Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bren79 schreef:Joyce leuk ik ben benieuwd wat zij met hun 2 ervan gaan maken ben wel nieuwsgierig naar meer meer beeldmateriaal van de hengst ook bv als veullie?
En lol Kat ben je helemaal los op kleur haha oke dan komt deze in je berekeningen voor van kleur?
A.F Mayumanah (bruin ouders idem) X Sirel (bruingeboren schimmel daarvan ouders schimmel en koffievos) = 1e vos (Golden Rose) 2e bruingeboren schimmel (Silver Themba) 3e bruin ( Golden Daisy)
en er was 50% kans op schimmelveulens, dat is dus 1x gebeurd. Grootste kans met deze combi was de kleur bruin. Namelijk bijna 88% Vosveulen, dus Rose, was maar een kansje van iets meer dan 6%!
vinden jullie haar extreem dik of gewoon netjes voor 139 dagen? Ik dacht zelf dat het wel keurig was zo voor een korte Arab
Niet elk paard is hetzelfde
Vind dat ze een mooi buikje heeft 

) rondje om de voetbalvelden en de kassen. Kwam ik halverwege de moeder van mn vriend tegen met de hond
zo toevallig!
Ik vind die witte manen echt prachtig, door de sneeuw zijn ze weer schoner geworden!
want ja het helpt inderdaad!
Djuun is ook altijd een Marsupilami in de winter
heb hem nu maar vast de halsdeken om gedaan, dan hoef ik zijn hals en manen tenminste niet te wassen met dit koude weer! Dan alleen beentjes en de onderkant van de staart, dat overleeft ie wel. En dan de staart weer lekker in een vlecht
Staart wordt anders wel heel gor aangezien hij zijn huis altijd verbouwd tot zwijnenstal
wat lijkt me dat makkelijk zeg
hahaha.