Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jolindaa schreef:Ik weet niet of de link het doet, maar hier staat hij.
http://www.avsweb.org/?c=106&id=6507
Dragor ( Drug x Markitanka )
Barcelano schreef:Horse_Art schreef:Wat ben ik dan verwend met de paardjes aan huis..
Droom van bijna iedere paarden eigenaar.
Maar of je dan verwend bent??
Denk eerder mazzel, aangezien paarden aan huis ook het nodige met zich mee kan brengen
Horse_Art schreef:Dankjewel, voor je kijk! Ze is eigenlijk uhum.. best groot.. 1,58 m. haha! Heb misschien wel een foto waar het beter op te zien is, misschien dat het hier wat onduidelijk was. En ze staat eigenlijk ook hoog op haar benen. Tja, in het echt altijd makkelijker te zien:p
Horse_Art schreef:Oeh, sorry ik snap je reactie niet helemaal, vond je niet aanvallend ofzo hoor. haha! Vind het juist een nette reactie, reageerde ik beledigd??![]()
Ik vind dat je een mooi paard hebt, leuk getekend, wel een wat grof hoofd, maar misschien vertekend dit door de grote bles. Hals-hoofd lijkt iets wat kort aangezet. Mooi rijtype, laag kruis. Vind het een aansprekend beestje!!
Jolindaa schreef:Horse_Art schreef:Oeh, sorry ik snap je reactie niet helemaal, vond je niet aanvallend ofzo hoor. haha! Vind het juist een nette reactie, reageerde ik beledigd??![]()
Ik vind dat je een mooi paard hebt, leuk getekend, wel een wat grof hoofd, maar misschien vertekend dit door de grote bles. Hals-hoofd lijkt iets wat kort aangezet. Mooi rijtype, laag kruis. Vind het een aansprekend beestje!!
Hihi gelukkig! Nee je reageerde niet beledigd, maar ik las het zelf terug en toen dacht ik: chips.... Hals-hoofd is inderdaad kort aangezet. Voor een arabier danOok is hij goed in het korter en langer maken van zijn nek hoor - harmonicanekje. Hoofd wordt inderdaad wat vertekend door de witte bles. Lijkt heel breed en groot door het witte oppervlak, maar hij heeft een bescheiden COB-maatje, haha
amyz schreef:Hihi excuus, had het over Daya