Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Toen ik (bomproof) Biscuit verkocht en er (onhandig veulen) Umoyax voor terug kocht heb ik ook veel tijd nodig gehad om hem te leren vertrouwen. Bis had ik al helemaal naar mijn hand gezet en ik wist wat ik kon verwachten. Vervolgens kwam die heule grote slungel ineens in mn leven, halstertje vond hij zelfs nog spannend. Dat was echt omschakelen en heeft tijd gekost

We hebben onze oude merrie 9 kaar gehad, gekocht als volwassen dier, ke de elkaar door en door en toen kochten wen een 2.5 jarige. Dat was even wennen, maar nu, bijna 3 jaar later, zo veel wijzer, zou ik ze voor geen goud willen missen, ze is uitgegroeid tot het paard wat ik hoopte dat ze zou worden 
B10 schreef:Dank je wel! Vind het zo spannend..ook omdat het overlijden van Pam nog best vers is..zal ik Vince net zo kunnen vertrouwen als Pam..weet dat dit tijd nodig heeft en er zullen heel wat uurtjes in gaan zitten daarbij ben ik nu 45 endus niet meer zo jong als toen ik met Pam begon maar gewapend met cap en bodyprotector ga ik deze strijd aan en heb er zo'n zin in..
B10 schreef:Ja mooi is dat hé en dat heeft natuurlijk tijd en veel geduld nodig..je bent zo gewent je paard te pakken en ermee weg te rijden net zoals je gewent ben dat je overal aan mag zitten..dat moet ik met dit dier nog helemaal ondervinden..wetend dat je alles wat je nu bijbrengt bepalend is voor zijn verdere leventje..
misschien had Set opgevangen dat ik geen hengst wilde en dacht ze oke, verwerpen die handel

Nja, als dat de bedoeling is dan hoor ik het graag

Hihi. Ben zelf telkens de fotograaf geweest.
M'n laatste foto's zijn van vlak na de aankoop namelijk, hihi. Even nieuwe foto's maken weer. Maar zal zo even twee leuke foto's uitzoeken en pben alvast.
Ga niet alles bijlezen, zijn meer dan 50 pagina's, haha!