Ja, het vriest hard hier en we hebben grote ijspegels.
Alleen die staart..die zou ik wel even in een sopje willen doen.
Maar dan wordt het een ijsklontjesstaart.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb dat laatst met Set gedaan haha. 

Hier ook niks.
Maar ach, zeg nooit nooit. Ik heb de hoop ook niet opgegeven met droommerrie 2 (want 1 is natuurlijk Nas
).
Wel gaaf dat je die mogelijkheden geboden worden!

Via mama Max Maya 2 halfzusjes.png)
Bonjoy schreef:Knapperd!!
Yusraa heeft ook een knappe halfbroer waar ik wat foto's van heb, ff zoeken. Zijn van dezelfde mams. Van haar ouders helaas geen foto en ook niet van baby Yus.

, Spaanse pas nog niet helemaal vlekkeloos, maar had er gisteren echt soms drie passen bij zitten die ergens op gingen lijken. Op het blok (pallet als hij in de bak ligt tenminste) kan ze ook. En ehhh... Letiets, wat nog meer??
set_elkol schreef:Kan je niet een emmer/emmers warm water van binnen halen?Ik heb dat laatst met Set gedaan haha.

) ze kan een beetje de spagaat, ze kan achterwaarts op commando en als ze zin heeft ook "komen" 

Heb maar beloond (ze deed immers wat ik vroeg) en ben er maar weer ff mee opgehouden
dus wie weet wordt het ook nog eens wat. 

Wist niet dat het familie was van Nooh 
Dit is een filmpje van vorig jaar 
Iloontjeehh schreef:Bonjoy schreef:Knapperd!!
Yusraa heeft ook een knappe halfbroer waar ik wat foto's van heb, ff zoeken. Zijn van dezelfde mams. Van haar ouders helaas geen foto en ook niet van baby Yus.
Die halfbroer weet ik denk ik wel Joyce! Staat Yus haar moeder daar niet bij?
http://www.flyinghorse.nl/inhoud/intro/shaho.htm
Leuke foto's Miranda! Bizar idd dat er gewoon nog sneeuw ligt bij jou!
Ahh baby Umoyax is ook leuk!
Ik was vanmiddag net op tijd voor de bevalling van minipaardje Isis hier op het forum, toch weer zo bijzonder om te zien!