Even bijleespost gedaan!
Kat, ik begrijp je zorgen. Ik vind m ook niet helemaal fit ogen. Nour heeft n heel slechte eerste jaar gehad. Ondanks goed ontwormen toch flinke besmetting, om gek van te worden! Dit zie ik bij Ilya overigens niet hoor maar bedenk wel dat dat jonge spul hun weerstand nog moet opbouwen en bevattelijk zijn voor van alles. Hoeft natuurlijk niet meteen levensbedreigend te zijn maar wel iets om ff in de gaten te houden. Volg hierbij echt je gevoel hoor!
Leuke paardjes hoor! Denk dat je hengstje (begrijp dat je m hengst gaat laten?) echt leuk onder t zadel gaat worden, wat n binkie al!
Zitles goed gegaan? Waar is dat filmpje dan?!!!
Lekker bezig Baukje? Update graag!
Kelly ik vond haar op t filmpje ook al weet voller! Die bandage achter de kont heb ik ook tijdje gebruikt voor Tie. Worden ze bewuster van, vind t goed werken!
Jaleesa, al meer nieuws over de sollicitaties?
Jaaaaa, ben zo blij, echt m'n droomzadel! Paulette kwam dus om dat zadel te passen (ze heeft er maar 1 te koop, maar wát voor 1!) en meteen ff lesje te geven. Zadel is een droom, Dale Chavez western pleasure showzadel met veel zilver en prachtige floral and basketweave tooling! Krek wat ik wilde!
En wonder boven wonder: hij past! Als een handschoen! Op z'n schoft is hij nog wat ruim maar een goede pad maakt t verschil. En natuurlijk is hij gup en gaat hij, zeker daar, nog flink groeien dus hij is perfect!
Zoooooo blij mee!
Les was super! Confronterend (heb alweer ff geen wedstrijden meer gereden en mijn zit was weer richting recreatiestand gegaan) maar kan er weer ff mee vooruit. Paulette ziet ook echt alles (bekkenbodem ontspannen!!!) zo top! Dus ga ik hard aan werken.
Ben alweer bijna die narigheid van vanochtend vergeten haha! Klopt wat je man zegt Miran, kan daar meestal goed mee overweg maar ik kan er gewoon niet tegen als het niet klopt. Er werd mij verweten dat ik verantwoordelijk was voor iets dat je mij niet kunt verwijten. Dat is onrecht en daar kan ik dus niet tegen. Zeker als degene in kwestie mij niet te woord wil staan, niet fair. Blegh..,
Maar soi, alles komt goed en ga nu even genieten van de fantastische middag die ik heb gehad met fijne inspirerende mensen met prachtige zadels!
Laatst bijgewerkt door YildizArabs op 24-10-14 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt