springen en cross gaat altijd veel beter! Loopt jou paardje thuis wel aan de teugel enzo? Een erg leuke arabier trouwens! Doe je ook mee aan de sgw in elst dit weekend? Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
springen en cross gaat altijd veel beter! Loopt jou paardje thuis wel aan de teugel enzo? Een erg leuke arabier trouwens! Doe je ook mee aan de sgw in elst dit weekend?

... De wedstrijd was puur bedoeld voor mij om weer in te komen. Helaas had ik ook nog verzuimd om mijn proefjes te oefenen of laat staan door te nemen
. Had het ook nog voor elkaar gekregen om in de eerste proef de andere kant op te rijden en nog een aantal andere slordigheidsfoutjes. Gelukkig heeft mn paardje mij door de tweede proef heen gesleept en een wp behaald. Nu ik weer gemotiveerd ben, doe ik het de volgende keer helemaal anders en zal ik voorbereid de wedstrijd ingaan
. 

.

. Ben benieuwd! 
TanikaDiddan schreef:Hallo , ik ben een paar weken geleden gestart bij de SGW in Elst. Dat ginge helemaal super! We hadden 1 weigering in de cross en een balkje bij het springen. De dressuur ging niet heel goed maar uiteindelijk zijn Lightning en ik als 3e geeindigt bij het totaal. Dus ik mag trots zijn

hij wordt altijd heel druk van spanning en plezier en omdat hij nu weet wat de bedoeling is. Dat is een voordeel want hij springt er makkelijker door maar in dit soort gevallen een nadeel.