[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 16:52

Jaleesa, het stomme is, hij vind het heel leuk buiten maar hij is te bang en wil niet alleen. :=

Ja Yildiz, wat een post hè, haha, heb een beetje een baaldag dus tja, zo blijf je een beetje afgeleid. :x

Katja heeft genoeg van Set! :P
set_elkol schreef:
Ja ik ben Set echt helemaal zat, ze heeft me zo'n lelijk veulen gegeven. Ik haat die merrie.

:D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 17:29

_O- Zo komen de roddels de wereld in... :')

Ach baaldag... :(:) Nie fijn nie...

jaleesa89

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 17:44

Haha Rio precies hetzelfde, die wou nog niet eens het erf af alleen, want ooh god je kon wel opgegeten worden als je alleen bent. Drama was dat. Idioot paard, die had 8)7 gehad.

Yildiz & Miranda, was een merrie tegengekomen op de markt hier en toen der hier op t topic gezet en naja van het een kwam het ander :P

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 20:39

Set gaat nooit meer weg jongens :D

Balen Amy -O-

Fu is stoer!

even ego, DA was hier om 17.30u omdat Ilya een beetje mat overkomt/kwam, niet veel aan te zien maar gewoon wat stiller. Vond ik raar, en daarna ontdekte ik dat Sets uier keihard was en ze melk had gedrupt, zat opgedroogd op haar bovenbenen.
Temp was goed maar na bellen met Annika heb ik toch de DA laten komen, omdat ik zeker wilde weten of ik niks miste en hij niet uitgedroogd is.
DA kon ook niks bijzonder vinden, toen ze naast hem stond dronk hij ook zo een paar slokken uit de waterbak. Niet helemaal ideaal maar hij droogt in elk geval niet uit.. Hij at zijn muesli ook gewoon toen ik kwam.
Maar waarom hij dan zo mat deed en de uier niet heeft aangeraakt..?

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 20:44

Jaleesa, jij hebt er nu wel voor gezorgd dat Katja Set haat.. :Y) :D

Zo, heb net de stallen gedaan, ik weet niet wat ze doen, maar ze houden het de laatste dagen best netjes!
Normaal is het met slecht weer een zooi...
Maar goed ook want ik ben niet fit hoor, voelde me helemaal dizzy toen ik klaar was. %)
Maajaaa gaat vast wel weer over.

Die moeder van mij...het is wel erg hoor...ze vroeg of ik op haar verjaardag kwam..dus ik heb haar vriendelijk afgewimpeld..was ze beledigd..maar ze is nog niet eens op Nikita's verjaardag geweest.
En ze vroeg op welke middelbare school Nikita nu zat..euhh ze zit in groep acht.. |o
Denk toch dat de wiet die ze zo graag rookt niet zo gezond is als ze zelf vindt. :+

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 20:46

Oh Kat, hier hetzelfde, Fu leek een beetje mat maar verder geen verhoging en hij lijkt ook niet ziek, alleen een soort van sloom.
Misschien vanwege de weersverandering...

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 20:46

Wat een vrolijke foto's Miranda :) Jullie zijn een leuk stel.

Dat is flink balen Amy :(:) Volgende keer beter en misschien ook wel fijner als het veulen wat eerder in het jaar komt. Je kan dr nu wel lekker doorpakken onder het zadel. Elk nadeel z'n voordeel :)

Wat vreemd Katja. Misschien een herfstdipje?

Dayem is VERSCHRIKKELIJK op het moment. }> Ik denk dat de klachten nu even wat erger zijn geworden. Gister een hapje uit m'n arm genomen, die is mooi blauw. Buurman heeft ie ook in z'n neus gebeten, boefje.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 20:48

maar snap niet waarom ie dan een poos geen melk heeft gedronken., misschien om beschut te blijven liggen? Bedankt alvast sorry voor de aso-post

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 20:52

Ja, kan best, dat ie van slag is door de kou, dat heeft hij nog niet echt meegemaakt.
Heeft hij nu helemaal niet meer gedronken bij mamma?
Want dat moet hij niet te lang laten zitten natuurlijk...

Nicky, wat een draak. :Y)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 20:54

weet ik niet, ze heeft melk gelekt dat zag ik aan haar benen maar mag toch hopen dat ie gewoon weer gaat zogen.

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 20:57

Ja, dat moet je wel in de gaten houden, nu afspenen is niet zo handig..
Gelukkig wordt het de komende dagen wel beter weer, als dat is waar hij last van heeft kan ie weer even bijkomen.
Maar hij kan ook best iets onder de leden hebben, soms merk je daar niet zoveel van, of het wordt nog wat erger en is dit het begin.

