Ik zal me even kort voorstellen!
Ik ben Nicky en ben tot bijna 2.5 jaar geleden, 5 jaar trotse eigenaar geweest van een prachtige av met een geweldig karakter! Qilan Salam van Dahna es Salam (v. Rks haziz) x Moshai. Helaas heb ik maar 5 jaar van hem mogen genieten Door een pees blessure. In de toekomst ben ik wel van plan weer een av aan te schaffen!
Ook ben ik sinds iets meer dan een maand over gestapt naar t western rijden!
Hieronder een paar foto's van mijn kanjer!
Denk is wel zo netjes om even te vertellen wie ik ben voordat ik ergens op reageer straks en jullie denken wie is dat nu weer!

ik ben half bevroren!

.. Tof dat hij zo makkelijk is geworden, moet een heel fijn gevoel zijn.... 
Ze heeft een diepe snee net boven haar hoef, bij de hoefbal, die inmiddels ook is gaan ontsteken. Nauwelijks zichtbaar, tenzij je weet waar je naar zoekt. We balen echt flink uiteraard dat dat vorige week niet is geconstateerd... dus nu maar een poosje goed wassen, schoonhouden en inspuiten, hopen dat het dan gauw beter gaat.
maar wel geluk dat de hoefsmid het heeft gevonden!
Fijn dat de oorzaak gevonden is en dat t bekappen zoveel beter ging.
De smid die er nu was was gekomen als vervanging omdat de vaste smid van stal nu niet kon. Het was echt zo'n grote brede vent, haha. Hij pakte d'r hoef gewoon vast en als ze ging miepen of in paniek raakte dan bleef hij gewoon heel rustig staan met die hoef in z'n grote handen geklemd, net zo lang tot ze weer tot rust kwam