moet halen, die zich niet laten vangen
)
Sieltjuh schreef:Ben wel benieuwd ernaar, Jes. Want anders kan je nog eens denken aan een rugprobleem etc erbij. Wat natuurlijk ook niet raar kan zijn, als ze heeft lopen ontlasten...
Sieltjuh schreef:Het één is vaak gevolg van het ander natuurlijk, dus kan het me best voorstellen idd. Fysio en/of osteo is altijd handig voor een check up
Iloontjeehh schreef:Ik vind het echt goed van je dat je alle mogelijke oorzaken meteen gaat bekijken (ik zou hetzelfde doen voor mijn paard hoor, maar lang niet iedereen is zo ruimdenkend en volgt klakkeloos het advies van bijv. maar één dierenarts/intructrice/hoefsmid etc. op) Een kennis van mij heeft ook een merrie met HKO, nu weet ik daar verder ook het fijne niet van maar die heeft haar merrie de komende tijd op rust gezet dus niet rijden, niet grondwerken, geen lange wandelingen tot ze in ieder geval niet meer onregelmatig loopt. Of werkt dit voor Mirka juist averechts?
Iloontjeehh schreef:Oh, sorry dat heb ik even gemist. Jeetje, wat lastig zeg! Pff... ik snap echt dat je er niet goed van wordt, ik zou er ook van wakker liggen. Maargoed, als ook haar rug meespeelt zou ik zeker overwegen haar een langere tijd op rust te zetten en dan kijken wat het resultaat is, al is het in ieder geval maar om niets te overbelasten.
Iloontjeehh schreef:Heeft dochterlief ook last van, die wordt ongelofelijk nukkig en chagrijnig als ze een paar dagen niet aan het werk geweest is. Fijn dat het goed gaat, ze hoeft niet meer zo heel lang toch?
amyz schreef:I have a confession to make... Als het goed is ga ik volgend weekend mn nieuwe merrie ophalenZag haar en was gelijk verliefd, zoooo mijn type arabier!!! Prachtig snoetje, mooie body en een schitterende hals.. en bewegen!!!
Dat we waren kijken bleek haar karakter ook nog eens geweldig, relaxed maar alert. Echt, ben helemaal in love