Aladinnetje schreef:missfcdb schreef:En Daarom hebben wij de keuze gemaakt en onze hengst al dat gesleep gespaart![]()
Waar ik niet tegen kan is. Dat ik thuis zit en niet weet wat er gebeurd op stal. Ik ben dat betrefd een ontzettende zeikerd betrefd waar mijn paard gestald staat. Beide paarden staan goed, worden omringt met de beste zorgen. Wat wil je als eigenaar nog meer. Soms moet je keuzes maken om rust te hebben en te krijgen.
Ik gun het je echt van harte dat je rust terug vindt, en eindelijk weer van je kanjer kan gaan genieten.
Ook al dat verhuizen levert stres op bij de paarden ook al zie je dat niet aan ze. op ten duur komt het er uit.
waar staan jouw paardjes dan? heb je stallen aan huis? dat lijkt mij echt het allerfijnst.
Mijn merrie staat bij een boer hier in de buurt. Ben de enige die er staat komt ook niemand bij.
En onze hengst staat bij Kooiker Arabians in vreden (Duitsland) Net over de grens.
Ze staan er geweldig. Heb rust.
Ook ik heb ooit gezeik gekent met zowel merrie als hengst.
Bij onze merrie was het zelf's zo erg dat we kapote bier flessen in haar box vonden ect ect.
Ik heb slapenlozen nachten gehad. Wil er niet meer aan denken wat we hebben meegemaakt!
Je moet soms keuzes maken en tja als je daar door rust vindt. En het paard rust heeft. Prima zo ik reis er graag voor