Wat vinden jullie nou van zo'n Arabier?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zahlina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 10:49

Geliefd linken te plaatsen ipv van foto's in het topic.
Foto's mogen in het taxatietopic, het verzameltopic Itp en als startertopic.

jazz-fan

Re: Wat vinden jullie nou van zo'n Arabier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 11:11

Citaat:
ach zeg als je dat verstaat onder een VERBOUWING wat triest ben je dan zeg, als je eens ziet hoeveel hengsten/paarden hier in nederland onder het mes moeten om de stembanden te verwijderen. noem je dat dan ook een verbouwing?

Precies, en als men die luchtzakken had laten zittn dan hadden ze hier in NL weer wat te zeuren want dan was het niet normaal dat men die liet zitten bij dat dier. Onder het mom van : dat ziet er toch ook niet uit zo, arm dier.

vemrulz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 16:44

Gadver, zo'n arabier vind ik echt ver-schrik-ke-lijk

Echt, ik vind die minder extreme Arabieren veel mooier. Deze vind ik echt erg

magic84331

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 16:54

Ik hou van extreme koppies met een aangepast lijf erbij, elk zijn smaak. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat die eerste foto al dan niet gemanipuleerd is ... lijkt echt onnatuurlijk die hals, maar hoe verklaar je dan alle mooie nakomelingen ? Die zijn alvast niet "bewerkt".

vemrulz schreef:

Blijf jij dan maar kijken naar je manege-drul !

Ik begrijp echt niet wat alle anti-arabieren liefhebbers hier hun zeggetje komen doen, en steeds onze Arabiertjes afbreken !!

jorik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 18:04

Ik heb ook even zitten neuzen op de site van de eigenaar, en op andere foto's valt het allemaal wel mee, dus zal wel net uit een "verkeerde" hoek genomen zijn. Ik vind hem super! zeker zijn nakomenlingen zijn echt cloontjes van papa. Geweldig als je zn hengst kan fokken, petje af!

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 19:22

magic84331 schreef:
Ik hou van extreme koppies met een aangepast lijf erbij, elk zijn smaak. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat die eerste foto al dan niet gemanipuleerd is ... lijkt echt onnatuurlijk die hals, maar hoe verklaar je dan alle mooie nakomelingen ? Die zijn alvast niet "bewerkt".

vemrulz schreef:

Ik begrijp echt niet wat alle anti-arabieren liefhebbers hier hun zeggetje komen doen, en steeds onze Arabiertjes afbreken !!

ik denk dat je dan toch echt een brilletje nodig hebt , of selectief leest. Als je goed leest zie je namelijk dat ze zegt dat ze die minder extreme arabieren veel mooier vind. Ik ben het helemaal met haar eens, ik ben een groot Pladykt fan, vind zijn type echt geweldig, maar die magnum psyche vind ik echt een lelijk beest. Ieder zijn ding toch. Er wordt in de topictitel naar een mening gevraagd, daar reageren mensen op. En om dan maar meteen van manegedrul te spreken getuigd ook niet echt van subtiel gedrag van jouw kant hoor

Ik vind arabieren echt prachtige paarden, teken ze ook heel graag, maar die extreme beesten vind ik ook echt wanstaltelijk. Dat maakt me niet anti-arabier, dat maakt me anti een bepaald type doorgefokte arabier.

Liberte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 21:41

Magnum psyche kan op sommige foto mooi en normaal eruit zien, maar de meeste zijn best wel lelijk.
Pladykt vind ik ook beter en mooier

RhealLover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 21:44

Zo vindt ik zowel MP als Pladykt schitterende hengsten om te zien en dat terwijl ze erg verschillend zijn. Meningen blijven eenmaal bestaan, zo vindt de een een paard mooier als de ander.

Peetjuh_Amir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 15:23

Ik hou echt van arabjes Bloos Lovers Maar sommigen zijn wel wat té overdreven vind ik.. Zoals die met zo'n enorm lange nek of zo'n net te grote bobbel op hun hoofd. Dat vind ik iets minder, maar de meeste zijn echte beauties! Vork

shabbay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 15:30

ik vind het net een barbiepaard! (de eerste geplaatse foto!)

