Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

:P
nu even regelen dat ik de laatste poging tot volgend jaar kan bewaren want wordt nu echt te laat.
Neem aan dat je volgend seizoen weer gewoon kunt beginnen? Zo lang duurt volgend seizoen niet meer...
maar volgend jaar beter 
wat een grap, alles is hier betaald parkeren niets blauwe schijf. Je moet comédienne worden Yildiz! Zeg maar 85% van de Haagse parkeer plekken is betaald parkeren en hier in de straat is het 2,10 per uur....parkeerpas krijgen we niet want volgens de gemeente hebben we eigen parkeer plaatsen(sowieso te weinig voor elk onze eigen auto en nee we kunnen er niet minder hebben) en volgens de woningbouw hebben we die niet maar mogen we wel voor zo'n 3 keer zo veel 1 hele plek huren....drama's drama's drama's! Gauw verhuizen uit die grote klere stad

Volgend jaar weer op je gemak opnieuw proberen dus...
Sieltjuh schreef:Ik snap wel wat je bedoeld hoor Amy, maar gek genoeg heb ik in mijn omgeving ook glad niet zoveel mensen met die vooroordelen. Dan zeggen ze "zoo, een Arabier, dat is zeker wel een fel paard!" en dan wijs ik naar die slome slak van ons en dan zijn ze meestal wel op de hoogte van hoe fel Djuun is
(voorlopig dan, zolang het goed blijft hoef je niks te doen, als je een beetje weet waar je op moet letten merk je wel wanneer er iemand bij moet komen.. als het gaat schuiven, klapperen of de vulling hard en bobbelig wordt)