Knappe Djuun! Met haar sexy blonde manen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maar meer helaas niet. Wel contact met iemand gehad die Shaho heeft gefokt. Helaas nooit iets van weer gehoord.
Maar je hebt er iig eentje van mams!
. Snel reageren op telefoon gaat soms rommelig, haha.

Ik vind t altijd wel leuk, VD, maar ben nooit gemotiveerd genoeg om de moeilijke dingen aan te leren. Biscuit kon wel redelijk wat, Umoyax kan ja-knikken en targetten (ook op afstand), maar mede ivm zijn overenthousiasme houd ik het voorlopig bij oefeningen die mij geen schade kunnen aanrichten als ie ze spontaan doet uit dat enthousiasme 

Hij heeft nu verhoudingsgewijs normaal/kleine oren namelijk, maar op die foto zijn ze echt huge
amyz schreef:
Zn oren waren denk ik alvast op volwassen grootteHij heeft nu verhoudingsgewijs normaal/kleine oren namelijk, maar op die foto zijn ze echt huge

Ik zou echt heel graag van anderen horen wat ze vinden, omdat ik deze keuze helemaal alleen moet maken. Heel erg bedankt als jullie het helemaal willen lezen!
Zoals jullie wel weten is Polly ingeslapen, stond Set een dag alleen maar had ik al geregeld dat de buren hun Arabier die altijd al erg op Set reageerde als ik langsreed erbij zouden zetten.
Ik ben superblij dat Set blij is, maar het geeft me onrust dat andermans paard in de wei staat. Ik voel me meer verantwoordelijk, als ik een dagje weg wil blijven heb ik het gevoel dat ik niet een keuze maak over mijn eigen paarden, maar ook andermans paard. Daarnaast is hij 30 en eet hij dus Seniores Priores en lucerne, en biks. Set is hartstikke dominant dus die eet altijd alles op, daarom geven we Set nu ook maar hetzelfde (behalve die biks) omdat die mensen ook 2x per dag komen voeren en niet weten hoe ze dat anders aan moeten pakken. Dus ook mijn paard krijgt ineens anders, nu doet Set het eigenlijk goed op elk voer maar het ergert me gewoon, onbeperkt hooi neerleggen kan niet meer omdat Pater anders misschien slokdarmverstopping krijgt, enzovoorts.
Misschien kan ik beter een topic openen haha en heel bokt om advies vragen!
Sowieso zou ik naar dat merrietje gaan kijken (het is toch die ene waar je al naar had geïnformeerd?), want die is echt enorm leuk 

Aleeneh schreef:Ja Noah is ook een ARWist ik idd wel.

heeeeeeeeul schattig die veulen foto's