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 20:57

@amy wat jammer hopen dat dan de volgende x lukt
@kat ilya ook een virusje?
@nicky terror dayem komt het voort uit zijn klachten?
Sorry korte bijleespost maar ben op m'n telf wand ik ven zooooo blij
Vnaaf les gehad met assie. Heb d'r vanmiddag ff op kantoor geroepen wand gaar gedrag was nu erg aanstellerig en het lijkt geholpen te hebben. Zoooo braaf op de trailer en oh wat ging de les goed ben weer zo trots. Zelfs nog even gesprongen. Toppaardje

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 21:12

Owh Joyce, daarom heb je dat kantoortje! :D
Zag het op fb, super!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 21:14

dit was Ilya vandaag voor ik de DA belde, met 7 seconde kijkt ie een beetje mat, normaal is hij heel vrolijk en alert. Set was trouwens reuze happy ondanks de uier.

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 21:16

Het kan best zijn dat hij een zware nacht heeft gehad met die storm, dat hij gewoon erg moe is...

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 21:20

verklaart dat ook het niet zogen? denk ook wel dat het vermoeiender weer is dan anders :j ik voel me een echte bezorgde baas

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 21:23

Heeft hij niet gewoon gisteren met die storm een pittig dagje en nachtje gehad, dat hij daar erg moe van is, Kat? [edit] Was nog aan het bijlezen, lees nu pas de reactie van Miranda :+ Iig lijkt het me verstandig om even in de gaten te houden, maar ik weet dat jij dat zelf meer dan genoeg kan.
Slim om voor de zekerheid inderdaad de DA nog ff te contacten.

Amy, wat balen zeg van Nas :\

Miran, die Fu, stoer ding :D Die tweede foto is echt enorm gaaf :j

Oooow, had vanavond zo'n topper in de bak <3 Helemaal trots :D Geen gezeur, wel kijkerig natuurlijk, maar dat is ze in het donker toch altijd (bodemschuw hè, dus die schaduwen blijven toch spannend), maar gewoon echt wegrijden waar we maandag waren geëindigd <3 Zo braaf!
Het wordt nog wel eens wat met ons :')

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 21:40

Joyce je huisje wordt echt schitterend!!! :D en wat fijn dat assie nu een stuk beter ging!

Katja ik zou het echt niet weten. Wat vervelend zeg! Moe zou natuurlijk best kunnen, maar snap dat je het zorgelijk vindt. :(:)

Wat een flauwe moeder -O- wel vervelend, hebben jullie zo weinog/slecht contact?

Djuun deed het goed :D zal toch wel een keer goed komen met jullie? :+

Veulen had juist prachtig in de planning gepast.. Had ik de verwachte periode voor verwerking kunnen combineren met het zwangerschapsverlof :D doorpakken gaat nog een hele tijd niet in het woordenboek voorkomen hier :+

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 21:44

Ik ga met Mir en Siel mee Kat, maar dan moet het morgen wel over wezen! En niks mis met bezorgdheid :)

Potver, balen Amy, tis echt je jaar niet he :\

Wat een verhaal Lisa, heftig, zulke dingen tekenen een mens zeker...

Wat raar Miran, is jullie relatie niet zo best? Verjaardagen zijn voor kinderen gewoon belangrijk, das wel sneu als er zo nonchalant mee wordt omgegaan... :\

Wat een draak Nicky :=

Bij mij op het werk worden we altijd best verwend met kerst, we mogen in oktober zelf ons kerstpakket uitkiezen, er is dan een keuze avond waar van alles en nog wat wordt uitgestald, soms is het ontzettend lastig, of juist te veel leuks of, heel verwend, net niet wat je zoekt := Vorig jaar was ik snel klaar met m'n super de luxe prullebak (ik moest al heel lang een nieuwe hebben, maar die krengen zijn gewoon duur :$ )
En dit jaar koste het mij ook totaal geen moeite, want ze hadden Rituals :):)
Dit is mij kerstpakket :D
Afbeelding
Afbeelding

Helemaal happy :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 21:48

Had helemaal over je post heengelezen Miran, maar wat raar van je moeder :? Sneu voor Nikita ook.. Wat Letiets zegt, voor kinderen is verjaardag juist zo belangrijk!

