Zijn uitstraling en hoofd zijn sprekend Alcazar, en ook ik heb Obras een jaar of 8 mogen verzorgen en inderdaad, als hij maar 10% van het karakter van zijn vader heeft, heb je er een wereldpaard aan. Ik fok inmiddels enige jaren zuiver Spaans Arabische volbloeden, maar heb nog nooit een paard meegemaakt die zo bijzonder is als Obras, op alle vlakken. Heb zelf ook ooit een nakomeling van hem gefokt.
Chantal's Alcazar heeft echt een geweldig karakter!! wat ie zeker doorgeeft aan zijn nakomelingen!!!!
yashilha
Geplaatst: 15-01-13 19:00
Ik heb Gerda's Kenchy pas gekocht Moeder Dynasty al Ray Echt een heerlijk paardje,moet nog wel opknappen en veel leren Hier een paar foto's van mijn lieve mannetje
o sorry facebook moest er nog voor wow leuke foto!!!
MirandaMalik
Geplaatst: 29-01-13 17:03
Leuke foto's van Kenchy! Gaat het goed met hem?
Joyce, heb je misschien de link van Gerda, ik heb haar ook niet op fb?
Fuego heeft tegenwoordig een vreetbar buiten staan, met een afdak erboven. (De geit gebruikt Fuego als afdak) Nu nog een bubbelbad.
yashilha
Geplaatst: 30-01-13 10:03
Hey ja gaat goed met hem. Hij komt langzaam lekker aan en is al veel sterker geworden. Lekker de hele dag met mijn amha aan het spelen. In de omgang is hij heel lief en makkelijk. Het meeste werk is verkeersmak maken. Lekker plekje toch zo! Maar geen bubbelbad een schande
Met Fuegootje goed! Ik heb Gerda en yashilha op facebook dus zie het doen en laten met de paardjes regelmatig voorbij schuiven. Ik heb van Fuego laatst een topic gemaakt, dat staat hier! [ITP] Fotoshootje van mijn Arabische ezel!
wel een knappe arabische ezel Miran! Kenchy gaat weer vooruit Hij kan weer eten zonder pijnstilling Voor de rest kost zijn opknappen veel tijd en geduld. 13 oktober hebben we onze eerste parelli les,heb er veel zin in
Leuk parelli, zal je veel plezier aan beleven met je paardje. Het wordt nu wel eens tijd dat hij geen problemen meer heeft.... en het figuur van Fuego kan gaan opbouwen.
yashilha
Geplaatst: 27-09-13 11:48
als dat zou kunnen Miran! Ik word er wel eens hopeloos van,nu weer boven kiezen door komen Bulten en opgezeten klieren niet normaal heb hem al pamster gedoopt