Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

"Verticaal paardrijden, doe dat maar eens na!"
Vandaag is het grotendeels droog gelukkig, alleen wel weer wind.
En god, wat heeft ze het me af en toe moeilijk gemaakt, maar ben gek op die merrie, zou haar nooit kunnen missen. Maar als het dan zo'n stormdag is als gisteren denk ik weleens: was ik maar gaan breien....
das best wel heavy oliebol zeg maar. Knap dat je je daar toch uit hebt weten te worstelen.
of was dit degene die dat andere paard (mirre?) had weten te redden? In elk geval fijn dat er zo veel informatie uit is gekomen!! En idd super zoals je bezig bent om haar goed te krijgen!
maar vind het zo waardeloos, met zulk slecht weer heb ik haar graag op tijd binnen. Maar goed was haar eigen schuld, so be it.

weet je... Iedereen maakt fouten. De kunst is om het positieve erin te ontdekken. En met de littekens te leren leven. Mijn fout was erop vertrouwen dat mn beste vriend alleen maar vrienden wilde zijn. Het positieve uiteindelijk was dat ik vele malen sterker bleek dan ik ooit van mezelf had gedacht. Die dag besloten om gewoon door te blijven gaan en dat heeft me heel veel gebracht. Tsja en het litteken is dat als mannen gewoon aardig zijn ik nog altijd de impuls heb om hard gillend weg te rennen maar daar kan ik inmiddels heel goed mee omgaan. 
. Wat op zich gunstig is natuurlijk
.

Wel heb ik pony's van anderen bijgereden. Het begon met een KWPN merrie van 1.50, wat een draaaaaak
een échte merrie
en die staat nog steeds bij ons op stal
Heeft inmiddels Cushing, heel gevoelig voor hoefbevangenheid en wordt niet meer op gereden, soms wandel ik met haar als haar baasje niet kan 
een zwart C-tje, en wat kon die hard zeg!
Daar heb ik vooral dressuur mee gereden, het meisje waar ze van was sprong er vooral mee maar hield niet van dressuur 
En met een van die manegepony's die ik vroeger vaak reed en echt een boefje kon zijn geef ik nu longelessen, dat is nu een lieverd
of hij moet nog komen, dat kan ook nog.
ik vind het echt heel spannend maar probeer mezelf er ook van te overtuigen dat ze niet drachtig is, kan het alleen maar meevallen