Hebben er nog mensen oppep pillen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

De puberende mannen en de jonge mannen hebben vandaag hun galbakken-kostuum aan... Dream was giga-druk, heel erg aan het puberen. Beetje springen en draven en gek doen achter me en met halster omdoen heel druk zijn zodat je het halster niet op een normale manier omkrijgt en nog happen naar mn armen ook... Taffie was gewoon druk en klierig als altijd. Rat wordt 3 komend jaar en ik neem nassie tegelijk met hem mee, beide waren druk en rat was erg opgepompt en erg voorwaarts (is ie altijd maar nu meer dus) en toen de 2 grootste kleine etterbakjes, fahkour en nayif... Beide klierig en druk, normaal als ik mn handen vol heb aan fahkour dan geef ik een schreeuw naar nayif, dan blijft ie normaal naast me lopen zodat ik me kan concenteren op etterbakje 1. Maar vandaag gaf naf daar geen gehoor aan dus stormden ze beide langs me heen en bokken en klooien... waren een paar meter van het hek verwijderd dus beide weer in het gareel geblazen en toen doorgelopen. heb het hek van slot, hoef hem alleen maar open te doen, begint fahkour weg te springen en te klooien... dus ik draai me naar hem toe om hem bij zn halster te grijpen zodat ik hem los kon klikken en het hek open kon schoppen dat ie daarheen kon spurten; maar voor ik zn halster kon grijpen was naf al achter me weggesprongen met zo'n kracht en snelheid dat ik hem niet kon vasthouden... Dus hek opengeschopt, fahkour spurde het land op, zat nog vast aan touw dus hij maakte een 180 graden draai en ik die eerst losgemaakt. En toen scheldpartij van mijn kant want je kunt beter fahkour los hebben dan naf... Naf laat zich niet lokken
 De puberende mannen en de jonge mannen hebben vandaag hun galbakken-kostuum aan... Dream was giga-druk, heel erg aan het puberen. Beetje springen en draven en gek doen achter me en met halster omdoen heel druk zijn zodat je het halster niet op een normale manier omkrijgt en nog happen naar mn armen ook... Taffie was gewoon druk en klierig als altijd. Rat wordt 3 komend jaar en ik neem nassie tegelijk met hem mee, beide waren druk en rat was erg opgepompt en erg voorwaarts (is ie altijd maar nu meer dus) en toen de 2 grootste kleine etterbakjes, fahkour en nayif... Beide klierig en druk, normaal als ik mn handen vol heb aan fahkour dan geef ik een schreeuw naar nayif, dan blijft ie normaal naast me lopen zodat ik me kan concenteren op etterbakje 1. Maar vandaag gaf naf daar geen gehoor aan dus stormden ze beide langs me heen en bokken en klooien... waren een paar meter van het hek verwijderd dus beide weer in het gareel geblazen en toen doorgelopen. heb het hek van slot, hoef hem alleen maar open te doen, begint fahkour weg te springen en te klooien... dus ik draai me naar hem toe om hem bij zn halster te grijpen zodat ik hem los kon klikken en het hek open kon schoppen dat ie daarheen kon spurten; maar voor ik zn halster kon grijpen was naf al achter me weggesprongen met zo'n kracht en snelheid dat ik hem niet kon vasthouden... Dus hek opengeschopt, fahkour spurde het land op, zat nog vast aan touw dus hij maakte een 180 graden draai en ik die eerst losgemaakt. En toen scheldpartij van mijn kant want je kunt beter fahkour los hebben dan naf... Naf laat zich niet lokken  landje maar even afgesloten zodat ie iig in het stuk bij de pen bleef (zolang hij niet door de lintjes stormt dan) en toen duurde het dik een kwartier voor ik hem te pakken had, op mn knieeën... 5x misgegrepen natuurlijk... En de meisjes waren ook zo lekker behulpzaam door flink te gaan snurken en blazen en showen... Rat helemaal over de zeik, die werd ineens hengst ook, greep alles om hem heen en vloog langs het hek heen en weer... Daarna was ik heel heppie met kur, want die is gewoon een soort ouwe-man in de wintermaanden, heerlijk rustig
 landje maar even afgesloten zodat ie iig in het stuk bij de pen bleef (zolang hij niet door de lintjes stormt dan) en toen duurde het dik een kwartier voor ik hem te pakken had, op mn knieeën... 5x misgegrepen natuurlijk... En de meisjes waren ook zo lekker behulpzaam door flink te gaan snurken en blazen en showen... Rat helemaal over de zeik, die werd ineens hengst ook, greep alles om hem heen en vloog langs het hek heen en weer... Daarna was ik heel heppie met kur, want die is gewoon een soort ouwe-man in de wintermaanden, heerlijk rustig 
 Normaal zijn ze echt lief hoor, en braaf, ik neem ze niet voor niets per 2 tegelijk mee natuurlijk
 Normaal zijn ze echt lief hoor, en braaf, ik neem ze niet voor niets per 2 tegelijk mee natuurlijk  maar soms...
 maar soms...   

