Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:ach zeg als je dat verstaat onder een VERBOUWING wat triest ben je dan zeg, als je eens ziet hoeveel hengsten/paarden hier in nederland onder het mes moeten om de stembanden te verwijderen. noem je dat dan ook een verbouwing?

vemrulz schreef:Gadver, zo'n arabier vind ik echt ver-schrik-ke-lijk
Echt, ik vind die minder extreme Arabieren veel mooier. Deze vind ik echt erg
magic84331 schreef:Ik hou van extreme koppies met een aangepast lijf erbij, elk zijn smaak. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat die eerste foto al dan niet gemanipuleerd is ... lijkt echt onnatuurlijk die hals, maar hoe verklaar je dan alle mooie nakomelingen ? Die zijn alvast niet "bewerkt".vemrulz schreef:Gadver, zo'n arabier vind ik echt ver-schrik-ke-lijk
Blijf jij dan maar kijken naar je manege-drul !
Ik begrijp echt niet wat alle anti-arabieren liefhebbers hier hun zeggetje komen doen, en steeds onze Arabiertjes afbreken !!
, of selectief leest. Als je goed leest zie je namelijk dat ze zegt dat ze die minder extreme arabieren veel mooier vind. Ik ben het helemaal met haar eens, ik ben een groot Pladykt fan, vind zijn type echt geweldig, maar die magnum psyche vind ik echt een lelijk beest. Ieder zijn ding toch. Er wordt in de topictitel naar een mening gevraagd, daar reageren mensen op. En om dan maar meteen van manegedrul te spreken getuigd ook niet echt van subtiel gedrag van jouw kant hoor 

Maar sommigen zijn wel wat té overdreven vind ik.. Zoals die met zo'n enorm lange nek of zo'n net te grote bobbel op hun hoofd. Dat vind ik iets minder, maar de meeste zijn echte beauties!
) maar doe mij liever een AR Sivmayall dan een Magnum Psyche! van AR Sivmayall droom ik. dat beest is geweldig!! (ik kijk iedere dag op www.arabianranch.nl en kwijl+droom weg.. die mag van mij zo op mijn merrietje komen!! ik wil zo'n veulen!! )
Bedankt voor je compli's over onze (eigen gefokte) hengst

magic84331 schreef:vemrulz schreef:Gadver, zo'n arabier vind ik echt ver-schrik-ke-lijk
Blijf jij dan maar kijken naar je manege-drul !
Ik begrijp echt niet wat alle anti-arabieren liefhebbers hier hun zeggetje komen doen, en steeds onze Arabiertjes afbreken !!
magic84331 schreef:Miirthe schreef:Ik houd sowieso niet van Arabieren. De allerallereerste foto dus absoluut niet.
Als je er niet van houdt kijk dan naar de grote loge rijpaarden, en laat ons "Arabieren freaks" met rust !!
Ik heb een kleindochter van die eerste hengst, en het is absolut een plaatje om naar te kijken, en ze is absolut NIET omgebouwd !
Elk zijn smaak.
)