Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Calimero_ schreef:MyrnaV, jeetje wat een vreselijk knap dier heb jij!!
TanikaDiddan schreef:MyrnaV Okee bedankt! Wel jammer dat er zo weinig zijn!
U hebt idd een heel mooi paard!
nicole2012 schreef:Hey, ik wil een fotomeeting organiseren maar heb nog niet genoeg modellen. Volbloed arabieren voornamelijk, dit word waarschijnlijk op het ijmuiderstrand? Wie heeft hier zin in zoek dan even het topic fotomeeting arabieren, welshjes noord holland
TanikaDiddan schreef:nicole2012 schreef:Hey, ik wil een fotomeeting organiseren maar heb nog niet genoeg modellen. Volbloed arabieren voornamelijk, dit word waarschijnlijk op het ijmuiderstrand? Wie heeft hier zin in zoek dan even het topic fotomeeting arabieren, welshjes noord holland
Hallo,
Kost het geld? Het lijkt mij erg leuk! Ik heb een volbloed arabier, MA Lightning (CoriolaanxLila).
Groetjes
cindybijl schreef:hier vandaag de 1e plaats gehaald, onze 2e wedstrijd B-Dressuur! ben best wel b-tje trots!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
geshahquille schreef:Hee super myrna ja dan is het nog de moeite om zo ver te rijden aks je vier proefen kunt rijden. De paarden gingen naar binnen die zondag dus ik kon hellaas niet. Gefeliciteerd Cindy heb je een nieuwe aanwinst. We hadden elk jaar een soort meting elk jaar het laatste weekend van oktober in hargen aan zee. Mischien kunnen we dit half november doen word dan wel op een zondag.