Hebben er nog mensen oppep pillen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MirandaFuego schreef:Whahaha, Iloon op der knieën achter 't peerd aan...(zo moest ik vroeger ook mijn hengstveulen pakken, elke avond..
)
Amy, die middelste komt zeker op de site!![]()
Vorig jaar had ik dat ook met Fuego, dat hij zo braaf was dat ik dacht dat ie ziek was, haha.
Mirka heeft het karakter van een tinker, nou daar ben je mooi klaar mee
ShamalArabs schreef:en het gebeurt toch echt niet vaak dat ik op mn knietjes gaat hoor
Menig man zal jaloers geweest zijn dat zo'n kleutertje me wel op de knietjes kreeg
Gelukkig was het droog
MirandaFuego schreef:Fuego komt ook het liefst alleen als er iets leuks te doen is..
Laatst kwam de hoefsmid, Fuego ziet 'm en rent gelijk hard weg..
Ik zeg tegen de hoefsmid:"Jij pakt hem wel he, ga ik effe koffie drinken.."
Whaha, niemand anders kan Fuego pakken![]()
Als ik een keer echt niet kan is er wel een probleem..
Komt de dierenarts bijv. voor een ander paard, staat ie er met zijn neus bovenop en moet de dierenarts hem echt wegduwen, maar als hij zelf moet is hij opeens stilletjes verdwenen...de dierenarts is wel eens voor niks gekomen..
MirandaFuego schreef:Meestal spreek ik wat af maar dan komt er weer een spoedgevalletje tussen, dus ik hou ze er niet meer voor binnen.
Maar het is niet meer zo erg als het was, ik ben inmiddels al een stuk verder met de vertaling van de arabische gebruiksaanwijzing
ShamalArabs schreef:De meesten zijn wel makkelijk hoor, maar zij heeft gewoon een trauma opgelopen. Shanaya dan, die kan ik spuiten zonder dat ze een halster om hoeft oid. die is zo makkelijkik heb laatst met haar torsie een wond opnieuw open gesneden met een scalpel om het vocht te drainen. nou, ik ben niet zo'n held met snijden dus, ik doe het in kleine sneetjes (als je nooit snijd weet je niet hoe dik de huid is he, en het buikvlies zit eronder natuurlijk enz.) zonder verdoving dus dat doet verrekte zeer... Zo zonder vasthouden he
braaf peerd