Persoonlijk zou ik ook liever voor een jonger dier gaan, ook voor je veulen straks. Een beetje een speelmaatje is toch wel belangrijk denk ik

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Barcelano schreef:Ik ga deels mee met wat Miranda zegt.
Maar ik ga nu iets heel hard zeggen:
Wat als Pater niet goed gaat en op het laatste moment Set alleen komt te staan...
Nu heb je nog gewenning tijd.
Plus ook al heeft de andere paardje een ander voer beleid nodig het jou paard is dus mss voor jou de stress van een paard van derden te verzorgen wegvalt....
Sieltjuh schreef:Barcelano schreef:Ik ga deels mee met wat Miranda zegt.
Maar ik ga nu iets heel hard zeggen:
Wat als Pater niet goed gaat en op het laatste moment Set alleen komt te staan...
Nu heb je nog gewenning tijd.
Plus ook al heeft de andere paardje een ander voer beleid nodig het jou paard is dus mss voor jou de stress van een paard van derden te verzorgen wegvalt....
Nou, volgens mij zegt Katja precies hetzelfde, maar dan met andere woordenWat ik al zeg, Pater kan nog 4 jaar meegaan, maar ook maar 4 weken op zijn leeftijd.
Citaat:Ik vergeet steeds weer dingen te zeggen, misschien moeten we gewoon weer even afspreken haha om over de paarden te praten. Ik vind het heel belangrijk dat Set nu tijdens haar dracht wel goed voer krijgt n ik weet niet zo goed of alleen maar Paters voer wel goed voor haar is, of dat we ze apart moeten zetten tijdens het voeren. Ze krijgt normaal onbeperkt hooi en dat lukt nu niet, en ik zou niet weten hoe we wel hooi kunnen voeren zonder Pater daarbij te schaden?
Citaat:Onze indruk is ook dat de paarden op dit moment te weinig eten krijgen. Set is er nu wel aan gewent dat Pollie er niet meer is en voordat Pater en Set zich te veel aan elkaar gaan hechten is het beter dat we Pater weer ophalen. Ik ben vandaag bij Greetje ( van Carmen) geweest en zij rekenen er op dat Pater en Carmen vanaf het voorjaar weer samen in de wei staan.
MirandaFuego schreef:amyz schreef:
Zn oren waren denk ik alvast op volwassen grootteHij heeft nu verhoudingsgewijs normaal/kleine oren namelijk, maar op die foto zijn ze echt huge
Haha, maar dat komt ook omdat je niet de lengte van zijn hoofd ziet omdat hij naar voren kijkt..![]()
Ik vind het echt een schattig koppie!
En Noah heeft nogal een andere kleur als Snif daarom denk je daar niet direct aan.
Maar die A.R. klopt wel precies, allrounder.![]()
Dat ligt toch vooral aan het baasje. als je er veel mee doet kan ook veel![]()
Maar Snif was niet zo allround, die wilde niet zo graag western meen ik me te herinneren...of eigenlijk té graag, die maakte er een beetje een potje van.