Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sas_omar schreef:ik heb vorig jaar ook meegedaan aan de liberty en de rijrubriek met onze 'ruin' Pamflet. en alleen de liberty met imani.
was echt een superdag en we zijndit jaar ook weer van de partij en ik hoop dat het weer zo goed gaat!!!
zijn er nog mensen die meedoen aan de liberty en de rijrubriek voor ruinen??
miranda85 schreef:zie mijn profiel. weet niet hoe ik het in een topic moet plaatsen.
of op de site http://www.deruiternet.nl
zal even proberen een link te plaatsen van een mooie foto
miranda85 schreef:wat raar.. ik hoor het vaker. misschien dat hij even uit de lucht was.. maar er staan ook nog foto´s op van een amateur keuring in kootwijk wat trouwens ook wel een prachtige locatie was. omdat het juist buiten was.
miranda85 schreef:ja,en mijn paardje: is een vosje, ga in feb. voor het eerst een onderlinge wedstrijd rijden. ik ben meer een endurance type. dus ga ook niet echt starten in de dressuur met hem.
hij rijdt gewoon super fijnen ben gewoon benieuwd wat ze van hem vinden als een rijpaard.(naar ons idee is hij toch wel goed gelukt...)
maar dat moeten we maar afwachten.
verder wil ik ook heeel graag met mijn nieuwe aanwinst komen. jerez. van shasoun, hij loopt zo super ruim en zweeft!
maar moet alleen even kijken of ik vervoer kan regelen voor hem want yakhim (de vos) gaat in de trailer van mijn ouders wat een 1,5 paards is.
dat wordt dan voor de 2 jarige rubriek. (is alleen al geruind...)
welke rubriek wordt dat dan? gewoon de ruinen rubriek???? iemand een idee???