Wat een avontuur zeg hihi.
 Wat een avontuur zeg hihi.  Met de foto's maken ook...sjokt gewoon doodkalm zn stalletje uit...geen haast...niet te gek... En dat moet een jaarlinghengst wezen
 Met de foto's maken ook...sjokt gewoon doodkalm zn stalletje uit...geen haast...niet te gek... En dat moet een jaarlinghengst wezen  
  Net voor het eerst in mn leven algemene voorwaarden aandachtig doorgelezen. Moest wel, zijn de mijne
 Net voor het eerst in mn leven algemene voorwaarden aandachtig doorgelezen. Moest wel, zijn de mijne  Pfft, wat een lap tekst zeg... Begint in elk geval vorm te krijgen
 Pfft, wat een lap tekst zeg... Begint in elk geval vorm te krijgen  Hoop over 2 weken ook mn dekens binnen te hebben. Kan inmiddels werkelijk geen showhalster meer zien
 Hoop over 2 weken ook mn dekens binnen te hebben. Kan inmiddels werkelijk geen showhalster meer zien  

(denk niet dat iemand ze ooit wilt hebben via mijn advertentie
 (denk niet dat iemand ze ooit wilt hebben via mijn advertentie  ). Heb zelfs de foto's al voor je klaarliggen
 ). Heb zelfs de foto's al voor je klaarliggen 

(zo moest ik vroeger ook mijn hengstveulen pakken, elke avond..
 (zo moest ik vroeger ook mijn hengstveulen pakken, elke avond..  )
 ) 

MirandaFuego schreef:Whahaha, Iloon op der knieën achter 't peerd aan...(zo moest ik vroeger ook mijn hengstveulen pakken, elke avond..
)
Amy, die middelste komt zeker op de site!
Vorig jaar had ik dat ook met Fuego, dat hij zo braaf was dat ik dacht dat ie ziek was, haha.
Mirka heeft het karakter van een tinker, nou daar ben je mooi klaar mee
 en het gebeurt toch echt niet vaak dat ik op mn knietjes gaat hoor
 en het gebeurt toch echt niet vaak dat ik op mn knietjes gaat hoor  Menig man zal jaloers geweest zijn dat zo'n kleutertje me wel op de knietjes kreeg
 Menig man zal jaloers geweest zijn dat zo'n kleutertje me wel op de knietjes kreeg  Gelukkig was het droog
 Gelukkig was het droog  

ShamalArabs schreef:en het gebeurt toch echt niet vaak dat ik op mn knietjes gaat hoor
Menig man zal jaloers geweest zijn dat zo'n kleutertje me wel op de knietjes kreeg
Gelukkig was het droog

"
 " 

MirandaFuego schreef:Fuego komt ook het liefst alleen als er iets leuks te doen is..
Laatst kwam de hoefsmid, Fuego ziet 'm en rent gelijk hard weg..
Ik zeg tegen de hoefsmid:"Jij pakt hem wel he, ga ik effe koffie drinken.."
Whaha, niemand anders kan Fuego pakken
Als ik een keer echt niet kan is er wel een probleem..
Komt de dierenarts bijv. voor een ander paard, staat ie er met zijn neus bovenop en moet de dierenarts hem echt wegduwen, maar als hij zelf moet is hij opeens stilletjes verdwenen...de dierenarts is wel eens voor niks gekomen..
 en aangezien er 19 staan waarvan het merendeel er soortgelijk over denkt zet ik ze dus gewoon op stal en met de DA spreek ik ook voor 's morgen vroeg of 's avonds af
 en aangezien er 19 staan waarvan het merendeel er soortgelijk over denkt zet ik ze dus gewoon op stal en met de DA spreek ik ook voor 's morgen vroeg of 's avonds af  

MirandaFuego schreef:Meestal spreek ik wat af maar dan komt er weer een spoedgevalletje tussen, dus ik hou ze er niet meer voor binnen.
Maar het is niet meer zo erg als het was, ik ben inmiddels al een stuk verder met de vertaling van de arabische gebruiksaanwijzing

ja dat is ook herkenbaar
 ja dat is ook herkenbaar  
  maar goed, die heeft nare ervaringen met mannen en DA's
 maar goed, die heeft nare ervaringen met mannen en DA's  

ik heb laatst met haar torsie een wond opnieuw open gesneden met een scalpel om het vocht te drainen. nou, ik ben niet zo'n held met snijden dus, ik doe het in kleine sneetjes (als je nooit snijd weet je niet hoe dik de huid is he, en het buikvlies zit eronder natuurlijk enz.) zonder verdoving dus dat doet verrekte zeer... Zo zonder vasthouden he
 ik heb laatst met haar torsie een wond opnieuw open gesneden met een scalpel om het vocht te drainen. nou, ik ben niet zo'n held met snijden dus, ik doe het in kleine sneetjes (als je nooit snijd weet je niet hoe dik de huid is he, en het buikvlies zit eronder natuurlijk enz.) zonder verdoving dus dat doet verrekte zeer... Zo zonder vasthouden he  braaf peerd
 braaf peerd  

dus dat ik ook minder makkelijk snij
 dus dat ik ook minder makkelijk snij  

ShamalArabs schreef:De meesten zijn wel makkelijk hoor, maar zij heeft gewoon een trauma opgelopen. Shanaya dan, die kan ik spuiten zonder dat ze een halster om hoeft oid. die is zo makkelijkik heb laatst met haar torsie een wond opnieuw open gesneden met een scalpel om het vocht te drainen. nou, ik ben niet zo'n held met snijden dus, ik doe het in kleine sneetjes (als je nooit snijd weet je niet hoe dik de huid is he, en het buikvlies zit eronder natuurlijk enz.) zonder verdoving dus dat doet verrekte zeer... Zo zonder vasthouden he
braaf peerd
 Shanaya is een topper! Gaat alles nog steeds goed met haar en het ongeboren veulen?
  Shanaya is een topper! Gaat alles nog steeds goed met haar en het ongeboren veulen?                                                         
 ze gaat goed, en de beeb ook
 ze gaat goed, en de beeb ook  ze is alleen ongeduldig, ze verveeld zich denk ik, ze wil aan het werk
 ze is alleen ongeduldig, ze verveeld zich denk ik, ze wil aan het werk