Amananda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 19:16

Arabiers zijn de mooiste paarden die er zijn, samen met de Fjord. Alleen is die uit de beginpost beetje eng, qua nek enz.

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 10:05

magnum psyche is nog bijna alleen gefokt voor de show.. mooier mooier mooier.. en alle arabieren op de site van midwestarabian zijn dat.. ik heb namelijk een paar filmpjes bekeke. er zit te veel pit in. ze kunnen mooi lopen en zien er knap uit. maar geef toe, je zou er niet op willen zitten.. als je zo'n paard ook maar een beetje op zij trekt gaattie steigeren.. te zien in die filmpjes. lijkt me niet bepaald goed..! maarja ieder zijn eigen mening.. ik ben erg arab verslaafd en ik vind ze geweldig mooi (mijn vorig paard was arab.. maar haar vader was onbekend..met dat beest hadden we btw problemen gekregen.. ik heb er nooit op kunnen rijden.. we hebben haar 3 jaar gehad Huilen ) maar doe mij liever een AR Sivmayall dan een Magnum Psyche! van AR Sivmayall droom ik. dat beest is geweldig!! (ik kijk iedere dag op www.arabianranch.nl en kwijl+droom weg.. die mag van mij zo op mijn merrietje komen!! ik wil zo'n veulen!! )

AR Sivmayall:

http://arabianr.databel.com/cms/image.p ... =1&id=9708 <-- mooi!!

http://arabianr.databel.com/cms/image.p ... =1&id=9706 <-- lopen kan hij ook!!

http://arabianr.databel.com/cms/image.p ... =2&id=6372 <-- kortom geweldig paard..

http://arabianr.databel.com/cms/image.p ... =2&id=6248 <-- jaa Kwijl

http://arabianr.databel.com/cms/image.p ... =2&id=6325 <-- geweldig mooi.. en geweldig als veulen.. wat een schattige AR Sivmayall!! Haha!

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 10:15

Bloos Bedankt voor je compli's over onze (eigen gefokte) hengst Haha!
Ik zou zeggen, als je zo over hem droomt, kom een keer langs, dan mag je er best een keer op zitten Knipoog
Zijn eerste arab-veulen is echt een dotje, precies pa ... met het lekkere bekkie van ma en pa Pling

PS: je hebt een PM

Authentic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 15:15

magic84331 schreef:
vemrulz schreef:
Gadver, zo'n arabier vind ik echt ver-schrik-ke-lijk Schijnheilig

Echt, ik vind die minder extreme Arabieren veel mooier. Deze vind ik echt erg Clown

magic84331 schreef:
Miirthe schreef:
Ik houd sowieso niet van Arabieren. De allerallereerste foto dus absoluut niet .

Als je er niet van houdt kijk dan naar de grote loge rijpaarden, en laat ons "Arabieren freaks" met rust !!

Ik heb een kleindochter van die eerste hengst, en het is absolut een plaatje om naar te kijken, en ze is absolut NIET omgebouwd !
Elk zijn smaak.

Waarom doe jij zo aanvallend? Het topic heet "Wat vinden jullie nou van zo'n Arabier?", dat betekend dus dat er om meningen gevraagd wordt.

Ik ben trouwens geen Arabierenliefhebber, ook geen van fan 'grote loge rijpaarden' (had je misschien op een andere manier kunnen zeggen?), in dit topic wil de TS meningen, kan je niet tegen die meningen dan moet je maar niet meer in dit topic kijken.

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 16:25

oke, ik ben een enorme arabieren freak, maar hou hier niet zo van. (zegmaar gerust helemaal niet Clown )
Ik ben meer een "sport-arabieren" fan Knipoog

CherylDaraxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 18:25

Is die foto niet gewoon bewerkt. Het ziet er namelijk niet
echt uit maar dat zal wel niet zo wezen. Ik vind het in ieder geval niet mooi (niety natuurlijk ofzo)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 10:49

Oud topic, bij deze een slotje.