[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Woogy

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 20:46

Dat kleine hoefjes aan kunnen komen weet ik gelukkig niet uit eerste hand. Stoeterij waar ik werkte kreeg de andere meid een klap...poeh daar tolde ze van op d'r pootjes.

Maak me eigenlijk niet zo'n zorgen dat Taartje slaat om te slaan, dan had hij wel raak geweest. Is meer haar dominantie uiten. Tot op zekere hoogte mag dit ook wel.

Futs ziet er echt wel uit als een echte hele stoere mieterd :D

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 20:59

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:00

Leuk die fototopics! *\o/*

Alvast als zoethoudertje een paar pics ontvangen van Maris, komt binnenkort dus ook een topic. Ze zijn zoooo gaaf!
Voor degene zonder FB, alvast een fotootje van m'n knappe kereltje. Hij wordt steeds gaver vind ik <3
Afbeelding

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:06

Kleurtje staat Djuun goed :)

Vreemd Katja. Gelukkig lijkt het wat beter te gaan nu.

Gave foto Yildiz! Die van je zoontje is ook leuk :) Hij wordt zeker knap. Er was vandaag ook een knappe AV hengst op de kliniek om te springen. Kwam me erg bekend voor maar kan hem niet plaatsen...

Heerlijk avondje getut met m'n vriend. Staartje wassen, maantjes uitpluizen, hoefjes vetten, uitgebreide poetsbeurt... Kan hier zo van genieten :D

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:07

Nicky wat een draak he, hoe ging die vandaag?
edit: ik lees net dat je lekker getut hebt :)

Joyce en Siel fijn dat het rijden zo lekker gaat.

Wat een gave kerstpakken zie ik voorbij komen, ik kreeg altijd zo'n allegaartje net als Yildiz.

Yildiz, top zo'n lekker lopende fokplanning :) Nour stond inderdaad behoorlijk voor banketstaaf met zijn hoofdbh, maar zijn dus mooie/leuke foto's geworden? Die kids van jou en dat claimen geweldig!! :D

Kelly je dame zit lekker in der vel met der maffe fratsen, alleen jammer van die mok en dat wondje.

Hypermobiel.. Kan met moeite mijn tenen aanraken als ik mijn benen gestrekt hou, denk het dus niet :+

Annika, wat een pechweek heb jij met je paarden hoop van harte voor je dat het zich niet doorzet. :(:)

Letiets, dat dekje is GAAF!!! Doet gewoon zeer aan mijn ogen _/-\o_

Miranda ben best wat gewend, maar jou moeder topt mijn vader en dat vind ik best knap (die ouwe van mij vergeet zelfs hoe je mijn naam schrijft :\ )
Maar leuk man met die kids op stap, word ie idd lekker mak van :D

Lisa top dat het al wat beter gaat met Zaraar en wat is Tara een lekker dametje, die bijt zich straks vast als een Pitbull in de overwinning.

Kat wat oliebol dat Ilya nog steeds niet goed te pas is, gewoon ff in de gaten houden en maak je niet druk over dat niet reageren, dat snappen we duvels goed.

Milene wat een toffe foto's, Nikki staat ook bovenaan mijn lijstje als ik eindelijk ns ergens foto's van kan laten maken. Maaruh jullie lijken ook al zoveel op elkaar, bijna eng joh :P

Ik ben vandaag op sollicitatie geweest bij meneer Greve en ik hoor maandag of ik een aantal dagen mag proefdraaien :D :D

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:10

Gaaf Jaleesa maar wie is dat? :oo

Oja enne meneer z'n nieuwe bezigheidstherapie :+

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:17

De dierenarts van het nederlandse team, hij doet ook mennen en is eigenaar van kliniek de watermolen in haaksbergen. Zijn zoon rijd heel verdienstelijk in de springsport.

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:19

Wat een awesome filmpje Nicky, hij is er mooi zoet mee :)

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:20

Yildiz prachtige foto! Heel mooi sfeertje.

Saki die van jou zijn ook gaaf. Het is echt een ventje. Super mooi! :D

En inderdaad wat lijken jullie op elkaar. Heel leuk!

Haha nicky leuk! Komen daar snoepjes uit? :+

Vandaag geish gelongeerd. Dubbele longe en een beetje stap galop geoefend. Vind ze moeilijk :+. Ze was wel los in haar lijf en ik merkte dat ze niet zo goed wist hoe ze haar lijf moest gebruiken. Ze sprong rechtsom in de verkeerde galop aan. Gebeurt eigenlijk nooi! :o
Had de dubbele longe tussen dr benen gedaan zodat ze wat lang en laag leert te lopen maar ze deed heel de tijd haar hoofd zo laag dat haar neus zowat tussen dr voorbenen zaten. Ze had alle ruimte! Vond het ebg. Zag al voor me hoe ze een koprol maakte. Kunnen we weer overnieuw beginnen.. dus heb de lijnen weer normaal gedaan en eigenlijk deed ze toen ook beetje apart. Ik heb wel een filmpje waar je het een beetje ziet?

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:24

Ja zien :D en dat lieve dier moet bijna opnieuw leren lopen joh.

