Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aleeneh schreef:Ik durf je hierin niet te adviseren aangezien ik zelf nooit ervaring ermee heb gehad... Lastig hoor!
Ik heb overigens volgende week woensdag een afspraak bij mijn mogelijk nieuwe bijrijdpaardjeeen leuke bruine quarter-kruising
Echt super als ik zo zou mogen kennismaken met de western. Ze lessen bij Paulette Zorn, daar hoor ik ook alleen maar goede dingen over.
Iloontjeehh schreef:Aleeneh schreef:Ik durf je hierin niet te adviseren aangezien ik zelf nooit ervaring ermee heb gehad... Lastig hoor!
Ik heb overigens volgende week woensdag een afspraak bij mijn mogelijk nieuwe bijrijdpaardjeeen leuke bruine quarter-kruising
Echt super als ik zo zou mogen kennismaken met de western. Ze lessen bij Paulette Zorn, daar hoor ik ook alleen maar goede dingen over.
Wat gaaf Eline, echt heel erg leuk voor je! Paulette is zeker een goeie dus dat komt helemaal goed!
Roux schreef:Krijg alleen van best veel mensen te horen dat je beter geen hb paard kan kopen, dat er zoveel leuke en gezonde paarden staan, dat het alleen maar ellende geeft