Moet met 2 maanden weer goed zijn? Fingers crossed...Ja Corine, ik ga echt vanaf 2012 heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard mijn best doen en wie weet, ooit...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Of anders wat ook kan, dat Leen er naast loopt....dan kunnen we nirvana der singel plek nog ff sparen.
. "Gewoon" zorgen dat je alle arabs die je in huis hebt, NK klaar hebt...ahum

)

Dat noem ik altijd paardhoppen.
Echt 2 waren het er niet, want ze ging bij de ene er al overkruist in, dus daar hoefde ze alleen voor bij te springen ...ahum. Toen eruit, daar was niemand die June op kon vangen....Grooms (cq Leen) mochten daar niet blijven staan!! Dus snel in draf terug naar de inrijbak en June afgegeven en vervolgens moest ik weer helemaal door de hal terug rennen om Nirvana te halen (die buiten verstopt opgesteld stond cq enthousiast gestapt werd.... en zelfs iets verder weg liep dan nodig was aaaaagh). Hup erop en net op tijd want ik werd alweer gevraagd in de ring. Ja de uithof is groot......zucht. Eigenlijk is dit geintje niet te doen met deze afstanden.
!!