Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:ach zeg als je dat verstaat onder een VERBOUWING wat triest ben je dan zeg, als je eens ziet hoeveel hengsten/paarden hier in nederland onder het mes moeten om de stembanden te verwijderen. noem je dat dan ook een verbouwing?
vemrulz schreef:Gadver, zo'n arabier vind ik echt ver-schrik-ke-lijk
Echt, ik vind die minder extreme Arabieren veel mooier. Deze vind ik echt erg
magic84331 schreef:Ik hou van extreme koppies met een aangepast lijf erbij, elk zijn smaak. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat die eerste foto al dan niet gemanipuleerd is ... lijkt echt onnatuurlijk die hals, maar hoe verklaar je dan alle mooie nakomelingen ? Die zijn alvast niet "bewerkt".vemrulz schreef:Gadver, zo'n arabier vind ik echt ver-schrik-ke-lijk
Blijf jij dan maar kijken naar je manege-drul !
Ik begrijp echt niet wat alle anti-arabieren liefhebbers hier hun zeggetje komen doen, en steeds onze Arabiertjes afbreken !!
magic84331 schreef:vemrulz schreef:Gadver, zo'n arabier vind ik echt ver-schrik-ke-lijk
Blijf jij dan maar kijken naar je manege-drul !
Ik begrijp echt niet wat alle anti-arabieren liefhebbers hier hun zeggetje komen doen, en steeds onze Arabiertjes afbreken !!
magic84331 schreef:Miirthe schreef:Ik houd sowieso niet van Arabieren. De allerallereerste foto dus absoluut niet.
Als je er niet van houdt kijk dan naar de grote loge rijpaarden, en laat ons "Arabieren freaks" met rust !!
Ik heb een kleindochter van die eerste hengst, en het is absolut een plaatje om naar te kijken, en ze is absolut NIET omgebouwd !
Elk zijn smaak.