Ja Yildiz, wat een post hè, haha, heb een beetje een baaldag dus tja, zo blijf je een beetje afgeleid.
Katja heeft genoeg van Set!
set_elkol schreef:Ja ik ben Set echt helemaal zat, ze heeft me zo'n lelijk veulen gegeven. Ik haat die merrie.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
set_elkol schreef:Ja ik ben Set echt helemaal zat, ze heeft me zo'n lelijk veulen gegeven. Ik haat die merrie.
gehad.

Jullie zijn een leuk stel.
Volgende keer beter en misschien ook wel fijner als het veulen wat eerder in het jaar komt. Je kan dr nu wel lekker doorpakken onder het zadel. Elk nadeel z'n voordeel 
Ik denk dat de klachten nu even wat erger zijn geworden. Gister een hapje uit m'n arm genomen, die is mooi blauw. Buurman heeft ie ook in z'n neus gebeten, boefje.
ik voel me een echte bezorgde baas
Iig lijkt het me verstandig om even in de gaten te houden, maar ik weet dat jij dat zelf meer dan genoeg kan. 
Die tweede foto is echt enorm gaaf 
Helemaal trots
Geen gezeur, wel kijkerig natuurlijk, maar dat is ze in het donker toch altijd (bodemschuw hè, dus die schaduwen blijven toch spannend), maar gewoon echt wegrijden waar we maandag waren geëindigd
Zo braaf!
en wat fijn dat assie nu een stuk beter ging!
wel vervelend, hebben jullie zo weinog/slecht contact?
zal toch wel een keer goed komen met jullie? 
doorpakken gaat nog een hele tijd niet in het woordenboek voorkomen hier

Vorig jaar was ik snel klaar met m'n super de luxe prullebak (ik moest al heel lang een nieuwe hebben, maar die krengen zijn gewoon duur
)

Sneu voor Nikita ook.. Wat Letiets zegt, voor kinderen is verjaardag juist zo belangrijk!
Vandaag hadden we weer een tof relatiegeschenk binnen, een multi-oplader voor in de auto (met USB, iPod ingang etc).
Die wil ik wel. Of anders de snoerloze boxjes ofzo 
. Bijna boeking voor Tie rond