Wat mij vooral opviel was dat de 2 en 3-jarige paarden al zo ontzettend ontwikkeld waren. Djuun was echt een enorme gup toen ze met 2,5 bij ons kwam, maar daar staan soms echt paarden die veel meer ontwikkeld al zijn.
't lijkt me echt prachtig om 't van dichtbij te zien. Ik ga morgen gewoon lekker kwijlen achter mijn pctje Bij kwpners zagen we ook heel veel verschil tussen de 3 jarigen op stal hoor. De een was echt al een paard en bij de ander had je zoiets van aaw.. wat een guppiepuppie.
Wat apart is dat dan, misschien dat hun toch al meer getraind worden voor dit soort shows? Iets met de spierontwikkeling enz dat ze er al ouder uit zien? Naf is 3,5 jaar en die zou ik nu regelmatig nog een jaar jonger schatten
ik zie in NL op show ook alleen maar 3 jarigen die compleet ontwikkeld zijn, die worden daar toch ook op gevoerd en getraind? wel mooi maar misschien niet natuurlijk.
Deze blikken zijn zeldzaam hoor (Oh en ik stond bij die foto net buiten beeld van em xD) Deed em laatst een hoofdstel om en dan veranderd hij weer enorm in een guppie xD Maar sowieso heeft hij natuurlijk nog niet zo een stoer uiterlijk (denk ook niet dat hij ooit echt stoer zal ogen ), maar in vergelijking met vorig jaar idd al een stapje richting volwassen worden
YamaSaki
Geplaatst: 25-10-14 23:06
Siel, jep dat is echt zo een kort verschil! Goed he Moet zelf ook regelmatig pics terug kijken xD Hij was uhm...wat aan de lichte kant toen ie kwam
Ja lijkt mij wel toch, denk dat dat t zelfde gaat als de keuringen bij t kwpn. Daar worden de dieren ook getraind en gevoerd voor dat moment (uitzonderingen daar gelaten)