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:26

Is ook zo! Dat zie je op het filmpje wel vind ik. Ze wist niet zo goed wat ze voelde geloof ik.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:51

Dit is echt precies wat je wilt Kelly. Ik zou haar hier zeker voor belonen en de ruimte geven om die neus eruit te schuiven :j

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:53

Ja toch? Ik twijfelde of dit de bedoeling was of dat ze aan het poedersuiker was.

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:56

Ik vind persoonlijk dat ze voor der neus iets meer naar voren moet drukken en haar achterhand er iets meer onder moet zetten. Zodra achter lekker actief is en de boel "draagt" vraag je van voor meer oprichting. Nu lijkt de verhouding tussen voor en achter scheef. Ik weet niet of ze een touw of iets achter haar kont verdraagt, maar dat vond ik een handige tool toen de tijd met Rio. Die liep in het begin ook zo en ik deed haar gewoon losjes een bandage achter de kont langs knuppen, werkte perfect bij haar.

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 23:03

Edit: dus daar kun je mooi naartoe werken, al met al ziet ze er goed uit hoor :)

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 23:03

Ja deze lijn doe ik normaal achter haar kont maar omdat ze wat anders deed had ik het nog niet gedaan :)

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 23:05

Okeey, ik was echt een kneus met twee lijnen dus die bandage was echt gemakzucht

YamaSakiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 23:41

Ziet er al goed uit Kelly!
Volgens mij zit ze wel echt als een huis :oo lekker vlak joh!
Ik denk dat als ze echt goed doorkrijgt waar dr benen en de rest van dr lijf moeten, ze echt heel fijn zal lopen :j

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 13:45

Yildiz, echt mooi!
Hij is erg knap! Jij ook hoor! :D

Jaleesa, jij ook een stomme vader.. -O-
Spannend van je solliciatie, ben benieuwd! :))

Nicky, top zo'n bal!

Kelly, toen ze graag naar voren en beneden wilde, kreeg ze niet genoeg ruimte, je was te laat met meegeven dus dan raakt ze gedemotiveerd.
Dus volgende keer proberen sneller te reageren of al gelijk meer ruimte geven. (tis moeilijk, ik weet het!) :D
Ze loopt ook naar binnen met haar achterhand, doet ze dat op de andere zijde ook?
Op zich een goed idee van de bandage achterlangs, want anders beweegt de lijn heel veel en trek je ook eerder te veel terug.

Hoe gaat het met Ilya?

Straks met Nikita een zitlesje doen, vindt ze altijd heel leuk!
Fu wat minder. :P
Maar dan gooi ik er denk ik een sprongetje tegenaan. :j

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 13:52

Ja niks aan te doen, kan hem ook niet inruilen dus laat hem maar links liggen. Is mooi rustig.
Maar leuk leuk zitles met je kind, have fun :D

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 14:02

Voor mij is het wel leuk, even die twee achter de kont aanzitten! :P ~~}>

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 14:44

Toffe bal! Die wil elk paard wel!

He vervelend Jaleesa, inruilen is een idee tegen je schoonpapa? ;)

Leuk met je kind aan de slag! Luistert ze goed naar je? Yul gaat nu iets beter maar merk wel dat vreemde ogen meer dwingen.

Ben best verdrietig, vandaag echt rotgesprek gehad met moeder van n client van me. Vol verwijten die niet gegrond zijn. Voel me er echt naar over... ;(

Maar goed, probeer t maar ff langs me heen te laten gaan, nu eerst ook (zit)les vsn Paulette, zo veel zin an! En natuurlijk zadel passen! Fingers crossed!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 15:01

Owhja, zadels passen!
Hoop dat je wat kunt vinden! :))
En ook zitles, je zal wel lekker moe zijn vanavond! :D
Vervelend zo'n gesprek, maar zoals mijn man altijd zegt, blijf professioneel en zet het van je af....das makkelijker gezegd dan gedaan maar anders kun je je werk niet goed doen.

Nikita vind het erg leuk en luistert wel goed. :j
Soms heb ik het idee dat ik haar wel wat teveel op haar kloten geef maar dat heeft ze wel nodig...en zolang zij het leuk vind. :x
Anderen zijn meestal te lief en dan voert ze geen hol uit. :')

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 15:33

Haha nee vind ik zielig voor mijn schoonmoeder, die vrouw ga ik echt niet met hem opzadelen :')
Ik vond zitles ook altijd leuk maar nam weinig aan van mijn moeder, kon ik echt heel chagrijnig van worden. Laat je even weten hoe 't zadels passen ging?

Miranda wat voor touw heb jij toen de tijd voor Fuego's touwhalster gebruikt?? Verveel me een beetje namelijk :+

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 15:43

Miranda, bedankt. Ik zag het ook niet omdat ik naar mijn telefoon (het filmpje) keek. Het is voor het eerst dat ze dit doet dus ben er wel heel blij mee! Leuk hoor zitles! :D
Eigenlijk doet ze dat op de andere zijde ook! Ze is gewoon scheef denk ik? Ik ben het normaal ook aan het corrigeren maar ik had voor het filmpje even niet goed "de touwtjes in handen" LETTERLIJK :D

Yildiz, kl*te zeg van die client. Verwijten over de client of over jou?
Sommige mensen ook.. :n

Hoelaat komt de zadelmaker?