Ik zou persoonlijk niet gauw een ruin kiezen denk ik
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zocht er niets achter, maar dit is dus niet standaard? 
Naarmate ik ouder word wordt het trouwens wel minder.

Fijn dat ze meer op haar plek is nu Joyce.
.

Vanmorgen werd ik gebeld dat Dos heel slecht liep, dus ik weer in noodgang naar stal (stiekem dacht ik: eigen schuld, dikke bult voor wat je Ely aangedaan hebt
) en daar aangekomen liep ze inderdaad heel slecht, wilde geen gewicht op linksvoor zetten. Dierenarts gebeld en waarschijnlijk een hoefzweer. Dierenarts kon 'm alleen niet vinden, dus Dos staat op pijnstilling met haar hoefje in een hoefzak en morgen komt m'n smid... 

maar gelukkig iets wat snel over gaat als de hoefsmid het heeft behandeld.

Hoe doen je meisjes het nu weer samen?
Toen we terug bij de wei kwamen stonden Tara en Pris lekker te scharrelen en hadden er weinig erg in dat Pony weg was geweest
Daarna nog een klein(letterlijk heeeeeel klein) rondje met Tara over het fietspad gedaan. Mevrouw was dusdanig van streek toen ik haar los liet dat ze een flinke klap weggaf half achter mij. Voelde haar voetje door m'n haren gaan
Kleine bozerd is het dan zeg haha

)
.
), wat n braverd toch he: drie jarige hengst. Love the Arabs!
maar nog steeds een beetje mat. Heb Set gemolken en toen kwam Ilya wel rondsnuffen en hinnikte Set maar deed hij nog steeds niks. Ook geproefd en niks mis mee, Sets temp was ook goed.

Prachtig te zien!