Naam van Arabiermerrie.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

peterinaj

Re: Naam van Arabiermerrie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 11:06

Ik vind haar wel wat hebben !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 11:37

peterinaj ik lees in je onderschrift dat je een nieuwe merrie hebt gekocht we zijn erg benieuwd naar je nieuwe aan winst heb je leuke foto's

knuffelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 23:10

Ik heb dit topic eens ristig zitten lezen maar ik kan nou nergens terug vinden dat de dish er express in gefokt is hoor sorry maar als dit nou erfelijk zou zijn dan moet je dit terug vinden in dogters en zonen en kleindochters en zonen en volgens mij is dat van haar lijn uit nog niet voor gekomen ofwel??

Ik heb het filmpje met genot zitten bekijken wat heeft ze toch een mooie schone beweging en haar uitstraling is werkelijk een zaligheid wat een prachtig mooi meisje en als je haar dan zo ziet gaan valt de doorgelopen dish niet eens op ja pas op het moment dat je er op gaat letten da's nogal een kunst zeg maar waarom word het gelijk afgedaan als erfelijk?? zijn jullie dan vergeten dat de natuur zo haar grillen heeft een witte olifant een witte giraffe een witte pinquin een witte seberishc tijger, kangaroo bedenk het maar twee koppige kalfjes slangen schildpadden etcetcetc dat bij Namusca de dish helaas is doorgelopen jammer dan haar nakomenlingen zijn volkomen normaal en trouwens wat dacht ja dan v/d friezen heb je al eens friezen gezien met een dorgezakte rug en platte buik?? ik wel en daar word gewoon mee gekoft en er komen volkomen normale veulens uit met en normale stand en bouw.
Manman wat een enorme ophef over deze merrie, ze is er nou eenmaal en zo te zien heeft zij er in iedergeval totaal geen moeite mee en heeft ze nog plezier in haar leven ook ik kan er nou niet uit opmaken de ze gestressd is ofzo nee hoor dit soort dingen kunnen helaas nog altijd voorkomen en daar doe je niks aan.

Wil je een vos krijg je een bruine wil je een zwarte krijg je een schimmel zucht hoe je het ook doet je doet het nooit goed zeker niet in de ogen van een ander en dat is jammer.

Hoe die mooie meid maar lekker in ere dat ze de enigste te wereld is met zo'n knappe kop hihihihihi.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 23:19

had het niet beter kunnen verwoorden! Amen...

Yrrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 00:06

Ik kan me niet voorstellen dat op zo'n overdreven dish wordt gefokt en hou het idd maar op het meergenoemde constructiefoutje. Ben zelf gehandicapt geboren en weet zeker dat niemand mij bij mijn geboorte met een loden pijp een tik op mijn hersens heeft gegeven.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 22:23

detour schreef:
detour schreef:
Afbeelding

Dit is zjin hoofdje. Hij wordt in april 17 en is nog erg vrolijk!

Afbeelding

Echt een marzas koppie heeft ie! hahah. En ik kan het weten want marzas staat bij ons op de manege. ken hem zelfs al een jaar of 10. bij de meeste veulens van hem kun je wel zien dat hij de vader is. echt typische koppie's. Als je marzas kent haal je ze er allemaal uit! Haha!

by the way, Marzas doet het nog steeds goed. Is echt al een oude heer, maar als we met de paarden voor de bak staan te wachten voor we de bak in mogen staat ie nog steeds lekker te dansen voor de leuke vrouwtjes hahahahah... Vingers aflikken Hopend dat ie weer in actie mag komen hahahahahah.

Ben inderdaad ook meer voor het "Marzas type"die overdreven bouw en showbeesten hoeft van mij niet perse

Oase4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 22:55

ja het is idd precies een marzas! mijn verzorgpony is ook een marzas, ook precies zown koppie
Afbeelding
Afbeelding