moet ik wel even een goeie onderhandelaar in de arm nemen hihi
Gewoon gaan kijken en als dr echt leuk vind ga je het hebben over prijs...heus men wil over het algemeen wel zakken...net als met auto's en wasmachines zit dat gewoon ingecalculeerd..
Vind onderhandelen (net als telefoneren, ben beetje gehandicapt ) lastig. Budget is tot 2500. Heb nu ruim 1500, over kleine drie maanden zit ik op het volle budget.
Set_Elkol
Geplaatst: 27-08-13 21:04
als ik heel eerlijk ben vind ik 2700 voor die merrie aan de hoge kant dus een lager bod zou ik dan altijd proberen
Letizia
Geplaatst: 27-08-13 21:06
Roux schreef:
Vind onderhandelen (net als telefoneren, ben beetje gehandicapt ) lastig. Budget is tot 2500. Heb nu ruim 1500, over kleine drie maanden zit ik op het volle budget.
Ik vind het ook lastig, dus heb gewoon gevraagd of er ruimte is voor onderhandeling, zo maak je een beetje een opening
Barcelano
Geplaatst: 27-08-13 21:09
set_elkol schreef:
als ik heel eerlijk ben vind ik 2700 voor die merrie aan de hoge kant dus een lager bod zou ik dan altijd proberen
Als het een braaf bereden merrie is en plus toebehoren...vind ik het een normale prijs.
Kwam op stal en Danielle zat op Antha, lekker zonder zadel, klaar voor een rondje buiten. Dus ik heel gauw Nas van t land geplukt want wilde al een tijd naar buiten met haar, maar aangezien ik niet zeker wist of ze mak zou zijn + dat ze moeite heeft met alleen zijn durfde ik het zo'n eerste keer niet aan zonder ander paard. Maar met bomproof Antha wél natuurlijk. Nou, wat wás Nas braaf!!!!! Ik het begin wel flink snuiven en kijken, vooral naar bordjes en plekken met donkerder asfalt op de weg ( ), auto's en fietsers gaf ze eigenlijk niks om. Zijn een rondje dorp gegaan, uiteindelijk 3 kwartier weggeweest, Nas deed het zooooo super!!!!! Na het eerste kwartier keek ze eigenlijk niet echt meer op of om, af en toe klein beetje kijkerig met iets maar 0,0 problemen. Ze is dus iig hartstikke verkeersmak, op een gegeven moment reed er een bus voorbij en dat realiseerde ik me pas toen ie al lang en breed voorbij was
Ben zoooo trots!!! Ik geniet zo intens van samen wandelen maar had dat voor het laatst gedaan met Biscuit, dus bijna 2 jaar geleden. Met Nas in Bergen wel paar keer klein stukkie, maar niet echt een ''echte wandeling'' zoals nu. Heerlijk!!!!
Heerlijk hoor Amy! Super he, misschien dat sommige het overdreven vinden, maar mij kon het ook zo'n blij gevoel geven, zulke nieuwe behaalde prestatie's en nog steeds trouwens De eerste keer dat ik alleen een stukje met Djuun was wezen wandelen was ik ook helemaal hyper
Jaaaa dat ja! Het lijken misschien hele kleine dingen maar ze kunnen zo belangrijk zijn.. Het zijn mijn persoonlijke momentjes ''in paradise'' Kan me 100% indenken dat dingen die voor een ander misschien heel flauw zijn voor jezelf echt een enorm goed gevoel geven
Barcelano
Geplaatst: 27-08-13 22:47
Super Amy,lekker genieten zo van je paard.
Ik krijg zo nu en dan verzoeken met de vraag of ik mee wil doen met foto meetings.. Maar ik vind dat net iets te veel risico En heb de mogelijkheid over fijne fotografen:P
En sommigen zouden ook gewoon op locatie mogen komen...vind ik wat veiliger
Snap wat je bedoelt idd, ik vind het met Umoyax ook nog tricky maar die kan soms ook heel vreemd uit de hoek komen.. Zaterdag stond ie overigens nog met zn hoofd in het draad hoorde ik Kneus. Gelukkig heeft hij heel kalm staan wachten tot Danielle het erf op kwam en hem bevrijdde.
Maar goed, dat soort acties dus.
Ik begrijp je, Mo is volgens mij ook niet altijd even handig/tactisch
Barcelano
Geplaatst: 27-08-13 22:50
Dat valt op zich mee...maar vind het teveel risico op vreemd terrein tussen een paar prikpaaltjes met lint. Het mag zelfs al niet meer overal.. Mss ter zijne tijd onder het zadel in het oosters lijkt me wel leuk
Gompie heeft gelukkig wel heilig respect voor draad, meer dan voor hek Maar goed...laatst waren we op het strand en zag ik van die jochies, helemaal ''the man'', grote bek van hier tot tokio over prutsmutsen dit en prutsmutsen dat en ik keek er naar en dacht; net Umoyax. Komt een hoop herrie uit maar eigenlijk weten ze van toeten nog blazen.
Dus ik houd mn pubertje nog maar even veilig op het erf hier voor ie er echt een zooitje van maakt
Fotomeetings zijn ook niet altijd zo leuk hoor, heel veel wachten en dna maar hopen dat je paard dat tof vind Djuun vond een privéshoot al niks Veels te lang allemaal voor mw, ze vond het pas leuk toen we gingen rijden
Ik ga bewust na die ene keer niet meer mee naar een fotomeeting. Als ik foto's wil, dan kan ik zo een aantal fotografen vragen die gerust willen komen Djuun vindt er echt geen donder aan en idd veeeeel te lang wachten.
Overigens hoef je paard niet perse tussen prikpaaltjes hè. Genoeg die ze aan de longe houden en laten wegshoppen dan
Grrr.. de iiiiiiii op mn toestenbord doet irritant. Lijkt wel of hij er niet helemaal goed opzit ofzo, waardoor ik hem veel harder moet indrukken dan mn andere toetsen.
Ik heb dat soms ook, heel lang was het de 'enter'' bij mn nummerpad (zo noem je dat toch? ) alleen die kon ik helemaal niet meer indrukken, nu is het de 6. Ik vermoed iets van een korreltje ofzo dat eronder is gerold