Omdat het lang geleden is (en het zaterdag is), weer eens wat plaatjes van Daytje.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar was zo actief dat hij naar mijn oma is gegaan waar hij een groot huis en tuin kreeg, maar werd ineens heel ziek en ging zo hard achteruit en is overleden. Misschien hebben de mensen van marktplaats hem gewoon ziek verkocht, je weet het nooit. Hij was zo mooi en lief met bijzondere kleur en ogen! Ik noemde hem Kasper, daarna werd hij Oscar maar mijn vriend noemde hem altijd Cancellara

Wel een mooie kat inderdaad
Sieltjuh schreef:Wat een mooie Paint heb je toch, Jolinda
Ow, wat sneu dat hij is overleden, KatWel een mooie kat inderdaad
blijkbaar tegelijk geplaatst! Hij ziet er goed uit.
hier zie je het een klein beetje op de achtergrond:
een mooie fotoshoot kan nemen om eindelijk Siels prachtige halster eer toe te kennen!

die klips zijn echt zoooo handig de minis breng ik ook vaak voor hiermee hoeven ze niet aan de ketting ideaal

Moeder stond er naast, maar stond in de linkerberm, waardoor moeder dr vast had met links (slechte hand) en ze zich dus lostrok. Gelukkig kon ik dr goed houden, want ze had echt ff paniek (kan het me voorstellen ook trouwens).
Ze was übervrolijk en elk bermpje waar we konden draven (niet veel helaas
), heeft ze zich toch staan uitsloven
Klein stukje Wielemakersbaan (recht stuk pad) gepakt (voetpad) en daar ging ze toch lopen
Staat ze opeens keihard op de rem, want ze zag een vrouw die met een kruk liep en dat maakte een raar tikkend geluid
En daarna weer aan de stekker hoor, oortjes kaarsrecht vooruit
Einde van het pad twee paarden tegen gekomen, één van de ruiters had ons dus gezien toen de brandweerwagens waren gepasseerd, dus die vroeg of het toch wel was gegaan. Wel lief 
Had mn handjes er aan vol en het feit dat ik er ook gewoon de slappe lach van kreeg hielp niet mee. Vervolgens weer terug genomen en rest van de weg nog gestapt, waar ze overigens weer gewoon doodbraaf was.

Goed hoor van je moeder dat ze er nog opgestapt is!
Asi die moest het natuurlijk niet in eerste instantie, maar we kennen d'r inmiddels een beetje, gewoon weglopen en je krijgt niks anders
Uiteindelijk had ze toch eieren voor haar geld gekozen, lekkere miepmuts ook
Zelfs een handje door zijn granen (en zijn granen laat ie NOOIT staan) at ie niet.. Hij vond het stinken denk ik!
Besteed er ook nooit aandacht aan d.m.v. andere dingen er doorheen doen of pushen om toch te eten want ik weet dat dat bij haar alleen maar averechts werkt.
En ze kalmeert gelukkig enorm snel, zeker met de fiets ernaast 
), maar via muurtje ging het goed

Je stond lekker te grazen met die bruine!

!