arabieren in de wedstrijden?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Calimero_

Re: arabieren in de wedstrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-12 22:42

MyrnaV, jeetje wat een vreselijk knap dier heb jij!! :~

TanikaDiddan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 10:42

MyrnaV Okee bedankt! Wel jammer dat er zo weinig zijn!
U hebt idd een heel mooi paard!

myrnaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 22:35

Calimero_ schreef:
MyrnaV, jeetje wat een vreselijk knap dier heb jij!! :~

TanikaDiddan schreef:
MyrnaV Okee bedankt! Wel jammer dat er zo weinig zijn!
U hebt idd een heel mooi paard!

Dank jullie wel! Ik vond hem altijd al mooi maar dat vind iedereen van zijn eigen paard! :j

Ik kwam er op de Arabissimo achter dat hij inderdaad echt mooi is omdat hij won bij de libery! Ik heb hem nu een jaar en ken hem zijn hele leven maar heb hem absoluut niet op zijn uiterlijk gekocht maar om zijn werkwillendheid en prachtige karakter! Ik laat ook zeker sperma invriezen (niet alleen vanwege zijn bloedlijn) zodat ik ooit ook nog een kind van hem heb.

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 21:02

Ja Jack is echt een kanjer jammer inderdaad dat de arabisimo niet drukker is met ruiters maar dat zal waarschijnlijk er niet beter op worden het is toch vaak te ver rijden. Ik kon dit jaar overegens niet hoop volgent jaar weer mee te doen en ook eindelijk mijn winstpuntjes (hebben nu 8 in de B) voor mijn start kaart te kunnen halen zodat we wat vaker kunnen starten.

Ik rij dus met onze hengst GE Shah Quille ook alleen de AVS wedstrijden en dat zijn er niet zo veel.

Afbeelding

saskia1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 16:11

ik ben ook gestopt bij het avs, dit is ook het laatste jaar dat ik lid ben. Heel vreemd maar bij de KNHS rij ik altijd beter dan bij het AVS.

nicole2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 20:15

hey saskia1989, heb je nog andere foto's gevonden van bestgaand rijpaard in alkmaar of alleen bij jankan? ik had namelijk alleen jankan gevonden maar ik zag aan de zijkant meer fotograven

myrnaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 19:35

Jippie vandaag 4 proeven (2 oefen proeven) gereden met Yack in St oedenrode en alle 4 een winstpunt! Hij was zo braaf alleen naar z'n half broer toe (staat op de zelfde stal) moest hij toch elke keer zich even groot maken :D

saskia1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 16:23

Ik heb geen idee! Ik zag idd ook meerdere fotograven staan.. maar ik kan het ook nergens vinden!

TanikaDiddan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 20:14

Hallo! Is er binnenkort nog een leuke dressuur wedsrtijd voor arabieren in de buurt van utrecht?

TanikaDiddan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 20:14

En zijn er nog foto's van de arabissimo 2012? Ik heb niks kunnen vinden namelijk.

nicole2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 20:17

Hey, ik wil een fotomeeting organiseren maar heb nog niet genoeg modellen. Volbloed arabieren voornamelijk, dit word waarschijnlijk op het ijmuiderstrand? Wie heeft hier zin in zoek dan even het topic fotomeeting arabieren, welshjes noord holland

TanikaDiddan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 20:22

nicole2012 schreef:
Hey, ik wil een fotomeeting organiseren maar heb nog niet genoeg modellen. Volbloed arabieren voornamelijk, dit word waarschijnlijk op het ijmuiderstrand? Wie heeft hier zin in zoek dan even het topic fotomeeting arabieren, welshjes noord holland

Hallo,
Kost het geld? Het lijkt mij erg leuk! Ik heb een volbloed arabier, MA Lightning (CoriolaanxLila).
Groetjes

cindybijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 20:40

hier vandaag de 1e plaats gehaald, onze 2e wedstrijd B-Dressuur! ben best wel b-tje trots!

Afbeelding

Afbeelding

nicole2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 20:43

TanikaDiddan schreef:
nicole2012 schreef:

Hallo,
Kost het geld? Het lijkt mij erg leuk! Ik heb een volbloed arabier, MA Lightning (CoriolaanxLila).
Groetjes

Nee het is gratis alleen volgens mij sommige foto's na bestellen kost wel geld maar leuk !http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=16&t=1664247&view=unread#unread

myrnaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 21:01

cindybijl schreef:
hier vandaag de 1e plaats gehaald, onze 2e wedstrijd B-Dressuur! ben best wel b-tje trots!

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Wat leuk! Mooi paardje heb je!

Ook goede punten en leuk jury commentaar?

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 21:52

Hee super myrna ja dan is het nog de moeite om zo ver te rijden aks je vier proefen kunt rijden. De paarden gingen naar binnen die zondag dus ik kon hellaas niet. Gefeliciteerd Cindy heb je een nieuwe aanwinst. We hadden elk jaar een soort meting elk jaar het laatste weekend van oktober in hargen aan zee. Mischien kunnen we dit half november doen word dan wel op een zondag.

cindybijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 21:54

ja, Gelske die organiseerde ik inderdaad toen voor t eerst met reindert!

myrnaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 14:06

geshahquille schreef:
Hee super myrna ja dan is het nog de moeite om zo ver te rijden aks je vier proefen kunt rijden. De paarden gingen naar binnen die zondag dus ik kon hellaas niet. Gefeliciteerd Cindy heb je een nieuwe aanwinst. We hadden elk jaar een soort meting elk jaar het laatste weekend van oktober in hargen aan zee. Mischien kunnen we dit half november doen word dan wel op een zondag.

Lijkt mij super leuk alleen Hargen aan zee is toch al snel ander half uur rijden! Daar moet ik nog even over denken.

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 20:48

TanikaDiddan schreef:
Hallo! Is er binnenkort nog een leuke dressuur wedsrtijd voor arabieren in de buurt van utrecht?

Het AVS-wedstrijdseizoen is net afgelopen helaas!

Fotomeeting lijkt me super, alleen is Noord-Holland voor mij te ver weg :(

Gefeliciteerd met je 1e plaats Cindy!

TanikaDiddan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 20:51

Ik ga met mijn ouders overleggen :) m'n moeder wil evt ook dus dan kunnen we samen!

Wat jammer! Had graag nog gestart. Ik heb dit weekend wel een onderlinge SGW in elst (utr). Maar die openbaar.

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 20:52

Ja dat is altijd het nadeel he dat we zo ver verspreid van elkaar wonen.

TanikaDiddan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 21:02

Ja inderdaad!

Is er toevallig iemand die zaterdag ook naar de SGW in elst gaat?

TessJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 21:03

TanikaDiddan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 22:08

Hoe is het gegaan?

TessJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 08:29

Nou... hij had er erg veel zin in! Heel erg kijkerig met dressuur, dus dat ging niet erg soepel. Hij sprong aan in galop waar gestrekte draf moest en de overgangen gingen erg moeizaam:p Soms schoten zijn benen buiten de bak. We hebben 178punten gehaald. Net geen winstpunt helaas, maar ik ben trots op hem!

Springen ging veel beter: foutloos parcour en 1 weigering bij de cross. Veel meer ons ding!

Afbeelding