Hee hee, haha ja ik lees veel over jullie maar dan is het natuurlijk wel leuk als jullie ook iets over mij weten haha! Ik zal zo even kijken naar hoofdfoto's van Vegas heb ik wel 2 mooie van Mallie (Shamal) word het wat verder graven haha!
Mallie word dressuurmatig bereden al 2 jaar ongeveer.
Vegas is licht zadelmak daar zijn we net mee begonnen dus dat is wel leuk.
Ik heb een hele lieve vriend, genaamd Daan. Hij is officieel de eigenaar van Vegas, maar ik noem hem stiekem ook gewoon de mijne, gezien ik de complete verzorging op me neem en het voor hem een leuke investering is!
Ik heb op het moment een baantje van 1,5 dag per week bij mijn oud-tante om haar een handje te helpen met het huishouden en een stukje persoonlijke verzorging.
Per 1 december uiterlijk komt hier 2 halve dagen oppassen op 3 hele lieve kindjes dus het kan niet beter!
Verder voer ik mijn paardjes zelf wegens het show rantsoen van Vegas en het moeilijk op gewicht blijven van Mallie dus dit doe ik lekker zelf, ik sta op een grote pensionstalling waar ik alles heb dus is het eigenlijk heerlijk om toch m'n eigen ding te kunnen doen maar toch alle faciliteiten heb.
Hier een hoofdfoto van Vegas:

Hier een hoofdfoto van Mallie:

Nog een leuke foto van Mallie en ik samen:

Dit was in de Elzen in Dordrecht, op een groot open veld voor het eerst hoofdstelloos. Oops, capje was af voor de foto, normaal is deze me heilig en altijd op m'n koppie te vinden! 
Hier een leuke foto van Vriendlief met Vegas, stiekem zijn trots:

En nog een foto van ons allemaal samen:
Laatst bijgewerkt door JustOneBite op 24-10-14 17:53, in het totaal 1 keer bewerkt