Letiets, super gaaf kerstcadeau :D

Wij doen altijd relatiegeschenken verloten onderling _O- Vandaag hadden we weer een tof relatiegeschenk binnen, een multi-oplader voor in de auto (met USB, iPod ingang etc). 8-) Die wil ik wel. Of anders de snoerloze boxjes ofzo :))
Krijgen btw ook een envelopje met inhoud ;)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 22:12

Ooooh, dat zijn de betere kerstpakketten. Onze manager vindt dat n kerstpakket moet zijn zoals dat vroegah was: helft is dus niet te vreten rotzooi... :r

He Miran, je zegt t ff tussen neus-en-lippen door maar klinkt voor mij best heftig zon relatie. Dikke knuf, jij én Nikita verdienen beter... :(:)

Katja, better safe then sorry hoor dus top dat je de DA hebt gebeld.
Zolang hij eet en drinkt zou ik me niet te sappel maken. Tis baby en babies zijn ook wel eens moe of niet lekker of onder de indruk etc etc. Komt goed! Ook voor jullie :(:)

Net terug van stal. Ff Nour gereden (ging mhah, hoorde dat t er fijn uit zag maar vond zelf tempocontrole blegh). Daarna door de wasstraat gereden en ff lekker bijgekletst. Was leuke avond.

Ben ook weer helemaal :):) . Bijna boeking voor Tie rond *D
Wat is t toch leuk fokplannen maken! Nog meer :):)

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 23:00

Amy dit was de holistische arts! Aangezien ik nooit problemen heb gemerkt bij geisha ga ik er nog geen DA bij halen voor het hypermobiele. Ze is ook nog nooit kreupel of iets geweest. Ik zal alleen wat oefeningen moeten zoeken voor de juisre training. Instructrice is evem uit de running helaas.

Amy het zit niet mee he :n

Lida wat een bizar verhaal. Logisch dat dat je getekend heeft hoor.
Ben je daardoor niet anti mannen geworden? :P

Kat ik denk ook dat het de storm en regen is waarom ilya wat mat was. Is misschien ff niet niks en misschien is ie ergens van geschrokken? Even aankijken :j

Nicky, dayem de draak! Stoute powny. Komt vast van de behandeling. Door wie is dayem behandeld ook alweer?

Miranda vervelend zeg van je moeder. Is dat al lang zo? Is ze er van overtuigd dat blowen gezond is haha?

Letiets wat zaaaalig, love rituals :j

Nou vandaag hier ook een heftige merrie. Of dat nou komt van het weer of van de behandeling? Ik denk het laatste. Ze heeft een wondje op haar RA kogel. Vandaag was die wat dik maar ik moest het toch desinfecteren en het vuil eraf halen. Dat gaat normaal prima maar de hoeven vlogen nu om mijn oren. Ze was echt nijdig. Verder was ze wel heeeul wakker en vrolijk. Slofde gelijk minder na het losmaken van haar schouders :)
Heb wat grondwerk gedaan in de bak. Balkjes lopen, flink doorstappen, beetje schouderbinnenwaarts (al vind ik dat heel moeilijk om alleen uit te voeren)
Achterwaarts oefenen. Vind ze zogenaamd heel moeilijk totdat er snoepjes aan te pas komen. Dan draaft ze haast achterwaarts :')
Ook 2 keer achteruit over de balkjes en ging allemaal goed. Moet het wel opbouwen dus ben een 20 minuutkes bezig geweest. Ze zat lekker in haar vel in ieder geval :j
Oja, en ze heeft mok voor. K*t.heb het maandag met betadine gewassen, korstjes eraf gehaald en honingzalf opgesmeerd. Gister schoongemaakt, wel droog gehouden en weer zalf. Vandaag even gedesinfecteerd met ander spul en wat groene leem er op. Dit er na een uur weer afgehaald en weer honingzalf. Op linksvoor zijn het alleen nog 2 rode plekjes. Wat wel raar is, is dat het symmetrisch is. Op beiden holtes 2 ronde plekjes op dezelfde plekken. Iemand eerder gezien?

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 23:02

ben net weer terug van een check en het zit me niet 100% lekker. Hij is nog steeds dof maar at goed mee met het voer. Set heeft een hele harde uier dus ik denk echt dat hij niet zoogt. Ik heb een deel gemolken maar dat helpt helemaal niks. Hij vertrekt ook geen spier als ik hem de melk laat ruiken. Hoop niet dat Set nou klachten aan de uier krijgt. Set is overigens supervrolijk en alert.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 23:09

Als je het echt niet vertrouwd zou ik gewoon je DA bellen Kat, als is het maar om advies.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 23:15

Balen Kat :\

Gezellige merrie Kel :))